02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

بهترین رستوران های پوکت

31 مرداد ، 1401
راز آسمان پایتخت

آیا تا بحال اسم پوکت رو شنیده اید؟ اصلا می دونین چند تا جاذبه ی گردشگری فوق العاده تو این شهر  قرار داره؟

بهترین رستوران های پوکت 

شهر پوکت یکی از شهرهای فوق جذاب کشور تایلنده که گردشگرا هر ساله واسه دیدن مناطق بکر و زیبای اون راهی این جزیره می شن. این جزیره ی بزرگ رو سواحل زیبا و جنگل های فوق العاده ای تشکیل داده که هر سلیقه ای رو پوشش می ده. اما بیشتر گردشگرایی که با تور پوکت وارد این شهر زیبا میشن تمایل دارند که از رستوران لوکس این منطقه دیدن کنن و حتی الامکان غذاهای معروف و سنتی اون ها رو امتحان حالا جدای اینکه ایرانی تمایلی به غذاهای شرق آسیا ندارن اما خوب غذاهای تایلندی بخصوص غذاهایی که تو بهترین رستوران های پوکت سرو میشه، تقریبا بهتر از جاهای دیگس و ایرانیا میتونن اونارو میل کنن.

breezerestaurantphuket

معرفی رستورانای معروف پوکت

شهر پوکت به دلیل برخورداری از جاذبه های طبیعی و گردشگری بالا به یکی از شناخته شده ترین شهرهای پوکت تبدیل شده به طوری هر گردشگری که وارد تایلند می شه ابتدا از جاذبه های این شهر دیدن می کنه. اما بهترین رستوران های پوکت در پختن غذاهای دریایی زبان زد خاص و عام هستن و توسط سرآشپزهای  مشهوری اداره می شن. در بهشت تایلند صنعت رستوران داری رقابتی شده و همه ی رستورانا در تلاشن تا بتونن بهترین باشن.

اگه بخواییم تقریبی تعداد رستوران های این شهر رو  حساب کنیم حدود 2 هزار تا رستوران تو این جزیره وجود داره که این خودش باعث سردرگمی گردشگر در انتخاب بهترین رستوران پوکت می شه. بهترین رستوران هایی که شما می تونید با خیال راحت غذاتون رو نوش جون کنید آشپزخانه مادر تری، رستوران آکوا، رستوران دودو، رستوران بوت هاوس، رستوران لاگائتالا، رستوران  بریز، رستوران لوور ساچ، آشپزخانه خانه و ... هستن که در مورد ویژگی های هر کدوم توضیحاتی میدیم.

آشپزخانه مادر تری، کاتا نوا پوکت

یکی از رستوران های پوکت، آشپزخانه مادر تری هستش که یکی از رویایی ترین مکان ها واسه یه شام عاشقانه و افسانه ای هستش. این رستوران زیبا به دریای آندامان و ساحل ماسه های شنی در کاتانوای رویال ویل مشرفه. محل این رستوران متعلق به خاندان سلطنتی تایلنده و غذاهای دریایی کبابی اون بی نظیره. اما دلیل فوق العاده بودن و منحصر به فرد بودن این رستوران اولا فضای خوب، دوما موقعیت جغرافیایی عالی و سوم دکور زیباییه که باعث شده در نوع خودش بی نظیر باشه.

موقعیت مکانی این رستوران در 8 کیلومتری جنوب پاتونگ هستش که صاحب اون یه معمار سرشناس تایلندیه. در منوی رستوران شما هم می تونید غذای سنتی تایلندی سفارش بدین و هم غذاهای مدرن را با کیفیت بالا و البته قیمت زیاد سفارش بدین. ساعت کار کاتا از 7 صبح تا 11 شب هستش.

momtrirestaurantphuket

رستوران آکوا پوکت

یکی دیگه از رستوران های پوکت، آکوا هستش که تو  ساحل کالیم در شمال ساحل پاتونگ واقع شده. این رستوران مدرن ایتالیایی چشم اندازی زیبایی بر دریای آندامان داره. دکوراسیون سیاه و سفید این  رستوران جلوه ای زیبا به اون داده و کارکنان اون تماما مسلط به زبان انگلیسی هستن. سر آشپز این رستوران اهل ساردین و در پخت غذاهای سنتی اصالت رو حفظ کرده و در ترکیبات غذاهای سنتی دست نبرده. قیمت ها تا حدودی در این رستوران بالاس و ساعت کاری این محل زیبا 4 بعدازظهر تا 11 شب هستش.

acquarestaurantphuket

رستوران دودو پوکت

اگه می خواهید طعم یه غذای فوق العاده رو تجربه کنین بهتره به رستوران دودو سر بزنید.  این رستوران نسبت به سایر رستوران های پوکت نسبتا کوچیکه و محل اون تقریبا نزدیک به ورودی مجموعه تفریحی لاگونا هستش. رضایت مشتریان تو این رستوران به دلیل ترکیب فنون آشپزی فرانسوی، مدیترانه ای و آسیایی هستش. 43 غذا در این رستوران سرو می شه که تو 4 دسته استارتر، سالاد، پاستا، غذای اصلی و دسر طبقه بندی می شه. البته این منو هر ساله تغییراتی پیدا می کنه و روز به روز بهتر می شه. تایم کاری این رستوران تمام ایام هفته به جز دوشنبه ها هستش و از ساعت 6 عصر تا 11 شب با غذاهای سنتی و فرانسوی از گردشگرای عزیز پذیرایی میکنه.


dedosrestaurantphuket

رستوران بوت هاوس پوکت

در بین رستوران های پوکت، رستوران بوت هاوس یک هتل و رستوران 5 ستاره معروفه که در ساحل کاتا وجود داره. این رستوران فضای مجللی داره و غذاهای فرانسویی و آسیایی درش سرو می شه.  در واقع می تونیم به تمام خدمات این رستوران امتیاز برترین رستوران رو بدیم که ماهی سرخ شده اون به همراه سبزی و روغن زیتون یه تجربه تکرار نشدنی برای شما خواهد بود.

boathouserestaurantphuket

رستوران لا گانتالا پوکت

در بین بهترین رستوران های پوکت ما یه رستوران کوچک ایتالیایی به اسم رستوران لاگانتالا داریم که یه فضای خونوادگی داره و صاحبان اون جیووانی فرارا و همسر تایلندیش هستش که برخورد فوق العاده خوب اونا باعث شده تا میهمانان احساس راحتی و لذت بیشتری رو در این رستوران تجربه کنن. رستوران لاگانتالا تو جاده‌ی پوکت، در مرکز شهر پوکت واقع شده و قدمتی 80 ساله داره. بافت تاریخی این رستوران بسیار شبیه به کافه های قدیمی ایرانیه و اینجا خبری از شیک و مدرن بودن نیست اما بسیار راحت  و فوق العادس هستش.

باز است و چند میز در اطراف آن قرار داده‌اند. لازمه بدونین که این رستوران اونقدری که مورد انتظار مشتریه شیک و لاکچری نیستش اما اونقدری راحت و چشم نوازه که میشه گفت خیلی سریع ما رو یاد کافه های قدیمی ایران میندازه. خدمات این رستوران استاندارد و مثال‌ زدنیه. کارکنان آن هم چند سالیه که در این رستوران کار می کنن و جوان، مودب و حرفه‌ای هستن. این رستوران در تمامی ایام هفته به غیر از چهارشنبه‌ها بازه.

 lagaetanarestaurantphuket

رستوران بریز (نسیم) در جزیره پوکت

در منطقه کیپ یامو در پهر پوکت رستوران زیبای بریز قرار داره که کیفیت غذاهای اون و البته دسرهای اون بسیار بالاس و محوطه مدرن اون باعث شده تا مشتری های زیادی اونو انتخاب کنن. این رستوران همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 10 شب بازه اما روز یکشنبه ساعت کاریش 12 تا 4 بعدظهر هستش و فقط وعده نهار در این روز داده میشه.حتما در سفر با تور لحظه آخری پوکت یه نهار رو در این رستوران میل کنین.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ