02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل حیات رجنسی استرالیا | hyatt regency sydney Hotel استرالیا

hyatt regency sydney Hotel استرالیا

استرالیا
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 161 Sussex St, Sydney NSW 2000, Australia
تعداد اتاق: 888
توضیحات:

هتل 5 ستاره رجنسی سیدنی

هتل 5 ستاره حیات رجنسی سیدنی، که در مجاورت بندر دارلینگ، در منطقه تجاری مرکزی سیدنی (CBD) واقع شده است، اقامتگاهی برای آرامش مسافران تجاری یا تفریحی است که با داشتن ویزای استرالیا وارد این کشور می شوند. هتل حیات رجنسی، به عنوان بزرگترین هتل ممتاز سیدنی دارای 888 اتاق مهمان، سالن غذاخوری و 3700 متر مربع فضای انعطاف پذیر برای جلسات و ایونت هاست. هتل حیات رجنسی شما را به لذت بردن از یک اقامت بی نظیر در تور استرالیا دعوت می کند.

چگونه به هتل 5 ستاره رجنسی سیدنی برویم؟

استرالیا، کشوری است که زیر نظر بریتانیا کبیر اداره می شود و برای ورود به خاک این کشور، نیازمند ویزای استرالیا هستید. دلایل زیادی برای ریجکت ویزای استرالیا وجود دارد. اما اگر می خواهید ویزای شما ریجکت نشود باید دعوت نامه داشته باشید. داشتن دعوت نامه، سفر های بین المللی زیاد و تمکن مالی تاثیر زیادی در اکسپت شدن ویزای شما دارد. البته این نکته را هم بدانید که داشتن ویزای شنگن، یک امتیاز بالا محسوب می شود. ویزای کاری استرالیا، یکی از ویزاهایی است که می توانید به وسیله ی آن وارد کشور استرالیا شوید. دریافت ویزای استرالیا، آسان نیست و استرالیا کشوری سخت گیر است و احتمال ریجکت شدن ویزای کاری وجود دارد.دلایل ریجکت ویزای کاری استرالیا شامل لیبل تقلبی شنگن، عدم ارائه مدارک معتبر، عدم صحت اطلاعات، نداشتن ویزای شنگن و ... است.

امکانات هتل 5 ستاره حیات رجنسی سیدنی

هتل حیات رجنسی سیدنی، متعهد به پیشبرد اقدامات زیست محیطی است تا مقصدی برای همکاران، مهمانان، مشتریان و مالکان در سراسر جهان باشد.در سوئیت های هتل حیات رجنسی، از مناظر پانوراما بندر دارلینگ با حمام مجلل لذت ببرید. می توانید در اتاق های کینگ این هتل، به بالکن خصوصی بروید و از منظره بندرگاه دارلینگ لذت ببرید. در اتاق های کینگ، یک میز کار در فضای 34 متری اتاق قرار گرفته است.چه بخواهید برای صرف غذا در رستوران هتل حاضر شوید و یا از غذا خوردن در اتاق لذت ببرید، مجموعه متنوعی از نوشیدنی ‌ها و غذا های بین المللی در رستوران هتل حیات رجنسی، در دسترس است. فراتر از شلوغی های درون شهری سیدنی، رستورانی برای ماجراجویان در انتظار است. در Jackalberry، زیبایی و تنوع در ظروف، نوشیدنی‌ ها و دکور های الهام‌ گرفته از جهان، منعکس می‌شود.رستوران Zephyr، در هتل حیات رجنسی، مناظر حیرت‌انگیزی از سیدنی و بندر دارلینگ بر روی پشت بام ارائه می‌دهد، که به سادگی نمی‌توان از آن گذشت. از کوکتل ‌های تازه و سفارش میان ‌وعده ‌های سبک با  منظره ی بندر، در فضای باز لذت ببرید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ