02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

خیابان رامبلا اسپانیا

27 دی ، 1401
راز آسمان پایتخت

خیابان رامبلا اسپانیا کجاست؟

اگر می خواهید با استفاده از ویزای توریستی اسپانیا به این کشور بروید باید تمامی جاذبه های گردشگری اسپانیا را بشناسید. خیابان رامبلا به عنوان یکی از زیباترین خیابان های کشور اسپانیا و شهر بارسلونا شناخته می‌ شود. بسیاری از افراد با دریافت ویزای شنگن مایل هستند بیشتر کشورهای اروپایی را مورد بازدید قرار دهند.

rambla1

در صورتی که می خواهید سریع ترین روش را برای دریافت ویزای شنگن به کار بگیرید می توانید برای اخذ پیکاپ پاسپورت اقدام نمایید. اگر نمی‌دانید پیکاپ پاسپورت چیست و شرایط دریافت آن چگونه می باشد بهتر است با کارشناسانی که در این زمینه تخصص و تجربه بیشتری دارند مشورت کنید. هر یک از افرادی که شرایط دریافت پیکاپ پاسپورت و ویزا شنگن را می شناسند می توانند شما را به خوبی راهنمایی نمایند.

دلیل زیبایی خیابان رامبلا

خیابان زیبای رامبلا به عنوان یکی از معروف‌ ترین خیابان ‌های شهر بارسلونا شناخته می ‌شود. زمانی که در این خیابان قدم می زنید می توانید درختان بلند، کافه های خیابانی زیبا و همچنین هنرمندان خیابانی را مشاهده کنید که حال و هوای خیابان را عوض کرده ‌اند. نام دیگر این خیابان لاس رامبلاس می باشد. این خیابان به این صورت تاسیس شد که رود منتهی به آن در قسمت خارج دیوارهای خیابان خشک شد و خانه هایی را در قرن هفدهم میلادی روی این رود بنا کردند. بعد از یک قرن این خیابان به صورت امروزی ایجاد شد و مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفت.

rambla2

خیابان لاس رامبلاس به عنوان یکی از جاذبه های توریستی کشور اسپانیا شناخته می شود. شما برای اینکه فرهنگ کاتالان اسپانیا را از نزدیک مشاهده کنید می ‌توانید به این خیابان بروید. تفرجگاه پیاده روی که در این خیابان وجود دارد موجب شده بسیاری از افراد را جهت خرید کردن و قدم زدن در خیابان مشاهده نمایید. موقعیت این خیابان در نزدیکی منطقه پلازا کاتالونیا است. در واقع باید بدانید که این جاذبه گردشگری به عنوان یکی از مهمترین مراکز اجتماعی و فرهنگی شناخته می‌ شود که قدمت طولانی دارد.

درختان و رستوران های خیابان توریستی رامبلا

در خیابان رامبلا از دو طرف درختان زیادی را مشاهده می‌ کنید. این مسئله موجب شده پیاده روی لذت بخش در این خیابان داشته باشید. زمان پیاده روی از امکانات متفاوتی مانند غذاهای خوشمزه، تماشای لیسیو و ... می توانید بهره مند گردید. مجسمه یادبود کریستف کلمب و هم چنین موزاییک میرو را می توانید در این خیابان مشاهده نمایید. در خیابان لاس رامبلاس هتل های بی نظیری قرار گرفته اند. شما برای صرف غذا و نوشیدنی می‌ توانید به رستوران های این خیابان بروید. فست فود های بین المللی شعبه های متفاوتی در این خیابان دارن.  شما می توانید زمان برگزاری جشن های تیم بارسلونا به خیابان رامبلاس بروید.

rambla3

این خیابان در دو قسمت رستوران ها، مغازه ها، گل فروشی و ... دارد که هر یک از آنها دیدنی هستند. سه ایستگاه مترو در این خیابان قرار گرفته که هر یک از آنها را می توانید برای رفتن به مقاصد متفاوت انتخاب نمایید. قدم زدن در این خیابان به عنوان یکی از تفریحات لذت بخش شناخته می شود. معماری ساختمان و سالن تئاتر که در اطراف این خیابان تاسیس شده اند خیره کننده است. شما می ‌توانید نوازندگان زیادی که در این خیابان هستند را مشاهده کنید و از شنیدن موسیقی آنها لذت ببرید. قایق هایی که در آب پارک شده ‌اند منظره زیبایی در این خیابان ایجاد کرده اند.

بهترین هتل های خیابان رامبلا

اگر می خواهید با دریافت ویزای توریستی اسپانیا در شهر بارسلونا و خیابان رامبلا اقامت داشته باشید باید بهترین هتل را رزرو کنید. اقامتگاه های متنوع و هتل های زیبایی در این خیابان قرار گرفته اند که هر یک از آنها خدمات ویژه‌ ای را به مسافرین ارائه می‌ دهند. هتل های گوناگون این خیابان را از نظر قیمت مورد بررسی قرار دهید و سپس یکی از بهترین هتل ها را طبق بودجه ای که دارید رزرو نمایید.

rambla4

به طور کلی باید به خوبی بدانید که در این خیابان هتل های زیادی وجود دارند و هر یک از آنها چهار ستاره و پنج ستاره هستند. موسساتی که در کشور اسپانیا وجود دارند در این خیابان آپارتمان های متفاوتی را اجاره می دهند تا افراد بتوانند در این خیابان اقامت داشته باشند.

گیاهان و فست فودهای بین المللی خیابان توریستی رامبلا

 برخی از گیاهان منحصر به فردی که در خیابان لاس رامبلاس مشاهده می کنید بسیار تماشایی می باشند. در این خیابان بسیاری از گونه های کمیاب و شگفت انگیز گیاهان مشاهده می گردند. زمانی که در این خیابان قدم می زنید گونه‌های متفاوتی از گیاهان را مشاهده می‌ کنید که شاید در هیچ کجای دنیا آنها را از نزدیک ندیده باشید. برندهای زیادی مانند مک دونالد، استارباکس و کی اف سی در این خیابان شعبات متفاوتی دارندو شما می توانید از فروشگاه های منحصر به فرد این خیابان محصولات برند را خریداری کنید.

rambla5

بناهای مهم خیابان رامبلا

برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد خیابان رامبلا داشته باشید باید بناهای مهم های خیابان را بشناسید. در خیابان رامبلاس بندرگاه به عنوان یکی از مهم ‌ترین بناهای خیابان شناخته می‌ شود. کاخ کاتالونیا و بنای یادبود کلمب از دیگر بناهایی هستند که در این خیابان قرار گرفته‌ اند. بنای کلمب به نام کریستف کلمب می‌ باشد که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌ کند. راهروهایی را در قسمت میانه خیابان مشاهده می کنید که آنها را با درختان پوشانده ‌اند. هر یک از این راهروها حدود ۲ کیلومتر هستند و همین مسئله موجب بی نظیر بودن آنها شده است. رهگذران پیاده به راحتی می ‌توانند از این راهروها عبور کنند و زیبایی‌ های خیابان را مشاهده نمایند.

rambla6

خیابان زیبای لاس رامبلاس

در واقع یکی از بهترین دیدنی های شهر بارسلونا همین خیابان می باشد که بسیار هیجان دارد. در قسمت بالایی خیابان چشمه ای قرار گرفته که بسیاری از افراد خاصیت جادویی برای آن در نظر گرفته اند. گالری های هنری متفاوتی را در این خیابان مشاهده می کنید که زیبایی های بی نظیری را به بازدیدکنندگان نشان می‌ دهند.

rambla7

معماری ساختمان های این خیابان خاص و منحصر به فرد می باشد. به همین دلیل اگر می خواهید در خیابان قدم بزنید حتما با خودتان دوربین ببرید تا عکسهای ماندگاری را به ثبت برسانید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ