02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک

17 شهریور ، 1401
راز آسمان پایتخت

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک کجاست؟

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک با ظاهری لوکس یکی از محبوب ترین مراکز خرید در شهر بانکوک و تایلند است. در این مرکز مجموعه ای از برندهای معروف بین المللی دیده میشود. بزرگترین آکواریوم آسیای جنوبی، سیمپلکس 16 صفحه ای و رستوران هایی با غذاهای بین المللی را در این فروشگاه دیده میشود. بیش از 250 فروشگاه در این مرکز خرید وجود دارد. نسبت به مرکز خرید سنترال وُرلد که در نزدیکی سیام پاراگون قرار دارد، تمام فروشگاه های داخلی سیام پاراگون به صورت فشرده چیدمان و ساخته شده اند.

siamparagon0

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک اقلام لوکسی را برای تایلندی های خوش پوش و توریست هایی که پول نقد همراه دارند، فراهم میکند. با توجه به قیمت مناسب اقلام نسبت به قیمت آنها در ایران، پیشنهاد میشود پول کافی برای خرید همراه داشته باشید. اگر به دنبال خرید لوکس و فوق العاده ای هستید، این مرکز خرید شما را به خواسته تان میرساند. سیام پاراگون با کالاهای متنوع از برندهای معروف جهان، سالانه مسافران زیادی از تور بانکوک را در بانکوک میزبانی میکند.

تاریخچه ساخت مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک در محل سابق هتل سیام اینترکانتیننتال ساخته شد. هتل سیام در سال 2002 که پایان اجاره اش بود، کلا تخریب شد. زمین این مرکز خرید که به مدت 30 سال اجاره شده بود زمین دفتر املاک تاج و تخت است و زمانی پارک سلطنتی کاخ سا پاتوم بوده است. این مرکز خرید در سال 2005 با هزینه ی 15 میلیارد بات یا 450 میلیون دلار آمریکا افتتاح شد.

siamparagon1

مرکز خرید سیام پاراگون محبوب ترین مرکز خرید در شهر بانکوک، برای گردشگران تور تایلند است. سیام پاراگون سومین مرکز خرید وسیع بانکوک است. ظاهر و معماری مرکز خرید سیام پاراگون از زندگی های لوکس و مجلل الهام گرفته است. در مرکز خرید سیام در سال دو بار، فروش و تخفیف ویژه آخر فصل را در فروشگاه ها دیده میشود. اگر به این فروش های ویژه آخر فصل نرسیدید نگران نباشید، تبلیغ فروش ویژه در ماه را در برخی برند ها خواهید دید. همچنین میتوانید به میز اطلاعات مراجعه کرده و کارت تخفیف توریستی دریافت کنید و از تخفیفات 5 درصدی نیز بهره مند شوید.

تالار سلطنتی پاراگون در مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک

تالار سلطنتی پاراگون یکی از مجلل ترین تالارهای موجود در آسیا است که در طبقه پنجم مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک قرار گرفته است. تالاری چشم گیر در بانکوک و مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا که چشم هر بیننده ای را به خود خیره میکند. تالار سلطنتی دارای 3 سالن اصلی و 6 اتاق جلسه است. این سالن سالانه میزبان نمایشگاه ها، رویدادها و کنسرت های مختلف در بانکوک است و یکی از پرطرفدارترین سالن های بانکوک به شمار میرود.

siamparagon2

سرگرمی و امکانات در مرکز خرید سیام پاراگون

سرگرمی و تفریح پیشنهادی راز آسمان پایتخت به گردشگران تور لحظه آخری بانکوک
سالن بولینگ بلو-او: سالن بزرگی در طبقه پنجم سیام پاراگون است که میتوانید به بازی بولینگ پرداخته و در آن لحظات شاد و هیجان انگیزی داشته باشید. سالنی مهیج و پر سر و صدا که انرژی شما را چند برابر میکند، اما امکان دارد برای برخی افراد صدا آزار دهنده باشد. هزینه هر بازی در این مکان 100 بات یا 80 هزار تومان است.
سینمای پاراگون سیمپلکس: مجموعه 15 سالن سینمای با کیفیت در طبقه پنجم فروشگاه است. سینمایی با تجهیزات به روز است که میتوانید به تماشای بهترین فیلم ها بنشینید. هزینه سینما بالا است که معادل 700 بات معادل 580 هزار تومان است.
سینمای کِرانگزری آیمکس: این سینما نیز در طبقه پنجم است و با کیفیتی بی نظیر به پخش فیلم های روز میپردازد. صفحه نمایش این سینما 9 برابر بزرگتر از دیگر سالن های سینما است و از کیفیت صدا و تصویر عالی برخوردار است. میتوانید تجربه دیدن بهترین فیلم های سه بعدی را در این سینما داشته باشید. هزینه بلیط این سینما 300 بات معادل 250 هزار تومان است.
شهربازی کیدزانیا: یکی از هیجان انگیزترین شهربازی های دنیا است. این شهربازی ترن هوایی و چرخ و فلک و غیره ندارد. بازی در این مکان تفریحی به اینصورت است که کودکان شغل مورد نظر خود را انتخاب میکنند. کودکان ساعاتی هیجانی را در نقش شغل انتخابی خود بازی میکنند. در آخر بازی همگی با کمک یکدیگر ماموریتشان را به پایان میرسانند. هر کس به ازای کیفیت بازی و عملکرد جایزه دریافت میکند. هزینه بلیط 950 بات معادل 790 هزار تومان است.

siamparagon3

مکان های دیدنی اطراف مرکز خرید سیام پاراگون

موزه خانه جیم تامپسون در فاصله 300 متری از مرکز خرید
معبد وات فاتوم وانارام در فاصله 400 متری از سیام پاراگون
مرکز خرید سنترال ورلد در فاصله یک کیلومتری از سیام پاراگون
معبد وات تپ سیرین تراوات در فاصله 2.5 کیلومتری از مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک

siamparagon4

چگونه به مرکز خرید سیام پاراگون برویم

سیام پاراگون که یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک است در جاده راما در منطقه پاتوم وَن در کنار دیگر مراکز خرید قرار دارد. سیام پاراگون در مرکز شهر بانکوک قرار گرفته است. برای رسیدن به این مرکز خرید میتوانید از وسایل حمل و نقل عمومی مثل مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده نمایید. مرکز خرید سیام پاراگون از ساعت 10 صبح الی 10 شب باز است و میتوانید در این ساعات به فروشگاه بروید.جهت اطلاع از نحوه برگزاری تور بانکوک با پرواز ماهان با همکاران ما در راز آسمان پایتخت در تماس باشید. بهترین های سفر را با راز آسمان پایتخت تجربه خواهید کرد.  

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ