02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

پارک میر مهنا کیش

09 خرداد ، 1401
راز آسمان پایتخت

پارک میر مهنا کیش

جزیره کیش امروزه به یکی از قطب های گردشگری ایران تبدیل شده است و هر ساله میزبان هزاران مسافر از سراسر ایران می باشد. این جزیره زیبا در کنار جاذبه های تاریخی منحصر به فرد، مراکز خرید بسیار بزرگ، امکانات تفریحی بی نظیر و ... دارای سواحل و پارک های ساحلی بسیار زیبایی نیز می باشد. پارک میر مهنا کیش یکی از پارک های ساحلی بسیار زیبا و هیجان انگیز موجود در این جزیره است که امروزه به یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی اصلی کیش تبدیل شده است. در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی پارک میر مهنا کیش می پردازیم و با ویژگی ها و  امکانات رفاهی موجود در آن بیشتر آشنا می شویم.

kishmirmahnayamohana

آشنایی با پارک میر مهنا کیش

پارک میر مهنا کیش، بزرگترین پارک ساحلی موجود در این جزیره مرجانی و زیبا می باشد که از آن به عنوان یک سوپرایز برای توریستان و گردشگران مختلف یاد می شود. پارک میر مهنا کیش در قسمت شمالی جزیره قرار دارد و از میدان جاسک تا مسجد خاتم الانبیا امتداد یافته است. مشاهده غروب آفتاب در پارک میر مهنا یکی از زیبا ترین صحنه هایی می باشد که شما می توانید در طول اقامت خود در جزیره کیش مشاهده فرمایید. این پارک ساحلی بسیار زیبا دارای دو فاز متفاوت می باشد. فاز یک پارک میر مهنا کیش، مساحتی بیش از ۴۰ هزار متر مربع دارد و برای قدم زدن و تفریح کردن در کنار خانواده بسیار مناسب است. در فاز یک پارک ساحلی میرمهنا امکاناتی مثل آلاچیق، بوفه، بازار، کتابخانه عمومی، نمازخانه، چایخانه، مسیر برای دوچرخه سواری، باربیکیو و ... وجود دارد که شما می توانید از ان ها برای گذراندن وقت و تفریح استفاده کنید. اما فاز دوم پارک میر مهنا کیش که مساحت بیشتری نسبت به فاز یک دارد، از محوطه سازی بسیار زیبایی برخوردار می باشد. درون فاز دوم این مجموعه امکاناتی مثل زمین های بازی مخصوص کودکان، امکان ماهیگیری به صورت آزاد، قایق سواری، اسکله بسیار زیبا، موسیقی زنده و ... وجود دارد. مساحت فاز دوم پارک میر مهنا کیش حدود ۵۰ هزار متر مربع می باشد که بخشی از آن تشکیل نشده و در حال ساخت می باشد.

kishmiramohana

لازم به ذکر است که درون این پارک ساحلی بسیار زیبا، گونه های جانوری متنوعی زندگی می کنند و شما می توانید از برخی از ان ها به صورت آزاد و رها در طبیعت بازدید کنید. لاکپشت های موجود در ساحل پارک میر مهنا کیش یکی از این گونه های جانوری موجود در این پارک ساحلی می باشند که نظر بسیاری از توریستان و گردشگران را به خود جلب می کنند. در کنار لاکپشت ها موجود در ساحل شما می توانید تعدادی از گونه های خاص پرندگان دریایی مثل لک لک ها، مرغ های ماهی خوار و ... را نیز در این پارک ساحلی بسیار زیبا مشاهده فرمایید.

اسکله تفریحی موجود در پارک میر مهنا کیش

اسکله تفریحی میرمهنا یکی از جاذبه های توریستی مهم و بسیار زیبای موجود در پارک میر مهنا کیش می باشد. این اسکله تفریحی در سال ۱۳۸۵ هجری شمسی افتتاح و از آن سال تا به امروز همواره میزبان توریستان و گردشگران بسیار زیادی بوده است. درون این اسکله تفریحی در كنار قدم زدن و بازدید از منظره آبی بیکران دریا و غروب بسیار زیبای خورشید، شما می توانید از امکانات دیگری مثل ماهیگیری،  استفاده از قایق های تفریحی و ... نیز استفاده نمایید. نورپردازی اسکله موجود در پارک میر مهنا کیش  بسیار قابل توجه و هیجان انگیز می باشد به طوری که این اسکله را به یکی از لوکیشن های عکاسی بی نظیر جزیره کیش تبدیل کرده است. در کنار این اسکله تفریحی شما می توانید انواع صدف ها، حلزون ها، مرجان ها و ... را مشاهده فرمایید و از جاذبه های طبیعی موجود در کنار آن نیز لذت ببرید. به شما توصیه می کنیم برنامه بازدید از پارک میر مهنا کیش و اسکله ی تفریحی آن را در لیست برنامه های تور کیش خود قرار دهید.

parkmirmohanakish

امکانات تفریحی و رفاهی موجود در پارک میر مهنا کیش

از سری امکانات تفریحی و رفاهی موجود در این پارک ساحلی بی نظیر می توان به ماهیگیری به صورت آزادانه و شخصی بر روی اسکله، سوار شدن بر روی قایق های تفریحی به همراه خانواده و همراهان، امکان اقامت در آلاچیق های موجود در پارک، استفاده از زمین های بازی مخصوص بازی کودکان، امکان عکس برداری در لوکیشن های خاص و بی نظیر و ... اشاره کرد. در کنار این امکانات تفریحی خاص و منحصر به فرد، پارک میر مهنا کیش دارای امکاناتی مثل چایخانه سنتی، نمازخانه، بوفه مخصوص فروش مواد غذایی و ... نیز می باشد. به طور کلی خدمات ارائه شده در پارک پارک میر مهنا کیش برای ساعت ها تفریح و سکونت توریستان و گردشگران کافی می باشد. برخورداری از امکانات تفریحی قابل توجه و مناسب یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این پارک ساحلی در بین توریستان و گردشگران جزیره زیبای کیش می باشد.

parkkishmirmohana

بازدید از پارک ساحلی میرمهنا

همانطور که گفته شد پارک ساحلی میر مهنا از میدان جاسک تا مسجد خاتم الانبیا امتداد یافته است و مساحت بسیار قابل توجهی دارد، در نتیجه دسترسی به آن بسیار راحت می باشد. شما می توانید برای مراجعه به پارک میر مهنا کیش از وسایل مربوط به سیستم حمل و نقل عمومی مثل تاکسی و ... استفاده نمایید. در انتها به شما توصیه می کنیم برای آشنایی با سایر جاذبه های گردشگری، توریستی، تاریخی، تفریحی و ... جزیره کیش، به مجله آسمان پایتخت مراجعه فرمایید. 

parkmirmohanadarkish

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ