02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل بلاکسی باتومی | black sea Hotel باتومی

black sea Hotel باتومی

باتومی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Kldiashvili Street 8, 6000 Batumi, Georgia
تعداد اتاق: 15
توضیحات:

هتل 3 ستاره بلاکسی باتومی

شهر باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان است که در مجاورت دریای سیاه قرار دارد. این شهر ساحلیِ گرجستان از جمله شهرهای تاریخی و زیبای منطقه‌ی قفقاز است. باتومی بعلت همنشینی با دریای سیاه، بعد از تفلیس از اقتصادِ پر رونق‌تری نسبت به سایر شهرهای کشور گرجستان برخوردار است. این شهر، شهروندانی خونگرم و مهماندوست را در خود جای داده و بخشی از درآمد این شهروندان نیز از صنعت توریسم تامین می‌شود. هتل 3 ستاره بلاک‌سی که در واقع یک اقامتگاه صمیمی برای مسافران شهر باتومی است، اتاق‌های راحتی برای مهمانان دارد. این هتل شب‌های بی‌نظیر و پرخاطره‌ای را بویژه در ایام سال نو میلادی برای مهمانان و مسافرانش فراهم می‌آورد. همچنین در روزهای دیگر سال نیز هتل بلاک‌سی یکی از انتخاب‌های بسیار مناسب برای اقامت در شهر باتومی گرجستان است. برای دوری از هیاهوی کار، کافیست در عرض چند دقیقه تور باتومی 3 شب و 4 روز یا تور باتومی 7 شب و 8 روز  گرجستان را رزرو کنید تا از تعطیلات روی دریای سیاه لذت ببرید.

سفر گرجستان، سفری به قدمت تاریخ

سفر به گرجستان و هتل 3 ستاره بلاک‌سی باتومی یعنی سفری شگفت‌انگیز به مکانی با فرهنگ‌های متعدد و مختلف. کشوری که هم اروپایی است و هم آسیایی و هم جایگاه ظهور انسان‌های اولیه بوده است. این کشور که در سال 1991 اعلام استقلال کرده همواره رابطه‌ی تنگاتنگی با فرهنگ و آداب مردم سرزمین ما، ایران داشته است. یکی از مواهب گرجستان، ذخایر گیاهی بسیار زیاد و جنگل‌هاست که باعث شده برخی گونه‌های چوب مانند چوب راش را به کشورهای همجوار صادر کند. طبیعت این کشورِ کوهستانی کم‌نظیر است و همجواری این کشور با آب‌های آزاد باعث شده همه‌ی هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی که در این کشور وجود دارند، هریک محل بسیار خوبی برای استراحت و ریلکسیشن باشند. فرصت کمی برای تصمیم‌گیری دارید؟ هیچ جای نگرانی نیست. تور باتومی بهترین گزینه برای کسانی است که تا چند ساعت پیش از سفر نتوانستند تصمیم خود را نهایی کنند. با این انتخاب، تور گرجستان را در نهایت آرامش تجربه می‌کنید تا بتوانید با اقامت در هتل بلاک‌سی، انرژی از دست رفته‌ی خود را بازگردانید.

امکانات هتل 3 ستاره بلاک‌سی باتومی

هتل 3 ستاره بلاک‌سی باتومی، یک اقامتگاه مجهز دارای ساحل و زمین بازی کودکان است. امکان تماشای دسته‌جمعی تلویزیون آنهم در شب‌های زیبای جشن و کارناوال یکی از زیباترین لحظات این سفر را برای مهمانان به همراه می‌آورد. همچنین وجود کافه‌ای گرم و دلپسند برای جوانان، یکی دیگر از مزیت‌های هتل بلاک‌سی شهر باتومی است. مهمانان این هتل در تمام مدت اقامت خود از اینترنت و وای‌فای رایگان برخوردار خواهند بود. از جمله اتاق‌های این اقامتگاه می‌توان به اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده و اتاق عایق صدا نیز اشاره کرد. همه‌ی اتاق‌های هتل بلاک‌سی بطور جداگانه به تلویزیون و حمام مجهز بوده و دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب هستند تا شرایط آسایش را هرچه بیشتر برای ساکنین خود فراهم کنند.

فاصله‌ی هتل 3 ستاره بلاک‌سی تا مراکز مهم شهری و جاذبه‌های شهر باتومی

هتل بلاک‌سی تا کلیسای جامع مادر مقدس باتومی حدود 800 متر، تا پارک میراکل باتومی حدود 3/1 کیلومتر، تا پارک آبی باتومی 8/3 کیلومتر و تا فرودگاه بین‌المللی باتومی 4/5 کیلومتر فاصله دارد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ