02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل سیگنیچر دبی | signature Hotel دبی

signature Hotel دبی

دبی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 31 17 B St - Deira - Dubai - United Arab Emirates
تعداد اتاق: 80
توضیحات:

هتل 4 ستاره سیگنیچر دبی

دبی در دنیا به شهر «ترین‌ها» شناخته می‌شود. شهری که بلندترین و بزرگ‌ترین سازه‌های جهان در این شهر قرار دارند. بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا از نظر مساحت، دومین تفریحگاه ساحلی مصنوعی از لحاظ وسعت، بلندترین برج دنیا (برج خلیفه) و بزرگ‌ترین آکواریوم جهان. این‌ها فقط گوشه‌ی کوچکی از «ترین‌ها» در این شهر شگفت‌انگیزِ عربی است! وسعت این شگفتی‌ها به قدری است که هرساله میلیون‎ها گردشگر و توریست را به شهر دبی می‌کشاند. هتل‌ها در شهر دبی به طرز بی‌رحمانه‌ای مجلل و زیبا هستند. مقایسه‌ی هتل‌های دیگر کشورهای آسیایی با هتل‌های دبی، جلال و شکوهی که هتل‌های دبی دارد را بیش از پیش نمایان می‌کند. در این میان، هتل 4 ستاره سیگنیچر دبی یک هتل 4 ستاره‌ی باشکوه است که محل اقامت تعداد بیشماری از بازدیدکنندگانِ شهر دبی به حساب می‌آید. این هتل شکوهمند در خیابان رقه منطقه دیره شهر دبی واقع شده و ساختمانی 8 طبقه دارای 1 رستوران و 2 کافه است. البته ذکر این نکته که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است هم می‌تواند حائز اهمیت باشد.

امکانات هتل 4 ستاره سیگنیچر دبی

هتل 4 ستاره سیگنیچر دبی یک هتل مجلل 4 ستاره با 80 اتاق مجهز و کامل در شهر دبی است. شهر دبی با هتل‌های زیبا و بزرگ خود که معماری‌های مدرن و طراحان مطرحی دارد، در یادِ همراهان تور امارات باقی می‌ماند. بزرگ‌ترین هتل آسیا از نظر پهناوری یعنی هتل آتلانتیس، یکی دیگر از «ترین‌هاست» که در شهر دبی جای دارد. همچنین هتل برج‌العرب نماد شهر دبی محسوب می‌شود. باقیِ هتل‌های شهر دبی هم چیزی کم از این دو هتل معروفِ شهر ندارند. هرکدام از آن‌ها دنیایی از شگفتی را در خود نهفته‌اند. سیگنیچر یکی از همین هتل‌هاست. این هتل از نظر امکانات رفاهی هم‌تراز با هتل لاوندر دبی و هتل السراب دبی است. زیرا هر سه هتل مجهز به مجموعه‌ی آبگرم هستند. پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی و هندی مسلطند و کاملا آموزش‌دیده و حرفه‌ای نیازمندی‌های احتمالی مسافران هتل را رسیدگی می‌کنند. این هتل به دلیل قرارگیری در کنار خیابان‌های شناخته‌شده‌ی دبی به ایستگاه‌های مترو نزدیک است و دسترسی به نقاط شهر بسیار راحت انجام می‌شود.
امکانات رفاهی و تفریحی عمومی در هتل سیگنیچر شامل استخر روباز، رستوران پشت بام با چشم انداز شهر، استخر به همراه سالن ماساژ و اسپا است. همچنین پذیرش این هتل بصورت 24 ساعته خدمات ارائه می‌دهد. صرافی، معرفی و پشتیبانی تورها، فروشگاه سوغاتی، صندوق امانات و مرکز تجاری با امکانات مناسب برای انجام امورات تجاری مهمانان هتل است. واحدهای اقامتی این هتل دارای اینترنت وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، مینی‌بار، کتری برقی، حمام خصوصی، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. ضمن اینکه همه‌ی اتاق‌های هتل دارای کف‌پوش پارکت بوده و مجهز به سیستم تهویه‌ی مطبوع هستند. با رزرو تور دبی با پرواز فلای دبی و یا تور دبی با پرواز امارات می‌توانید از همه‌ی امکانات فوق در محل اقامت خود بهره‌مند شوید.

فاصله‌ی هتل 4 ستاره سیگنیچر دبی تا جاذبه‌ها و نقاط مهم شهر دبی

هتل 4 ستاره سیگنیچر دبی از مرکز خرید الغریر، برج ساعت دیره، مسجد جامع دبی و مرکز خرید برج‌های دوقلو، تنها 1 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از فرودگاه بین‌المللی دبی نیز فقط 4 کیلومتر فاصله دارد. پس تور لحظه آخری دبی را از دست ندهید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ