02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

رزرو تور قشم

21 خرداد ، 1401
راز آسمان پایتخت
 

رزرو تور قشم

تور قشم یکی دیگر از پر مخاطب ترین سفرهایی است که سالانه مسافران بسیار زیادی آن را انتخاب می کنند. جزیره زیبا قشم بعد از کیش از پر مخاطب ترین مناطق گردشگری ایران می باشد. در سفر به این جزیره زیبا علاوه بر کسب آرامش می توانید از تفریحات ویژه به همراه دیدن مناطق تاریخی با قدمتی کهن نیز بهره مند شوید. تور لحظه آخری قشم ویژه مسافرانی است که ترجیح داده اند با بهینه ترین قیمت ها به این جزیره زیبا سفر کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی از تور ویژه قشم بدست آورید. پس از آن به آسانی می توانید با داشتن آگاهی کامل به این جزیره زیبا واقع در خلیج همیشه فارس سفر کنید

touregheshm

رزرو هتل و بلیط تور قشم 

پس از آن که برای سفر به قشم آماده شدید باید ابتدا برای تهیه بلیط هواپیما، قطار خود اقدام نمایید . بعد از آن نوبت به رزرو هتل می رسد. با توجه به این که عمده مسافران قشم تمایل دارند در نزدیکی دریا و بازار اقامت برگزینند ما به شما هتل 4 ستاره آرتا قشم را پیشنهاد می دهیم. این هتل با توجه به موقعیت مکانی مناسب توانسته است پاسخ خوبی برای مسافران باشد. 

toureqeshme

مناطق دیدنی و تفریحی قشم 

در سفر به قشم علاوه بر آن که می توانید از آب های نیلگون خلیج فارس بهره مند شوید، می توانید از مناطق تاریخی آن نیز دیدن نمایید. در این سفر پیشنهاد می شود سری به غار نمکدان، دره ستارگان، قلعه پرتغالی ها، جنگل حرا، ساحل نقره ای، تنگه چاه کوه و ... نیز بزنید. البته از یاد نبرید تمام تفریحات آبی نیز همچون پاراسل، قایق دریایی، جت اسکی و ... نیز در تور قشم فراهم شده است. بازارها و مراکز خرید هم عضوی جدا نشدنی و مهم در این سفر هستند. لازم است با بهترین انتخاب برنامه ریزی دقیقی برای سفر خود داشته باشید.

toureqeshm

رزرو تور قشم

در این مقاله سعی شد اطلاعات جامع و کاملی برای مسافران، گردشگران و همراهان همیشگی در مورد تور قشم ارائه شود. شما می توانید با بهترین انتخاب و داشتن آگاهی کامل به این جزیره زیبا سفر نموده و از لذت ویژه ای بهره مند شوید. از یاد نبرید کارشناسان ما آماده خدمت رسانی به شما مسافران عزیز هستند. شما می توانید از طریق راه های ارتباطی برای تهیه بلیط هواپیما و رزرو هتل با ما ارتباط برقرار نموده و با آرامش خاطر کامل سفر خود را آغاز نمایید.

toureqeshm


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ