02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

بهترین رستوران های تهران

23 آبان ، 1400
راز آسمان پایتخت

معرفی بهترین رستوران های تهران

انتخاب بهترین رستوران در میان رستوران های تهران کار سختیه. آشپزی ایرانی که جزئی از فرهنگ ما ایرانیانه آنقدر متنوع و رنگارنگه که انتخاب یک غذا خوری به عنوان بهترین و برترین رستوران کار سختیه، اما زمانی که از بهترین ها حرف می زنیم تنها منظور خود غذا نیست. علاوه بر کیفیت نحوه سرو و همچنین نحوه پذیرایی و چیدمان و تم رستوران هم در نظر گرفته میشه. رستوران ها انواع مختلفی دارن. بنابراین باید در میان هر نوع و دسته، بهترین رو انتخاب و معرفی کرد.‌ انواع مختلف رستوران شامل سنتی، مدرن، خارجی و فرنگی و غیره میشن.

behtarinrestoranhayetehran

بهترین رستوران های سنتی تهران

رستوران های سنتی همیشه طرفدارهای خاص خودشونو دارن. هر چقدر هم غذاخوری های  لوکس و مدرن در سطح شهر گسترش پیدا کنن باز سفره خانه های سنتی از رونق نمی افتن زیرا صفا و سادگی این مکان ها رو در هیچ جای دیگه  نمیشه پیدا کرد. مهم ترین و معتبر ترین رستوران سنتی تهران، رستوران حس توران هستش. فضای داخلی جوری طراحی شده که آدم رو به یاد کوروش بزرگ و دوران پادشاهی اون میندازه. حتی کباب های لذیذ این محل بر روی سیخ هایی به شکل شمشیر طبخ میشن. علاوه بر این یک قسمت از فضای غذا خوری رو، به کافه اختصاص دادن تا افراد بعد از صرف شام برای نوشیدن چای و یا دمنوش های اعلا به اونجا برن و لحظات به یاد ماندنی رو کنار خانواده و دوستان سپری کنن. این مکان زیبا در خیابان فرشته نبش خیابان نیلوفر و مریم غربی قرار داره.

یکی دیگه از سفره خانه های سنتی تهران، رستوران باربد هست. این مکان آرام و با صفا شما رو به محض ورود به دوران قاجار می بره. اجرای موسیقی سنتی ایرانی به همراه سرو قلیان و چای، فضایی دلپذیر و نشاط آور رو برای مشتری ها فراهم می کنه.

restaurantbarbodtehran

بهترین رستوران ایرانی فرنگی تهران

بهترین رستوران ایرانی و فرنگی این روزای تهران، به طور حتم رستوران گردان برج میلاد هست. این مکان فوق العاده در طبقه ششم برج میلاد قرار داره و از دو بخش ثابت و گردان تشکیل شده. این مکان زیبا در ارتفاع ۲۷۶ متری از سطح زمین قرار داره که گنجایش و ظرفیت اون ۳۰۰ نفر هست. قسمت متحرک این مکان در هر ساعت ۳۶۰ درجه حول محور ثابت خودش میچرخه. بنابراین افرادی که در اون به صرف غذا مشغولند می تونن چشم اندازی بی نظیر از شهر تهران رو مشاهده کنن. از لحاظ غذایی، منوی این غذا خوری لوکس خیلی متنوع هست و انواع خوراک ها و نوشیدنی ها و پیش غذا ها و دسرهای سنتی ایرانی و فرنگی در اون یافت میشن.

restaurantmiladtowertehran

قدیمی ترین رستوران های تهران

خوشمزگی و شهرت غذا های ایرونی از قدیم الایام زبانزد خاص وعام بوده. علاوه بر این علاقه شدید ما ایرونی ها به انواع خوراکی ها بخصوص غذا، باعث به وجود آمدن رستوران ها و غذا خوری های زیادی شده که قدمت برخی از اون ها به چندین دهه میرسه. یکی از قدیمی ترین رستوران های تهران، رستوران مسلم هست که به دلیل خوشمزگی غذا هاش همیشه صف طویلی از مشتریان در جلوی درب ورودی ساختمان اون در انتظار نوبت ایستادن. هر چند طول این صف ها اغلب به چند ده متر می رسه اما انتظار برای وارد شدن و خوردن غذا خیلی طول نمی کشه و افراد می تونن خیلی زود وارد بشن و خوراک مورد علاقه ی خودشونو سفارش بدن. مهم ترین و مشهور ترین غذایی که در این غذاخوری تهیه و سرو میشه، ته چین های گوشت یا مرغ  هست که به طور اختصاصی واسه مشتریان سرو میشن.

moselmrestauranttehran

یکی دیگه از قدیمی ترین و بهترین رستوران تهران، غذاخوری موبی دیک هست. نام این محل برگرفته از نام نهنگ افسانه ای در یک رمان خارجی ست. در این مکان انواع غذاهای ایرانی و خارجی سرو میشن و از کیفیت بالایی هم برخوردارن. این غذاخوری در محدوده فردوسی و خیابان قرنی واقع شده.

restaurantmobytehran

لاکچری ترین رستوران های تهران

هر کس بنا به سلیقه ای که داره یک نوع رستوران رو برای خوردن و لذت بردن از غذا می پسنده. اگه جزء آدمهایی هستین که، علاقه مند به خوردن یک وعده غذایی در یک مکان لوکس و لاکچری هستین حتما به رستوران کوبابا سر بزنید. منوی رنگارنگ و متنوع در کنار فضای لوکس این مکان زیبا  بهترین حس رو به شما منتقل می کنه. این غذا خوری شیک در خیابان جردن قدیم و نلسون ماندلای امروز قرار داره.

kobabarestauranttehran

یکی دیگه از این غذا خوری ها که در لیست لوکس ترین های تهرون قرار می گیره، غذاخوری به نام خونه ست. همون جور که از اسمش پیداست فضای اون خیلی شبیه به خونه های قدیمی ست. با همون حس صمیمیت و راحتی. فضای داخلی اون به وسیله چوب و گچ و شیشه های رنگی زیبا طراحی شده به نحوی که، به محض وارد شدن آرامش و سادگی اون حس زیبایی رو در آدم ایجاد می کنه. نکته مهمی که درباره این مکان وجود داره اینه که، قیمت غذاهاش نسبت به رستوران های دیگه کمی بالا هستش و در عوض حجمشون هم بالاست. بنابراین بهتره موقع سفارش یک پرس رو واسه دونفر سفارش بدین.

tehrankhonerestaurant

رستوران ۱۳۳ تهرانپارس، یکی دیگه از بهترین رستوران های لاکچری شرق تهرونه. این مکان دارای ویژگی های منحصر به فرد ی است که در هیچ کدوم از غذاخوری های دیگه دیده نمی شه. داشتن فضای باز و دلگشا، سرو غذا به شکل گرم و در لحظه، اجرای موسیقی زنده و قرار دادن تمام غذا ها در جلوی چشم مشتری برای انتخاب دلخواه، از مهم ترین شاخصه های این رستوران لوکس و شیک هست.

restaurant133tehranpars

   
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ