02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل کمبریج استرالیا | cambridge sydney Hotel استرالیا

cambridge sydney Hotel استرالیا

استرالیا
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 212 Riley St, Surry Hills NSW 2010, Australia
تعداد اتاق: 149
توضیحات:

هتل 4 ستاره کمبریج سیدنی

هتل 4 ستاره کمبریج سیدنی، در قلب تپه های Surry در سیدنی واقع شده است که با اخذ ویزای استرالیا میتوانید در این هتل اقامت داشته باشید . از بالکن خصوصی بسیاری از 149 اتاق و سوئیت هتل چهار ستاره کمبریج سیدنی، مناظر خیره کننده ای از شهر، قابل مشاهده است. این هتل در فاصله چند قدمی جاذبه های اصلی سیدنی قرار دارد. این هتل، برای دسترسی به بندر دارلینگ، محله چینی ها، اسکله خلیج کوکل و مکان های دیدنی سیدنی مانند خانه اپرا و پل هاربر در موقعیت ایده آلی قرار دارد.

چگونه به هتل 4 ستاره کمبریج سیدنی برویم؟

استرالیا، کشوری است که زیر نظر بریتانیا کبیر اداره می شود و برای ورود به خاک این کشور، نیازمند ویزای استرالیا هستید. دلایل زیادی برای ریجکت ویزای استرالیا وجود دارد. اما اگر می خواهید ویزای شما ریجکت نشود باید دعوت نامه داشته باشید. داشتن دعوت نامه، سفر های بین المللی زیاد و تمکن مالی تاثیر زیادی در اکسپت شدن ویزای شما دارد. البته این نکته را هم بدانید که داشتن ویزای شنگن، یک امتیاز بالا محسوب می شود.ویزای کاری استرالیا، یکی از ویزاهایی است که می توانید به وسیله ی آن وارد کشور استرالیا شوید. دریافت ویزای استرالیا، آسان نیست و استرالیا کشوری سخت گیر است و احتمال ریجکت شدن ویزای کاری وجود دارد.دلایل ریجکت ویزای کاری استرالیا شامل لیبل تقلبی شنگن، عدم ارائه مدارک معتبر، عدم صحت اطلاعات، نداشتن ویزای شنگن و ... است.

امکانات هتل 4 ستاره کمبریج سیدنی

تمام اتاق های هتل کمبریج سیدنی، دارای مینی بار، تهویه هوای مناسب، بالکن خصوصی، اتو و تلویزیون هستند. همچنین هتل 4 ستاره کمبریج دارای پذیرش 24 ساعته و خدمات اتاق به همراه یک رستوران ایتالیایی به سبک سنتی است. همه اتاق های هتل، از امکانات رایگان چای و قهوه ساز، گاوصندوق داخل اتاق و تخت خواب راحت برخوردار هستند. با پرداخت هزینه ی بیشتری می توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید.این هتل دارای استخر سرپوشیده است که در ساعت های خاصی در روز می توانید از آن استفاده کنید و از تعطیلات، خود لذت ببرید.خدمه های هتل به زبان های انگلیسی، چینی، اسپانیایی، فرانسه، آلمانی، یونانی، هندی، ایتالیایی، اندونزیایی و نپالی مسلط هستند. بنابراین مشکلی در رفع نیاز های شما بوجود نخواهد آمد.فاصله فرودگاه سیدنی تا هتل چهار ستاره کمبریج سیدنی، حدود 8 کیلومتر است. از یک استراحت شبانه در اتاق  24 متری هتل لذت ببرید. اتاق های هتل 4 ستاره کمبریج، دارای حمام اختصاصی با وان است. در این هتل، تنها یک سوئیت وجود دارد که مناسب خانواده ها در تور استرالیا است. این سوئیت، دارای یک فضای استراحت مجزا با مبل تختخواب شو دو نفره است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ