02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل بسو باتومی | apartment beso Hotel باتومی

apartment beso Hotel باتومی

باتومی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق پارکینگ خشکشویی سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Inasaridze Street 9, 6015 Batumi, Georgia
تعداد اتاق: 10
توضیحات:

هتل بسو باتومی

هتل بسو باتومی یک هاستل صمیمی و دلپذیر برای مهمانان شهر زیبای باتومی به شمار می‌آید. این هتل با فضای نوستالژیک و دلنشین خود چنان شما را مجذوب خواهد کرد که خاطرات تور باتومی همواره با شما خواهد بود. این هاستل که در آغوش کوه‌های معروف قفقاز است، همانند نامش شما را به سوی خوشبختی رهنمون خواهد ساخت. این هتل پیشنهادی دقیق برای فاصله گرفتن از هیاهوی زندگی روزمره است. هتل بسو در شهر ساحلی باتومی میزبان شماست. شهری که در امتداد دریای سیاه واقع شده است و معماریِ امروزی آن در جوار بناهای کهن و تاریخی بجا مانده از قرن نوزدهم، تلفیقی چشم‌نواز را به وجود آورده است. شهر پر اهمیت در دوران امپراتوریِ قسطنطنیه که در قرن حاضر می‌درخشد و به نقطه‌ی دلخواه برای تفریح جهانگردان مبدل شده است. اگر برای شروع سفر کمی دیر به نتیجه رسیده‌اید، یقین داشته باشید تور لحظه آخری باتومی و اقامت در هتل بسو سفری لذتبخش خواهد بود و می‌تواند جایگزین همان سفر از دست رفته‌ شما باشد.

بسو، انتخاب عالی برای سفر به باتومی

هتل بسو در شهری ساحلی دعوت‌کننده‌ی شما به کشور گرجستان است که صدای مرغان دریایی‌اش را هر لحظه می‌توان شنید. با اقامت در هتل بسو می‌توانید علاوه بر شیرینیِ گذراندن لحظه‌ها در جمع خانواده‌ی خود، از نقاط دیدنی شهر باتومی نیز دیدن کنید. باغ گیاهشناسی باتومی و آب‌نماهای رقصان که در شب چهره‌ای شکوهمند به این شهر می‌بخشد لحظات بی‌نظیری برای شما خواهند ساخت. تله‌کابین آرگو نیز منظره‌ای لطیف را جلوی چشم شما خواهد گذاشت تا دقایقی غرق در حال و هوای این شهر بندری شوید. میدان اروپا از نقاط بسیار دیدنی شهر است. پارک‎‌ میراکل و ششم مِه نیز برای پیاده‌روی در باتومی از فضاهای خوشایند به حساب می‌آید. برج ساعت چاچا و آب‌نمای نپتون ظرافتمندانه معماری دوره‌ی بیزانس را به یاد شما خواهد آورد. معماری بیزانس روح غالب بر باتومی است که تجربه‌ی متفاوتی را از سفر با تور گرجستان برای مسافران به همراه می‌آورد. موزه‌ی باستان‌شناسی باتومی هم که از مهمترین موزه‌های گرجستان است برای مهمانان علاقمند به تاریخ مکانی جالب خواهد بود.

امکانات رفاهی هتل بسو و فاصله‌ی آن تا جاذبه‌های باتومی

هتل بسو دارای یک محوطه‌ی‌ باز پیشاپیش ساختمان هتل است که خنکای نسیم صبحگاهی باتومی آنرا در برمی‌گیرد و مهمانان را به دیدن زیبایی‌های طبیعت کشور گرجستان دعوت می‌کند. کلیه‌ی اتاق‎های هتل دارای تلویزیون و وای‌ فای رایگان هستند. اتاق‌های هتل تراس‌هایی با چشم‌انداز کوه را در اختیار مسافرین قرار می‌دهند. همچنین اتاق‌های این هتل دارای حمام خصوصی مجهز به دوش بوده و تمام اتاق‌ها از کمد لباس بزرگ برخوردار هستند. این هتل مجهز به فضایی برای پخت و پزِ باربیکیو نیز می‌باشد. میدان شهر باتومی در 7 کیلومتری این هتل قرار گرفته است. هتل بسو در 6 کیلومتری بندر دریایی باتومی و همچنین 6 کیلومتری تله‌کابین آرگو باتومی قرار دارد. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی باتومی 11 کیلومتر فاصله دارد. تور باتومی 3 شب و4 روز و تور 7 شب و 8 روز باتومی می‌توانید بهترین اوقات را در این هتل زیبای شهر سپری کنید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ