02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

مراکز خرید تهران

04 آذر ، 1400
راز آسمان پایتخت

بهترین مراکز خرید تهران 

مراکز خرید تهران آنقدر متنوع و رنگارنگ هستن که، هر کس را هم که قصد خرید نداشته باشه به طرف خودشون جذب میکنن. تهران یکی از شهر ها و پایتخت های بزرگ جهانه که در سال های اخیر قدم های بزرگی به سوی مدرنیته شدن برداشته. این کلان شهر شلوغ و پر هیاهو جاذبه های گردشگری زیادی داره که بازارها و پاساژها یکی از این جاذبه ها هستن. بسیاری از مرکزهای خرید، علاوه بر عرضه کالاها و محصولات متنوع دارای امکاناتی هستن که لازمه زندگی های امروزی به شمار میان. شهر بازی مخصوص کودکان، سالن ورزشی، سینما، فودکورت و رستوران از جمله این امکانات هستن.

معرفی مراکز خرید تهران

پاساژ بزرگ پالادیوم تهران

یکی از گران ترین و پرهزینه ترین مراکز خرید تهران پاساژ بزرگ پالادیوم هست. این مجتمع تجاری بزرگ یک مجموعه کامل از، عرضه انواع برند های معروف و معتبر داخلی و خارجی هست. در این مجموعه عظیم محصولاتی از جمله زیورآلات، جواهرات، کیف و کفش، پوشاک و خشکبار در معرض فروش قرار گرفتن. از برند های موجود در این مجتمع می توان به برند پوما، نایکی، جنیفر، پاما، تی تی، منگو، جین وست و غیره اشاره کرد.‌ این بازار نمونه ای از یک مجتمع کامله که علاوه بر خرید می توان از امکانات رفاهی اون مثل کتابخانه، داروخانه، سالن ورزشی، کافه و رستوران استفاده کرد.‌ این مجموعه در خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف قرار دارد.

paladiumtehran

ارگ تجریش

دومین مجموعه بزرگ خرید که جزء گران ترین های پایتخت محسوب میشه، ارگ تجریش هست که در ۱۰ طبقه ساخته شده. ۵ طبقه از این مجتمع تجاری و ۵ طبقه دیگه ی اون پارکینگ اختصاصی هست. وجود پارکینگ در این مکان از اهمیت بالایی برخورداره چون افراد می تونن وسیله نقلیه ی خودشونو به متصدیان پارکینگ بسپرن و خودشون  با خیالی آسوده به خرید بپردازن. در پنج طبقه تجاری این پاساژ انواع کالاهای خارجی و ایرانی از جمله لوازم خانگی، انواع لباس های مردانه و زنانه و بچه گانه، سیسمونی، لباس مجلسی، ادکلن، کت و شلوار و لوازم آرایشی بهداشتی وجود داره که هر کدوم از یک برند مشهور ایرونی یا خارجی هستن. بازدید کنندگان و خریداران می تونن از آمفی تئاتر، سینما، رستوران و کافی شاپ، کارواش و شهربازی این مرکز برای رفع خستگی و سپری کردن اوقات فراغت استفاده کنن.

argetajrish

لاکچری ترین مراکز خرید تهران

اسکای سنتر لواسان

در میون تمام مراکز خرید تهران، برخی از اون ها جزء لاکچری ترین و لوکس ترین مجتمع ها هستن که علاوه بر خرید  کالا و اجناس میشه از اون ها به عنوان یک مکان تفریحی هم استفاده کرد.‌ اسکای سنتر لواسان، یکی از این مراکز خرید هستش که در منطقه خوش آب و هوای لواسون قرار داره. ‌این مجموعه در ۱۳۹۴ و در ۹ طبقه تاسیس شد.‌ معماری و طراحی این مرکز در نوع خودش بی نظیره. سقف بلند و ستون های شیک و تزیین شده از مهم ترین مشخصه های این مکان است. تالار لوکس و مدرن، فروشگاه بزرگ کتاب، هایپر مارکت و سینما و بسیاری موارد دیگه از جمله ی امکاناتی هستن که، در این مجموعه وجود دارد. مبلمان، میز های نهار خوری، پوشاک و جواهرات از مهم ترین محصولات عرضه شده در این مکان باشکوه و خارق العاده می باشد.

skcenterlavasan

گالریا تهران

دومین مکان لوکس و لاکچری واسه ی خرید که در تهران واقع شده است، مجموعه گالریا هست که در سال ۱۳۹۵ در منطقه ولنجک و در شمال تهرون ساخته شد. این مجموعه باشکوه و با ابهت از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده. بخش شمالی ۱۷ و بخش جنوبی دارای ۱۵ طبقه می باشن. برند های مشهوری مثل آرمانی، اسکیچرز، اینگلوت، دلسی و غیره در این مجموعه وجود دارن.

galleryatehran

مرکز خرید روشا تهران

مرکز خرید روشا اولین مجموعه ای هست که، به صورت بدون مرز اقدام به فروش کالا و اجناس کرده. طراحی و ساختار این مجتمع به گونه ای هست که، فروشگاه یا غرفه های مجزا در اون وجود ندارن بلکه به صورت دپارتمان استور طراحی شده. این مجموعه دارای هفت دپارتمان مختلفه که انواع کالاها و محصولات رو واسه فروش عرضه می کنه. در این فروشگاه عظیم الجثه، ۵ طبقه به فروشگاه تجاری، یک طبقه به رستوران و کافه و چندین طبقه هم به پارکینگ اختصاص داده شده.

roshashoppingcenter

مدرن ترین مرکز خرید تهران مجتمع تجاری الهیه

یکی از مدرن ترین مراکز خرید تهران، مجتمع تجاری اداری الهیه ست که در ۱۱ طبقه ست و در سال ۱۳۹۰ ساخته شده. دو طبقه از ۱۱ طبقه اون که از ۴۰ واحد تجاری تشکیل شدن، انواع کالاهای مورد نیاز روزانه مردم رو به فروش میرسونن. اینترنت رایگان، سالن اجتماعات و پارکینگ از مهم ترین امکانات این مجموعه هستن.

elahieshoppingcentertehran

جمعه بازار پروانه

جمعه بازار پروانه، یکی از مراکزی ست که در روزهای جمعه فعالیت داره. این بازار محلی واسه عرضه تولیدات صنایع دستی و هنری و اجناس عتیقه هست که، پیش تر در پارکینگ طبقاتی پاساژ پروانه واقع در خیابان جمهوری دایر می شد. بعد از این که این پاساژ برای تعمیرات و ایمن سازی تعطیل شد، جمعه بازار فعالیت خودش رو در باغ هنر ادامه داد. جمعه ها راس ساعت ۸ صبح، این بازار دایر میشه و تا ساعت ۴ بعد از ظهر ادامه داره.

markazkharidparvane

قدیمی ترین مراکز خرید تهران

بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران علاوه بر این که بزرگترین بازار تهران هست، اقتصادی ترین بازار هم به حساب میاد. این مرکز تاریخی در سال ۱۳۵۶ در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفته. موقعیت جغرافیایی  یکی از دلایل مهم شلوغ بودن و اقتصادی بودن این بازار هست چون خیابان های مولوی، پانزده خرداد و خیام در دسترس اون قرار دارن. مهم ترین ویژگی این بازار، ارزان بودن و متنوع بودن کالاها و اجناس عرضه شده در این مجتمع میباشد.

bazarbozorgtehran

بازار شوش تهران

دومین بازار قدیمی پایتخت بازار شوش هست که، انواع لوازم خانگی و آشپزخانه و کریستالی در اون عرضه میشه. این بازار مقصد بسیاری از افراد، بخصوص تازه عروس ها ست که برای تهیه و خریداری جهیزیه به اون مراجعه میکنن. این بازار پر زرق و برق در میدان شوش، خیابان صابونیان قرار دارد.

bazarshoshtehran


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ