02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل بلموند گراند یوروپ دبی | grand st petersburg Hotel دبی

grand st petersburg Hotel دبی

دبی
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Mikhaylovskaya St, 1/7, St Petersburg, Russia, 191186
تعداد اتاق: 266
توضیحات:

هتل 5 ستاره بلموند گراند یوروپ سنت پترزبورگ

در تاریخ کشور روسیه آمده که نیکلای رومانف، آخرین تزار روسیه بخش اعظم ثروت خود را به صورت جواهرات و شمش طلا در جایی از شهر زیبا و رازآلودِ سنت پترزبورگ پنهان کرده است. اکنون هرساله تعداد زیادی جهانگردِ ماجراجو به این شهر افسانه‌ای در کشور روسیه سفر می‌کنند تا شاید برحسب تصادف و اتفاق نشانی از گنج پنهان شده بیابند! در این میان، هتل 5 ستاره بلموند گراند یوروپ سنت پترزبورگ که یک هتل 5 ستاره با ساختمانی تاریخی است پذیرای این مهمانان ماجراجوی شهر است. هتل بلموند در سال 1824 بنا شده و از این جهت، خودِ این هتل یک موزه‌ی تاریخی تمام‌عیار به حساب می‌آید. علیرغم این قدمت طولانی، هتل بلموند یکی از مطرح‌ترین هتل‌های سنت پترزبورگ در برخورداری از امکانات به‌روز و تجهیزات مدرن است. این هتل در بهترین منطقه‌ی سنت پترزبورگ و در راستای خیابان مشهور نوسکی قرار گرفته است. این موقعیت مکانی، دسترسی بسیار آسان و کوتاهی را به جاذبه‌های دیدنی شهر، مراکز خرید و تئاترها ایجاد می‌کند.

هتل 5 ستاره بلموند گراند یوروپ سنت پترزبورگ، لذت اقامت در یک مرکز فرهنگی و هنری

هتل 5 ستاره بلموند گراند یوروپ سنت پترزبورگ، بیش از 140 سال نقش یک مرکز فرهنگی و هنری را در سنت پترزبورگ ایفا کرده است. این هتل حالا یک هتل لاکچری 5 ستاره است. آنچه که از این هتل در شب‌های زمستانی کریسمس خواهید دید، تا همیشه زیباترین تصویر برفیِ عمرتان باقی خواهد ماند. چرا‌غ‌های روشن و رنگ‌های گرم، زیر بارش آرام برفِ ماه‌ ژانویه. این هتل در آغوش گرم خود تعداد 265 اتاق را برای مهمانان گنجانده است. پرسنل این هتل به چند زبان مختلف از جمله انگلیسی، روسی و ایتالیایی مسلط هستند. هتل بلموند گراند یوروپ سنت پترزبورگ امکاناتی همچون نگهداری از نوزاد، واکس کفش، خدمات خشک‌شویی را نیز برای آرامش خیال مشتریان خود تدارک دیده است. با رزرو تور سنت پترزبورگ و سفر به روسیه، تعداد بسیاری تئاتر، موزه و بناهایی مثل میدان هنر و کاخ زمستانی تزار را خواهید دید. پس در برنامه‌های متنوع ما برای تور روسیه همراهمان باشید و لذت اقامت در یک مرکز فرهنگی هنری را تجربه کنید.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل 5 ستاره بلموند گراند یوروپ سنت پترزبورگ

هتل 5 ستاره بلموند گراند یوروپ سنت پترزبورگ دارای امکاناتی همچون پذیرش مسافر 24 ساعته، صرافی، خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رسانی و خدمات نگهداری از کودک است. این هتل از اینترنت وای‌فای و پارکینگ رایگان بهره‌مند است. البته برای استقاده از پارکینگ حتما باید رزرو شود. همچنین صرف صبحانه در اتاق و روی تخت شخصی خودِ مهمان نیز به سادگی امکانپذیر است. در این هتل خدمات سونا، مرکز تناسب اندام، سولاریوم، استخر و اسپا و ماساژ نیز برای مسافران وجود دارد. اتاق‌ها و واحدهای اقامتی هتل همگی از امکانات کامل یک هتل 5 ستاره بعلاوه‌ی سیستم تهویه مطبوع بهره‌مند هستند.

فاصله هتل 5 ستاره بلموند گراند یوروپ سنت پترزبورگ تا نقاط دیدنی شهر

هتل 5 ستاره بلموند گراند یوروپ سنت پترزبورگ در خیابان سنترالنی شهر سنت پترزبورگ واقع شده است. بنابراین این هتل برای مسافرانی که به تاریخ و فرهنگ، فضای سبز و موزه‌ها علاقه مند هستند، انتخابی فوق‌العاده است. این هتل از کلیسای جامع قازان 400 متر، از کاخ آنچیکوف 600 متر و از موزه آرمیتاژ 1 کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین‌المللی پولوکوف در 16 کیلومتری از هتل بلموند قرار دارد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ