02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل آتلانتیس دِ پالم دبی | dubai atlantis palm Hotel دبی

dubai atlantis palm Hotel دبی

دبی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی استخر سرپوشیده تنیس
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Crescent Road, The Palm Island, Palm Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates
تعداد اتاق: 1539
توضیحات:

هتل 5 ستاره آتلانتیس دِ پالم

پیاده‌روی، غذا خوردن، حتی یوگا و مدیتیشن زیر امواج خروشان خلیج فارس آنهم در حضور شصت هزار موجود دریایی را چطور می‌شود تجربه کرد؟ به سادگیِ یک کلیک و رزرو تور دبی. سفری به یک مقصد نزدیک اما دیدنی و اقامت در یکی از زیباترین هتل‌های آن یعنی هتل آتلانتیس دِ پالم در ساحل جمیرا شهر دبی. این هتل 5 ستاره آتلانتیس دِ پالم دارای دو برج مرتفع است که به وسیله‌ی سوئیتِ رویال بریج به یکدیگر متصل شده‌اند. شکل ستون‌ها و پنجره‌های هتل آتلانتیس که برگرفته از معماری عربی است، به همراه تزئیناتی از صدف‌های دریایی در فضای داخلی هتل، احساس حضور در قلب دریا را دو چندان می‌کند. اتاق‌های هتل دارای تراس‌های بزرگی هستند که ویوی بی‌نظیری از جزیره‌ی پالم را برای مهمانان فراهم می‌آورد. این هتل که شگفت‌انگیزترین آکواریوم زیر آب دنیا، پارک آبی و ساحل اختصاصی را در خود گنجانده، آماده‌ی پذیرایی از شماست. کافیست که تور دبی با پرواز فلای دبی یا تور دبی با پرواز امارات را انتخاب کنید و در انتظار سفری رویایی باشید.

امکانات تفریحی هتل 5 ستاره آتلانتیس دِ پالم

از مهمترین امکانات تفریحی هتل آتلانتیس دِ پالم می‌توان به پارک آبی آکواونچر، دهکده‌ی آبی دلفین‌ها، دهکده‌ی اطلس شیرهای دریایی، ساحل اختصاصی امن برای کودکان و همچنین استخرهای متعدد شنا نام برد که همگی برای ایده‌آل‌ترین تفریحات دریاییِ مهمانان در نظر گرفته شده است. در این میان رستوران‌های متعدد با مدیریت سرآشپزهای معروف جهان مثل رستوران ژاپنی «نوبو»، رستوران بریتانیایی «گوردون رمزی» و رستوران زیر آب «اوسیانو» وجود دارد. این رستوران‌ها از آن دسته امکانات هتل است که کمتر مهمانی می‌تواند در برابر طعم‌ها و نوشیدنی‌های وسوسه‌انگیزشان مقاومت کرده یا از آن‌ها چشم‌پوشی کند. مراکز اسپای‌درمانی، تناسب اندام و همینطور سالن‌های زیبایی در کنار زمین‌های مختلف ورزشی از جمله زمین تنیس و زمین گلف نیز از دیگر امکانات رفاهی هتل آتلانتیس به شمار می‌آید.

امکانات رفاهی واحدهای اقامتی در هتل 5 ستاره آتلانتیس دِ پالم

همه‌ی اتاق‌های هتل آتلانتیس دِ پالم از امکاناتی فراتر از انتظار مهمانان و ساکنان خود برخوردارند. از بین خدمات و امکانات اتاق‌ها می‌توان به دستگاه‌های چای‌ساز و قهوه‌ساز، مینی‌کافه، تلویزیون با نمایشگر تخت همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام آب گرم، حمام خصوصی همراه با دوش اختصاصی، سشوار، حوله، دمپایی، پارچه‌ی کتانی، دستمال توالت و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد. همچنین کلیه‌ی کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی، آلمانی، چینی، فرانسوی و اسپانیولی مسلط بوده و برخوردی شایسته با مهمانان ارزشمند این هتل خواهند داشت.

فاصله‌ی هتل 5 ستاره آتلانتیس تا نقاط مهم شهر دبی و مراکز گردشگری

هتل آتلانتیس دِ پالم، فاصله‌ای 5 دقیقه‌ای تا مرکز خرید نخیل مال داشته (6 کیلومتر) و مارینا مال دبی نیز حدود 12 دقیقه تا هتل آتلانتیس فاصله دارد (8/11 کیلومتر). فاصله‌ی این هتل تا برج خلیفه دبی که بلندترین آسمانخراش دنیاست 15 دقیقه (17 کیلومتر) است. هتل آتلانتیس تا برج‌العرب که یکی از نمادهای شهر دبی محسوب می‌شود در حدود 10 دقیقه (7 کیلومتر) از طریق رانندگی با اتومبیل فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی دبی نیز تنها نیم ساعت تا هتل آتلانتیس دِ پالم فاصله دارد (37 کیلومتر). با رزرو تور لحظه‌ آخری دبی، شما نیز با ثبت زیباترین خاطره‌ها در این هتل رویایی و ساحل زیبای جمیرا فاصله‌ی کمی خواهید داشت.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ