02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

نکاتی مفید درباره بیمه ویزای اروپا

04 آبان ، 1400
راز آسمان پایتخت

نکات مهم بیمه ویزا اروپا

همانطور که گفته شد قبل از خرید بیمه نامه مسافرتی دیگر برای سفر آینده خود به اروپا اطمینان حاصل کنید که بیمه ای که قبلاً از آن استفاده کرده اید هزینه های اضطراری بین المللی بهداشت را پوشش نمی دهد یا کاهش نمی دهد. در صورتی که بیمه نامه شما برخی از هزینه های پزشکی بین المللی را تحت پوشش خود قرارمی دهد. محدودیت های بیمه نامه مسافرتی را با دقت بررسی کنید. اگر در محدوده شنگن با اتومبیل سفر می کنید و در صورت تصادف غیرقابل پیش بینی ماشین قادر به پرداخت مبلغ گزاف نیستید یا به سادگی شما حاضر نیستید تمام آن پول را بپردازید ، باید خرید بیمه مسافرتی ترکیبی از جمله امور بهداشتی و همچنین دارایی های ارزشمند را در نظر بگیرید.

EuropeanInsurance

بسته به مقصد سفر ، خطر ابتلا به بیماری با تغییر آب و هوا یا زیستگاه طبیعی متفاوت است. به عنوان مثال توصیه می شود برای افرادی که دارای شرایطی مانند آلرژی هستند ، پرونده پزشکی خود را از پزشک شخصی خود که توصیف وضعیت و داروهای تجویز شده برای نگهداری از آن است تهیه کنند. در صورت ابتلا به بیماری مزمن ، منطقی است که داروهای تجویز شده را به مقدار لازم برای روزهایی که در اروپا هستید به همره خود ببرید.

Europeanvisa

بیمه نامه مسافرتی اروپا معمولاً چه مواردی را پوشش می دهد؟

یک بیمه ویزای شینگن خوب برای اروپا باید هزینه های زیر را تأمین کند:

اورژانس پزشکی (تصادف یا بیماری) در حالی که در منطقه شینگن هستید
تخلیه اضطراری
بازگشت خردسال
لغو سفر
وقفه سفر
مرگ ناشی از تصادف ، جراحت یا مزایای معلولیت
هزینه مراسم تشییع جنازه در خارج از کشور
چمدان های گمشده ، سرقت شده یا آسیب دیده ، اثرات شخصی یا اسناد مسافرتی
تأخیر چمدان (و تعویض اضطراری موارد ضروری)
پرواز از دست رفته به علت سقوط هواپیما
تأخیر سفر به دلیل آب و هوا
ربودن
معمولاً ، در صورتی که سفر در سه ماهه اول رخ دهد ، بیمه گزاران هزینه های مربوط به بارداری را تحت پوشش قرار می دهند. پس از آن ، پوشش بیمه به بیمه گر بستگی دارد.

EuropeanvisaInsurance

آیا بیمه نامه ویزای مسافرتی باید همه کشورهای منطقه شینگن را پوشش دهد؟

بله ، بیمه نامه درمانی مسافرتی باید شامل کلیه کشورهای عضو شینگن شود: اتریش ، بلژیک ، جمهوری چک ، دانمارک ، استونی ، فنلاند ، فرانسه ، آلمان ، یونان ، مجارستان ، ایسلند ، ایتالیا ، لتونی ، لیختن اشتاین ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، مالت ، هلند ، نروژ، لهستان ، پرتغال ، اسلواکی ، اسلوونی ، اسپانیا ، سوئد و سوئیس.

احتمال حذف یا اختیاری بودن در بیمه نامه مسافرتی رایج شینگن چیست؟

هر شرکت بیمه مسافرتی متفاوت است؛ اما مواردی وجود دارد که در صورت لزوم هزینه های اضافی را تأمین می کنند. در غیر این صورت بیمه های اضافی باید هزینه هایی مانند موارد زیر را پوشش دهند.

شرایط موجود از قبل (به عنوان مثال آسم ، دیابت)
ورزش های پر خطر ( مانند غواصی ، اسکی)
سفر به کشورهای پرخطر (به عنوان مثال به دلیل جنگ ، بلایای طبیعی یا اقدامات تروریستی)
شروع حاد شرایط موجود از قبل - به معنای وقوع ناگهانی و غیر منتظره شرایط پزشکی از قبل بدون هشدار قبلی توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی اگر از قبل بیماری خاصی دارید ، حتماً این پوشش بیمه را به دست آورید تا در برابر هر موقعیت اضطراری ، از شما محافظت کند.

bimevisaoropa

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ