02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

مراکز خرید باتومی

21 آبان ، 1401
راز آسمان پایتخت

بهترین مراکز خرید باتومی

خرید کردن و پاساژگردی یکی از کارهای دوست داشتنی سفر هستش. گشتن در میان فروشگاه ها و مغازه های رنگارنگ لذتی داره که با هیچ چیزی قابل قیاس نیست. اگر تصمیم گرفتید واسه گذراندن تعطیلات به سفر برید و هنوز جای مشخصی رو در نظر نگرفتید، پیشنهاد ما به شما تور گرجستان و شهر زیبا و ساحلی باتومی هستش. این شهر دومین شهر بزرگ گرجستان و در جنوب غربی این کشور واقع شده. این شهر علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری فراوان، مرکزهای خرید فوق العاده ای رو هم در خودش جای داده که می توان انواع و اقسام محصولات و کالاهای اروپایی و آسیایی رو در این مراکز خرید پیدا کرد.

آیا بهترین مراکز خرید باتومی را می شناسید؟

باتومی مال

معروف ترین و لاکچری ترین و در عین حال هم گرون ترین پاساژ در میان مراکز خرید باتومی مال هستش که دارای ۵۰ غرفه و فروشگاه بزرگ و کوچک است. بیشتر فروشگاه های این پاساژ، به فروش و عرضه برند های معروف خارجی اختصاص دارن. بیشترین کالا و جنسی که در این مغازه ها به فروش می رسد، پوشاک و اکسسوری از برند های متنوع هست. مهم ترین ویژگی این محل داشتن امکانات رفاهی و تفریحی برای بچه ها و بزرگ سال ها ست.

batumimallshoppingcenter

بازار آنوکی باتومی

این بازار، یکی دیگه از مراکز خرید باتومی هست که اغلب اجناس اون مربوط به پوشاک و فشن هستن. اگر به دنبال مدل های متنوع و مدرن فشن هستید و با تور باتومی به این کشور سفر می کنید, این بازار رو فراموش نکنید. بهترین و جدید ترین برندهای اروپا مثل فرانسه و ایتالیا و آلمان در این مجموعه یافت میشن.

anoukishoppingcenterbatumi

مجموعه بزرگ پالاز باتومی

درواقع بازار و مرکز خرید پالاز، قسمتی از مجموعه بزرگ پالاز هستش که در چندین طبقه ساخته شده. این مجموعه تنها بازار نیست بلکه چند بخش اداری و خدماتی و تفریحی هم در اون وجود دارن. هتل ۴ ستاره، رستوران و کافه، باشگاه ورزشی، سالن زیبایی، شهربازی و سینما از جمله امکاناتی هستن که در جهت رفاه حال مشتری ها و راحتی و آسودگی اون ها در این مرکز تعبیه شدند. کالاها و اجناس این مرکز، به نسبت سایر مراکز خرید باتومی ارزان تر هستن. انواع محصولات داخلی مثل پوشاک، زیورآلات، عینک آفتابی، لوازم آرایشی و بسیاری از کالاهای دیگر را میتوان در این بازار پیدا کرد.

grandgeorgianpalace

کاپارول سنتر باتومی

کاپارول سنتر، یکی از مراکز خرید باتومی هستش که از محبوبیت زیادی در بین اهالی شهر و گردشگران برخورداره. این مکان زیبا علاوه بر عرضه انواع کالاها و محصولات داخلی، برخی اجناس خارجی هم واسه فروش به مشتری در نظر گرفته. با این وجود قیمت این کالا ها مقرون به صرفه و ارزان هستش. این محل همه روزه به جز روزهای یکشنبه و دوشنبه به روی عموم باز هستش, اگر با تور باتومی 7 شب و 8 روز به این شهر سفر می کنید,میتونید از این مرکز خرید در روزهای مشخص دیدن کنید.

هوپا بازار باتومی

یکی دیگه از محبوب ترین بازارها و مراکز خرید باتومی، هوپا هستش که هر چیزی رو که بخواهید می تونید با قیمتی مناسب پیدا کنید. بسیاری این محل رو شبیه به بازار بزرگ تهران می دونن چون انواع کالاها و محصولات لوکس و زیبا با کمترین قیمت ها یافتن میشن. غرفه دار ها و مغازه دارهای این بازار، تخفیف های خوبی به مشتری ها می دن به طوری که افراد و خریدارها هر چقدر که بخوان میتونن چونه بزنن و تخفیف بگیرن.

hopashoppingcenterbatumi

فروشگاه آرت گالری باتومی

این فروشگاه بزرگ و شیک انواع کالاهایی رو که به عنوان سوغات میشه خریداری کرد را به معرض فروش میزارن. از خوراکی ها و شیرینی های سنتی گرجی گرفته تا صنایع دستی و غیره. مهم ترین ویژگی و مزیت خرید کردن در این محل اینه که قبل از خرید می تونید کالا و خوراکی انتخابی خودتونو امتحان کنید چون واسه این کار هیچ گونه ممنوعیتی وجود نداره و فروشنده ها با رویی باز به مشتری های خودشون برخورد می کنن.

artgallerybatumi

مرکز تجاری مسکو باتومی

این مجموعه تجاری همون جور که از اسمش پیداست، بیشتر فروشنده های اون از شهروندان روس هستن که به باتومی اومدن و انواع کالاهای باکیفیت و مرغوب روسی رو واسه فروش عرضه می کنن. بیشترین کالایی که در این مرکز وجود داره لوازم خانگی، انواع پوشاک، کیف و کفش هستش.

فروشگاه آنتیک باتومی

ما ایرانی ها بیشتر از شهروندان هر کشور دیگه ای با دست فروشی و بازارهایی که در  این قالب دایر میشن آشناییم. فروشگاه آنتیک باتومی هم تا حد زیادی شبیه به بازار دست فروش هاست که در همه شهر های کوچک و بزرگ کشورمون وجود داره. در این فروشگاه نسبتا بزرگ، تعداد زیادی دستفروش وجود دارن که بساط خودشونو روی زمین پهن می کنن و محصولاتشان را به خریداران عرضه می کنن. در این محل انواع اجناس شیک و انتیک مثل انواع سکه های قدیمی، چاقو، ظروف نقره، ظروف قدیمی، انواع تندیس ها و مجسمه ها رو میشه با قیمتی استثنایی خریداری کرد.

antikbatumi

مرکز خرید فرودگاه بین المللی باتومی

در اغلب فرودگاه های بین المللی، این مراکز خرید و فروشگاه هایی از این دست وجود دارند. در ورودی فرودگاه شهر باتومی هم مرکز خریدی دایر شده که قیمت کالاهای اون تا حد مطلوبی پایین و مقرون به صرفه هستش. دلیل پایین بودن قیمت اجناس این فروشگاه، معاف بودن اون ها از پرداخت مالیات به دولت هست. بنابراین کالاها و محصولات مختلف رو با کم ترین هزینه میشه خریداری و استفاده کرد.

airportshppingcenterbatumi

بازارهای سنتی و قدیمی باتومی

خوپا بازار، مهم ترین و معروف ترین بازار سنتی باتومی هستش که انواع و اقسام مواد و کالاها رو می تونید در اون پیدا کنید. این بازار خیلی قدیمیه و اولین بازاری هستش که شهروندان بومی باتومی اونو واسه فروش محصولات خود و خرید کالاهای ضروری دایر کردن.‌ این مکان هر روز صبح زود به روی خریداران و بازدید کننده ها باز میشه و تا پاسی از شب به فعالیت خودش ادامه میده. 

oldgrandbazarbatumi

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ