02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل پولمن هاید استرالیا | pullman sydney hyde park Hotel استرالیا

pullman sydney hyde park Hotel استرالیا

استرالیا
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 36 College St, Darlinghurst NSW 2010, Australia
تعداد اتاق: 579
توضیحات:

هتل 5 ستاره پولمن هاید سیدنی

هتل 5 ستاره پولمن هاید سیدنی که در استرالیا واقع شده است که با داشتن ویزای استرالیا به راحتی میتوان در این هتل اقامت داشت . این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی است. پذیرش ۲۴ ساعته یکی از خدمات منحصر به فرد این هتل به شمار میآید. در واقع امکانات رفاهی هتل پولمن هاید سیدنی باعث شده تا بسیاری از افراد این هتل را برای اقامت خود انتخاب نمایند. توجه داشته باشید کارکنان این هتل به زبان روسی، چینی، انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی مسلط هستند.

امکانات هتل 5 ستاره پولمن هاید سیدنی

خدمات و امکانات هتل پولمن هاید سیدنی شامل موارد زیر است
•    خدمات نظافت اتاق، کرایه خودرو، اتاق ماساژ، حمل چمدان، تاکسی سرویس، اینترنت
•     سونا، جکوزی، استخر، سالن بدنسازی، اعلام حریق، رستوران، لابی، پذیرش، اطفاء حریق
•    کافیشاپ، اتاق چمدان، فروشگاه، آسانسور، زمین بازی
•    امکانات تفریحی، سرویسدهی عالی، امکانات پذیرش ۲۴ ساعته، امکان حمل بار، وجود اینترنت
معماری شیک و عالی هتل پولمن هاید سیدنی چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. این هتل در حقیقت یک مکان لاکچری و پر از امکانات فوقالعاده است.هتل پولمن هاید سیدنی دارای امکانات تفریحی بسیار زیادی است. از خدمات تفریحی این هتل میتوانیم به استخر سرپوشیده، استخر فضای باز، جکوزی، سالن تناسب اندام، سونا کافه رستوران و... اشاره کنیم. در حقیقت مسافران با اخذ ویزای استرالیا می‌توانند از خدمات هتل پولمن هاید سیدنی استفاده نمایند. مناظر زیبا و فضای دوست داشتنی هتل پولمن هاید سیدنی و ظاهر لوکس و جذاب آن باعث شده تا این هتل از برترین هتل‌های سیدنی باشد.امکانات این هتل شامل گاوصندوقهای دیجیتالی، تلویزیون ال ای دی، اتو و میز اتو،‌ قهوهساز و چایساز، سیستم گرمایشی، کنترل از راه دور، یخچال، تلفن، تهویه مطبوع به علاوه وسایل بهداشتی رایگان مانند حوله و… است. فاصله هتل پولمن هاید سیدنی با مراکز مهم شهر بسیار کم است. از مهمترین جاهای دیدنی میتوانیم به ساحل دایرهای، موزه استرالیایی، خانه اپرای سیدنی، پل بندرگاه، نمایشگاه سیدنی، فرودگاه کینگز فورد اسمیت و... اشاره کنیم.

جمعبندی

هتل ۵ ستاره پولمن هاید سیدنی در استرالیا واقع شده است. این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی برای رفاه مسافران است. در واقع امکاناتی مانند سرویسدهی عالی، پذیرش ۲۴ ساعته، وجود اینترنت و رایانه در هتل، معماری شیک و عالی، اتاقهای لوکس  موجب شده تا این هتل از بهترین هتلهای استرالیا به شمار آید. اگر مشکل ریجکت ویزای استرالیا را ندارید، میتوانید با سفر به این شهر جذاب، اقامت بینظیری را در هتل 5 ستاره پولمن هاید سیدنی تجربه کنید.

  
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ