02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل دابل تری بای هیلتون ارمنستان | doubletree by hilton s Hotel ارمنستان

doubletree by hilton s Hotel ارمنستان

ارمنستان
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 4/2 Grigor Lusavorich Street, Yerevan 0015, Armenia
تعداد اتاق: 176
توضیحات:

هتل 4 ستاره دابل تری بای هیلتون ایروانی

شاید تمام چیزی که یک گردشگر از سفر خود بخواهد این باشد که هتلی مثل هتل 4 ستاره دابل تری بای هیلتون ایروان سیتی سنتر میزبان او باشد. این مسئله را بویژه در دسته‌ای از اعضای خانواده مثل پدرها و پدربزرگ‌ها که بیش از دیگران در سفر بدنبال آرامش هستند می‌توان مشاهده کرد.هتل دابل تری بای هیلتون به خوبی این نیاز به آرامش و آسایش را پاسخ می‌دهد. هتلی شکوهمند و مجلل که پنجره‌ی اتاق‌هایش، رو به مناظر زیبای کوه‌های آرارات باز می‌شوند. هتل دابل تری بای هیلتون ایروان سیتی سنتر همانطور که از نامش برمی‌آید زیرمجموعه‌‌ی شرکت زنجیره‌ای هیلتون آمریکاست که در سال 2015 فعالیت خود را آغاز کرده است. بنابراین مسافران تور ارمنستان شهر ایروان، یک هتل نوساز و البته معتبر را همیشه در لیست انتخاب‌های خود جهت اقامت در این شهر خواهند داشت.

اقامت در هتل 4 ستاره تری بای هیلتون، ماجراجویی در ایروان

هتل دابل تری بای هیلتون ایروان سیتی سنتر در مرکز شهر ایروان و در خیابان گریگور لوساوریچ این شهر واقع شده است. محله‌ی کنترن که بستر نمایش‌های فرهنگی هنری در شهر ایروان است، همان منطقه‌ای است که هتل دابل تری بای هیلتون را در برگرفته است. بنابراین مهمانان خوش‌فکر و متشخص این هتل لوکس، به راحتی می‌تواند به رخدادهای هنری شبانه در قلب شهر ایروان دسترسی داشته باشند. این هتل با 176 اتاق که 6 سوئیت و 22 اتاق لوکس را هم شامل می‌شود لذتی دست نیافتنی را در اختیار ساکنین خود می‌گذارد. طعم کلوچه‌های تازه پخته شده‌ای که بصورت رایگان در بدو ورود به مهمانان تقدیم می‌شود، هیچگاه از یاد مهمانانِ شایسته‌ی این هتل نخواهد رفت. بنابراین چه بدنبال یک ماجراجوییِ خارق‌العاده و چه به دنبال آرامش در ایروان هستید، با انتخاب تور ارمنستان از پس این مهم برمی‌آیید. هتل دابل تری بای هیلتون ایروان سیتی سنتر در انتظار شماست.

امکانات رفاهی هتل 4 ستاره دابل تری بای هیلتون ایروان سیتی سنتر

بد نیست که در این سفر هیجان‌انگیز، چشیدن طعم‌های ایتالیایی و مدیترانه‌ای را در وعده‌های غذایی خود تجربه کنید. رستوران هتل دابل تری بای هیلتون ایروان سیتی سنتر بهترین طعم و مزه‌ها را در اختیارتان قرار خواهد داد. رستوران مورا که رستوران شناخته شده‌ی هتل دابل تری بای هیلتون است همچنین غذاهای ارمنی را به بهترین وجه ممکن برای شما و سایر مهمانان خود سرو می‌کند. پس برای برنامه‌ریزی سفر عجله کنید! تور زمینی ارمنستان و همچنین تور لحظه آخری ارمنستان پیشنهادهایی طلایی برای سفر به ارمنستان و ایروانِ زیبا هستند. در حین این سفر حتی برنامه‌ی ورزشی شما پابرجا خواهد ماند، پس به هیچ وجه جای نگرانی نیست. هتل دابل تری بای هیلتون به همین منظور سالن بدنسازی و اسپای تمام عیاری را برای راحتی خیال شما تدارک دیده است. این هتل همچنین از سونا و جکوزی نیز برخوردار است. کلیه‌ی اتاق‌های این هتل، دارای اینترنت وای‌فای رایگان، مینی‌بار، تلویزیون، حمام اختصاصی و سشوار هستند. امکانات ویژه‌ی معلولین نیز یکی از امکانات رفاهیِ درخشان هتل هیلتون محسوب می‌شود.

فاصله‌ی هتل 4 ستاره دابل تری بای هیلتون ایروان سیتی سنتر تا جاذبه‌ها و نقاط مهم شهر

در مرکز واقع شدن هتل دابل تری بای هیلتون ایروان سیتی سنتر باعث شده که این هتل به مرکز شهر دسترسیِ بدون دردسری داشته باشد. این هتل تنها 5 دقیقه بصورت پیاده‌ تا موزه تاریخ ایروان و 9 دقیقه تا میدان جمهوری ایروان فاصله دارد. فاصله‌ی هتل دابل تری بای هیلتون تا کلیسای سنت گریگور 10 دقیقه و تا سالن اپرا و تئاتر ایروان 19 دقیقه است. فاصله‌ی هتل دابل تری بای هیلتون تا فرودگاه بین‌المللی ایروان 7/11 کیلومتر یعنی در حدود 30 دقیقه حرکت با اتومبیل است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ