02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

مراکز خرید دبی

07 شهریور ، 1401
راز آسمان پایتخت

بهترین مراکز خرید دبی 

مراکز خرید دبی انقدر متنوع و فراوان هستن که، تقریبا در هر نقطه از شهر یکی از این مراکز را می توان دید. این شهر به عنوان پایتخت خرید خاورمیانه شهرتی جهانی دارد. همچنین این شهر به بهشتی برای خرید خانم ها تبدیل شده است. علاوه بر پاساژها و بازارهای مدرن و مجلل، بازارها و سوق های محلی و سنتی هم فعالیت می کنن که بسیاری از آن ها به سالیان دور و به زمانی متعلق هستن که این شهر شهری کوچک و کویری با آب و هوایی شرجی و بسیار گرم در گوشه ای از خاورمیانه به حساب می آمد. بسیاری از این بازارها مانند بازار پارچه و طلا و ادویه اختصاصی هستن و برخی دیگر نیز انواع محصولات را به صورت مختلط عرضه می کنن.بسیاری از گردشگران تور دبی از این مراکز خرید دیدن میکنند.

ارزان ترین مراکز خرید دبی

اگر به دنبال ارزان ترین مراکز خرید دبی هستید حتما سری به اوت لت دبی بزنید. به طور معمول اوت لت ها، ارزان ترین مرکز های خرید هستن که در آن ها می توان ارزان ترین اجناس را خریداری کرد.‌ اوت لت دبی، اولین و بزرگترین اوت لت خاورمیانه ست که در غرفه های متعدد آن ۱۲۰ برند معتبر جهان عرضه میشن. این مرکز دارای ۲۴۰ مغازه و غرفه هست که، انواع جواهرات و عطر و لباس و کفش را می توان با تخفیف های باورنکردنی ۳۰ تا ۹۰ درصد خریداری کرد. بیشترین اجناسی که در این بازار وجود دارن، قبلا در مغازه ها و فروشگاه های اصلی شهر قرار داشتن و به دلیل فروخته نشدن به این بازار منتقل شدن تا با قیمت های پایین تر به فروش برسن. فروشگاه کاونت گاردن یکی از معتبر ترین فروشگاه هایی ست که، در این بازار وجود داره.

shoppingcenterofdubai

در این فروشگاه بهترین اجناس و صنایع دستی رو با قیمت های باور نکردنی در معرض فروش قرار دادن. اوت لت در خیابان العین واقع شده که گنبد سفید آن از دور نمایان هست. اوت لت ویلیج یکی دیگر از بازارهای ارزان ست که، در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد. در این مکان بهترین لوازم لوکس و مدرن با ارزان ترین قیمت ها در معرض دید مشتریان قرار داده شدن تا بتوانند مناسب ترین آن ها را انتخاب کنن. مساحت و وسعت این مکان ۱۳ هکتار هست و در حدود ۱۲۵ برند اجناس، در این مرکز وجود داره و قرار هست تعداد برند های عرضه شده به ۴۰۰ برند برسه. طراحی داخلی این بازار، از شهر سن جیمینیانو در توسکانی ایتالیا ایده گرفته شده.

نکته: فروشگاه های اوت لت برندهای خوب و با کیفیت بین المللی را به قیمت های مناسب عرضه می کنن.شما میتونید با تور لحظه آخری دبی از این مراکز خرید کنید.

شناخته ترین مراکز خرید دبی که دارای اجناس چینی است

دراگون مارت شناخته ترین بازاری است که تمامی اجناسی که در آن قرار داره، همه چینی هستن. طراحی ساختمانی این بازار به شکل اژدها بنا شده و بیشتر از ۴۰۰ مغازه چینی در آن قرار دارن. لوازم برقی و خانگی، تجهیزات اداری و صوتی، مبلمان، اسباب بازی، پوشاک و کیف و کفش مهمترین محصولاتی هستن که، در فروشگاه های این مرکز به فروش میرسن. این مرکز تداعی گر بازارهای رنگارنگ چینی ست که با وارد شدن به آن این حس منتقل میشه.

shoppingcenterdubai

بروز ترین محصولات در کدام مرکز خرید دبی می توان یافت

برجمان، یکی از مراکز خرید دبی هست که به روزترین و جدیدترین محصولات و اجناس تولید شده رو در آن می توان یافت. این بازار به دو قسمت جدید و قدیم تقسیم شده. برندها و مارک های گران قیمت، در قسمت قدیمی مرکز قرار دارن که در ۳۲۰ فروشگاه به فروش میرسن. برای یافتن اجناسی با قیمت پایین تر و مناسب تر باید به بخش جدید مرکز رفت. در طبقه سوم این مرکز یک شهربازی کوچک اما مجهز برای بچه ها دایر شده.

burjumanshoppingcenter

مرکز سیتی سنتر دیره

این مرکز یکی دیگر از مراکز خرید دبی هست که شهرتی جهانی دارد. این بازار در اسکله واقع شده و دارای ۳۵۰ فروشگاه هست. ۳۳ فروشگاه آن به فروش طلا و جواهرات اختصاص دارن و برای خرید طلا و جواهرات بهترین مکان به شمار میاد.

deiracitycenter

معروف ترین مرکز خرید برای اجناس هنری

وافی یکی دیگر از مراکز خرید دبی هست که دارای ۳۵۰ غرفه باشکوه و زیباست که آثار هنری هنرمندان معاصر و بین المللی را به معرض  فروش گذاشتن. در کنار آثار هنری، جدید ترین کالاها در زمینه مد و فشن، طلا و جواهر و لوازم الکتریکی نیز به فروش میرسن.

waficitycenterofdubai

دبی مال نه تنها بزرگ ترین مرکز خرید دبی، بلکه وسیع ترین مرکز در سطح دنیا ست. این مرکز دارای ۱۲۰ فروشگاه هست که انواع کالاها و محصولات رو به فروش می رسونن.

جذاب ترین و لوکس ترین مرکز خرید

مال امارات، لوکس ترین و جذاب ترین مراکز خرید دبی به حساب میاد که در فروشگاه های آن شیک ترین و زیبا ترین اجناس و محصولات رو برای فروش عرضه می کنن. این بازار لوکس و مدرن دارای ۵۶۰ مغازه ست که، معروف ترین برند های جهانی در آن ها یافت می شن. مهمترین مزیت این بازار این است که در اوج گرما و در گرمترین فصل سال مراجعین به این مرکز می توانند، از تفریحات زمستانی مانند اسکی استفاده کنن.

emiratesmalldubai

بازار ابن بطوطه

ابن بطوطه، یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی هست که در خیابان شیخ زاید واقع شده. نام این بازار از جهانگرد معروف ابن بطوطه گرفته شده و طراحی سازه به شکل مناطقی هستن که این شخصیت مهم به آن ها سفر کرده. ۲۷۵ مغازه در این بازار فعالیت می کنن که، ارزان ترین اجناس را به مشتریان ارائه خواهند داد.

ibnbattutadubai

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ