02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل دولابوری تفلیس | dolabauri Hotel تفلیس

dolabauri Hotel تفلیس

تفلیس
ورود حیوانات تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: 4 Dolabauri I St, Tbilisi, Georgia
تعداد اتاق: 31
توضیحات:

هتل 4 ستاره دولابوری تفلیس

در بین انواع هتل های 4 ستاره شهر تفلیس می توانیم هتل 4 ستاره دولابوری تفلیس را به عنوان یکی از بهترین هتل ها معرفی کنیم. شما می توانید برای رفتن به تور تفلیس 4 شب و 5 روز این هتل را انتخاب نمایید. در واقع به دلیل موقعیت مکانی مناسبی که این هتل دارد بسیاری از افراد در تور تفلیس این هتل را انتخاب خواهند کرد. تور لحظه آخری تفلیس با انتخاب این هتل، ارزان قیمت تر می باشد.

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره زیبای دولابوری تفلیس

موقعیت مکانی هتل 4 ستاره دولابوری تفلیس به گونه ای است که به بیشتر مکان های گردشگری، تفریحی، مراکز خرید و ... نزدیک است. به همین دلیل شما با اقامت تان در این هتل می توانید از مکان های گردشگری متنوع در کمترین بازه زمانی بازدید کنید. این هتل با بوستان رایک تفلیس حدود 2 کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل با چاپخانه زیرزمینی استالین کمتر از 1 کیلومتر می باشد. به همین دلیل می توانید تا چاپخانه پیاده بروید. کلیسای ارتدکس شرقی با این هتل 3 کیلومتر فاصله دارد. کلیسای جامع تثلیث با این هتل 2 کیلومتر فاصله دارد.

فاصله هتل 4 ستاره و زیبای دولابوری تفلیس با مراکز خرید

از هتل 4 ستاره دولابوری تفلیس تا مرکز خرید کارواسلا باید 5 کیلومتر طی کنید. فاصله هتل تا بازار درای بریج مارکت 4 کیلومتر می باشد. از این هتل تا مرکز خرید تفلیس سنترال حدود 7 کیلومتر فاصله است. اگر با ماشین بخواهید به مراکز خرید بروید می توانید کمتر از 7 دقیقه به مقصد برسید. ایستگاه سامگوری، ایسانی و ساماسی آراگلی به عنوان نزدیک ترین ایستگاه های مترو به این هتل هستند.

امکانات هتل 4 ستاره دولابوری تفلیس

برای رزرو هتل 4 ستاره دولابوری تفلیس باید به خوبی با امکانات و ویژگی های هتل را بشناسید. دکور کلاسیک هر یک از اتاق های هتل به عنوان بهترین ویژگی هتل شناخته می شود. با استفاده از رنگ های گرم اتاق های این هتل را تزئین کرده اند. هتل اینترنت رایگان دارد تا افراد به راحتی بتوانند از اینترنت استفاده نمایند. تهویه مطبوع هر یک از اتاق های هتل شرایط اسکان در اتاق ها را بهبود بخشیده است.ک تلویزیون، صندوق امانات، مینی بار، حمام اختصاصی و .... از جمله ویژگی های مهم اتاق های هتل است. در رستوران این هتل می توانید انواع غذاهای اروپایی و گرجی را سرو کنید. فرودگاه بین المللی تفلیس با این هتل حدود 14 کیلومتر فاصله دارد.

قیمت رزرو اتاق در هتل 4 ستاره دولابوری تفلیس

برای انتخاب تور تفلیس 4 شب و 5 روز یکی از مهمترین نکاتی که اهمیت دارد، نوع هتل می باشد. هتل 4 ستاره دولابوری به عنوان یکی از هتل های زیبای تفلیس شناخته می شود که هزینه هر یک از اتاق های آن به امکانات اتاق بستگی دارد. برخی از اتاق ها که سوئیت هستند را با هزینه بیشتری باید رزرو کنید. در صورتی که می خواهید بهترین هتل را در شهر تفلیس رزرو کنید باید بدانید که این هتل انتخاب مناسبی به شمار می رود. قیمت هر یک از اتاق ها را برای اقامت یک شبه باید بررسی کنید و سپس یکی از اتاق های مناسب را در تور تفلیس انتخاب نمایید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ