02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

تحصیلات عالی در انگلیس

15 شهریور ، 1400
راز آسمان پایتخت

تحصیلات عالی در انگلیس

انگلیس، چیزی با بیش از 500.000 نفر ثبت نام دانشجوی خارجی در سال، یکی از بهترین مکان ها برای ادامه تحصیل است. بعد از آمریکا یکی از کشورهایی که دانشجویان خارجی در آن به تحصیلات عالی می پردازند، انگلستان است. دانشگاه های انگلیس از نظر رتبه بندی جزو بهترین ها هستند.آنها به داشتن کلاس های عملی و تحقیقاتی مشهور هستند. کیفیت مدارک دانشگاهی انگلیس در تمام دنیا شناخته شده است. به دانشجویان امکان پیشرفت در مهارت ها ، دانش و تفکر خلاق در رابطه با شغل های مرتبط داده می شود. امکان ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس در دانشگاه انگلیس وجود دارد . با توجه به اینکه یکی از دانشگاه ها اسپانسر رتبه بندی ویزای تحصیلی انگلیس هستند.

studyinengland

چرا انگلیس را برای تحصیلات عالی انتخاب کنیم؟

تحصیل در دانشگاه انگلیس راهی برای گسترش دانش ، آشنایی با مردم ، تجربه یک فرهنگ جدید و لذت بردن از تجارب جدید است. ضمن اینکه یک زندگی دانشجویی در انگلیس را تجربه می کنید ، دانشگاه نیز از شما حمایت می کند.

studyengland

مزایای تحصیل در انگلیس :

انتخاب بیش از 50.000 رشته تحصیلی در بیش از 25 حوزه تحصیلی
دوره تحصیلی در انگلستان کوتاهتر از دانشگاه های کشورهای دیگر است که این خود باعث کاهش شهریه و هزینه های اقامتی می شود.
امکان داشتن شغل در حین تحصیل

انگلستان مکانی مناسب برای زندگی و تحصیل :

UK تشکیل شده از انگلیس ، اسکاتلند، ایرلند شمالی و والس. هریک از اینها منطقه ای جداگانه هستند که دارای شهرهای بزرگ بین المللی، روستا و دهکده های اطراف هستند.
UK دارای یک جامعه چند فرهنگی با تنوع فرهنگی ، زبان و اعتقادی است.
شما ، تنوع غذایی زیاد ، سیستم حمل و نقل قوی ، فستیوال های مشهور موسیقی و مسابقات بین المللی ورزشی را در آنجا مشاهده می کنید.

tahsilatawlidarengelestan

هشت چیزی که باید درباره تحصیل در انگلیس بدانید :

1. بیش از 395 دانشگاه و کالج به دانشجویان بیش از 50000 رشته بالاتر از لیسانس را در اطراف انگلیس پیشنهاد می کنند
2. درخواست نامه تحصیلات عالی در انگلیس توسط UCAS تنظیم می شود.
3. برای ثبت نام در دوره های مختلف زمان مهلت های مختلفی وجود دارد و دانشگاه برای ثبت نام به تاریخ سررسید مرتبط به رشته مورد علاقه شما توجه دارند.
4. شهریه دوره را با توجه به دانشگاه یا کالج و رشته ای که انتخاب کرده اید پرداخت می کنید. ممکن است به شما کمک هزینه تحصیلی و یا بورسیه تحصیلی داده شود.
5. میزان مخارج زندگی در انگلیس بستگی به جایی دارد که در آن زندگی میکنید.لندن و شهرهای بزرگ دیگر هزینه بیشتری دارند.
6. خیلی از دانشجویان خارجی نیاز به درخواست ویزا برای تحصیل در انگلیس را دارند و مراکزی برای اجازه کار و مهارت زبان انگلیسی مورد نیاز است.
7. دانشگاه ها به تمامی درخواست کنندگان خواهند گفت که چه میزان زبان انگلیسی برای رشته مورد نظرشان نیاز دارند . اکثر مسئولان دوره از شما مهارت زبان انگلیسی را می خواهند.
8. دانشجویان تازه وارد تمایل دارند که در محوطه دانشگاه یا خوابگاه دانشگاه زندگی کنند اما امکان های بسیار دیگری نیز برای آنها وجود دارد.

tahsildarenglis

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ