02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

مرکز خرید اوت لت مال دبی

06 شهریور ، 1401
راز آسمان پایتخت

مرکز خرید اوت لت مال دبی کجاست؟

گردشگران کشور امارات واقعا دبی را دوست دارند. شهر دبی به طور کامل بر مدرنیته حال و آینده متمرکز است و از شهرهای لوکس در جهان می‌باشد. گردشگران تور دبی از بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و حتی آمریکا به خرید از مرکز خرید اوت لت مال دبی و برندهای لوکس آن علاقه دارند. افرادی که می‌خواهند اجناس مارک‌دار با کمترین قیمت را در امارات پیدا کنند باید به این مرکز خرید بروند. مجموعه‌ی عظیم اجناس مانند لباس‌ها و کفش‌های با کیفیت از برندهای مطرح که در ساختمان اصلی آن‌ها فروخته نشده است، در اینجا یافت می‌شوند. در این مرکز خرید می‌توان اجناس و کالاهای برند را تا 90 درصد تخفیف پیدا کرد. بازدید از اوت لت مال دبی مانند تماشای نمایشگاه جهانی برندهای مختلف است. این فروشگاه مجموعه‌ای از برندهای مطرح کشورهای مختلف می‌باشد و فضایی مناسب برای خرید و گذراندن اوقات فراغت با خانواده و دوستان است.

outlet1

خرید از این فروشگاه یک فعالیت هیجان‌انگیز و گاهی بسیار سودآور می‌باشد و سال‌ها است که گردشگران امارات این مرکز خرید معروف را می‌شناسند. در این مرکز خرید نه تنها اجناس مارک‌های جهانی فروخته می‌شود بلکه تولیدکنندگان ارزان‌قیمت و محبوب نیز در این جا محصولات خود را می‌فروشند. علاوه بر لباس و کفش، مشتریان این بازار فرصت خرید عطر، جواهرات، لوازم‌الکترونیکی و موارد دیگر را نیز خواهند داشت. تخفیف‌های مرکز خرید اوت لت مال معمولا بین 30 تا 90 درصد است.به طور کلی گردشگران تجربه اقامت بسیار خوبی را در هتل های دبی خواهند داشت. نزدیک‌ترین هتل های دبی به این مرکز خرید هتل الحبتور بلو ریزورت، هتل آپارتمان آبیدوس و سمایا هتل هستند. حمل و نقل رایگان از این هتل‌ها به مرکز خرید اوت لت مال وجود دارد و در غیر این صورت می‌توان با ماشین شخصی یا تاکسی به این فروشگاه دسترسی داشت.

outlet2

فضای مرکز خرید اوت لت مال

اوت لت مال دبی بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مرکز تخفیف در امارات است که اجناس و کالاهای قدیمی هم توسط برندهای مطرح جهانی و هم تولیدکنندگان ارزان‌قیمت به اینجا آورده می‌شوند. این مجموعه بزرگ چند طبقه دارای ده‌ها مغازه و رستوران است و سرگرمی‌های زیادی برای کل خانواده در آن وجود دارد. مرکز خرید اوت لت مال در سال 2007 افتتاح شده و مانند همه فروشگاه‌ها در فاصله کمی از مرکز شهر(در منطقه دبی لند) واقع شده است. فضای خرده فروشی این مرکز خرید با 70 هکتار مساحت تقریبا از 135 هزار مشتری در هفته میزبانی می‌کند. علاوه بر این در پارک سرپوشیده آن تفریحات سرگرم‌کننده‌ای فراهم شده و کافه‌ها و رستوران‌های متعددی برای سرو نوشیدنی و خوراکی متناسب با هر سلیقه‌ای دارد. این فروشگاه شرایط ویژه‌ای فراهم کرده است تا افراد از خریدی راحت و بی‌دغدغه لذت ببرند برای مثال در بخش خدمات مشتریان آن امکاناتی برای شارژ گوشی هوشمند و سایر لوازم الکترونیکی وجود دارد. 

outlet3

فضای تفریحی این مرکز خرید از جاذبه های گردشگری دبی است. در این اوت لت مال، انواع لوازم سرگرمی کودکان مانند سرسره و فضاهای بازی برای تمام گروه‌های سنی فراهم شده است. در بخش ورودی آن یک زمین بازی بزرگ وجود دارد و کودکان می‌توانند در حالی که والدینشان به خرید می‌روند، زیر نظر مراقبان آنجا بازی کنند. همچنین سالن بولینگ و یک استخر خشک پر از توپ برای کودکان و بزرگسالان فراهم شده است. در اوت لت مال، کودکان می‌توانند اسباب بازی‌ها و بازی‌های آموزشی مناسب را خریداری کنند. برای دوستداران و طرفداران کتاب‌های کمیک در طبقه دوم این مرکز خرید، فروشگاه تخصصی کتاب‌های کمیک واقع شده است که اجناس آن را می‌توانند با 90 درصد تخفیف تهیه کنند. همچنین در طبقه دوم اوت لت مال کفش‌ها و لوازم چرمی توسط انواع برندهای جهانی فروخته می‌شوند. علاوه بر این علاقه‌مندان به عطر عربی در طبقه بالای فروشگاه می‌توانند عطرهای عالی با تخفیف 50 درصدی خریداری کنند.

چرا مرکز خرید اوت لت مال محبوب است؟

اوت لت مال دبی تنها مرکز خریدی است که می‌توان کفش‌های پوست مار، لباس‌های رالف لورن و حتی ظروف چینی دراگون مارت را با تخفیف‌های جذاب خریداری کرد.  این فروشگاه گنجینه بزرگی از برندهای معروف مانند گوچی، کریستین دیور، پیر کاردین، اپرا، ورساچه، والنتینو و... است. تبلیغات وسوسه‌انگیز و سنجیده اجناس، پیشنهادات ارزشمند و خریدهای شیک محبوبیت باورنکردنی اوتلت مال را در بین مردمان محلی و گردشگران متعدد تضمین کرده است. در این مرکز خرید علاوه بر وجود برندهای لوکس و شیک در فضایی مجلل، فراوانی و تنوع اجناس آن بسیار جالب است. اوت لت مال دبی علاوه بر تخفیف‌های دائمی با پیشنهادات ویژه در مناسبت‌های مختلف مانند کریسمس بسیاری از مشتریان را شگفت‌زده می‌کند. در زمان کریسمس بیشتر فروشگاه‌ها و هتل‌های دبی تخفیف تا 75 درصد دارند و این تخفیفات محبوبیت آن را در بین گردشگران تور دبی با پرواز امارات چند برابر می‌کند.

outlet4

مزایای خرید از اوت لت مال دبی

همانطور که گفته شد افراد با خرید از اوت لت مال تجربه خرید درجه یک از بهترین برندهای جهان را خواهند داشت. این ساختمان تقریبا به مرکز فروش برای همه نوع کالا تبدیل شده که بدون شک یکی از مزایای آن است. فضای دلپذیری در این مکان شگفت‌انگیز حاکم می‌باشد و مشتریان برای خرید وسایل دکوراسیون منزل و بسیاری از چیزهای دیگر با تخفیف‌های بزرگ رو به رو خواهند شد. این یک مجتمع خرید نیست بلکه یک رویای واقعی از مجلل‌ترین جاذبه های گردشگری دبی است. گردشگران با سفر به دبی و بازدید از اوت لت مال لحظاتی را تجربه می‌کنند که برای مدت طولانی در خاطرشان خواهد ماند. بسیاری فروشگاه‌ها کارت ویژه اوت لت مال را برای جذب مشتریان توزیع می‌کنند. این کارت‌ها به مشتریان برای یک روز خرید در این فروشگاه تخفیف زیادی می‌دهند. اغلب نمایشگاه‌های دبی در این مرکز برگزار می‌شوند و مکانی بسیار جالب و دلپذیر برای گذراندن وقت با خانواده است.شما هم میتونید با تور لحظه آخری دبی از این مرکز خرید دیدن کنید و خرید کنید. و از دیگر جاهای دیدنی دبی مانند فواره دبی و پیست اسکی دبی دیدن کنید.

outlet5

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ