02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

پارک عشاق ارمنستان

05 بهمن ، 1401
راز آسمان پایتخت

پارک عشاق ارمنستان کجاست؟

اگر شما می خواهید به ارمنستان بروید پیشنهاد می دهیم که در تور ارمنستان شرکت کنید. جاذبه های گردشگری کشور ارمنستان بسیار زیاد است. پارک عشاق ارمنستان به عنوان یکی از زیباترین پارک های این کشور به شمار می‌ رود که دارای طبیعت بکر و بی‌نظیری می باشد. بسیاری از افراد با ثبت نام در تور لحظه آخری ارمنستان می‌ توانند به این کشور بروند و از جاذبه های گردشگری کشور ارمنستان بازدید نمایند.

loverspark1

هزینه هایی که مربوط به تور زمینی ارمنستان می باشد مناسب تر و به صرفه تر است. بنابراین اگر شما می خواهید با کمترین هزینه به کشور ارمنستان بروید می توانید در تور زمینی ارمنستان شرکت کنید. برخی از مهمترین ویژگی ها و مشخصاتی که مربوط به پارک زیبای ایروان می باشد را در ادامه معرفی می‌ کنیم تا با آگاهی بیشتری از این جاذبه گردشگری بازدید نمایید.

ویژگی های پارک زیبای عشاق  ایروان

پارک عشاق ارمنستان به عنوان یکی از زیباترین پارک های ایروان شناخته می ‌شود. ایروان پایتخت ارمنستان است که بسیاری از افراد برای بازدید از این کشور به شهر ایروان می ‌روند. جاذبه‌ های تاریخی و متفاوتی در این شهر وجود دارد که نظر هر یک از بازدیدکنندگان را جلب می کند. در بین انواع جاذبه های گردشگری باید پارک زیبای عشاق را به عنوان بهترین جاذبه گردشگری معرفی نماییم. به دلیل فضای رویایی و دل انگیزی که این پارک دارد آن را به عنوان یکی از پارک هایی که برای نخستین دیدار دوستانه و عاشقانه انتخاب می شود می شناسند.
در واقع پارک زیبای عشاق به عنوان یکی از قدیمی ترین و زیباترین پارک های ایران شناخته می شود. این پارک را در مکان بسیار مناسبی تاسیس کرده ‌اند. به همین دلیل به راحتی می توانید دیگر دیدنی های ایروان را از طریق این پارک مشاهده کنید. این پارک محل برگزاری بسیاری از کنسرت های موسیقی، جشنواره ها و نمایشگاه ها می باشد.

تاریخچه پارک عشاق ارمنستان

اگر اطلاعاتی در مورد تاریخچه پارک عشاق ارمنستان ندارید بهتر است اطلاعات تان را در این زمینه افزایش دهید. با اینکه ظاهر پارک بسیار مدرن و امروزی است اما تاریخچه آن طولانی مدت می باشد. این پارک را در قرن ۱۷ میلادی احداث کرده ‌اند. این مکان در ابتدا با ظاهری که امروزه دارد متفاوت بود. در طول عمر طولانی که این پارک داشته است آن را چندین بار مورد بازسازی قرار داده ‌اند. شکوفایی این پارک مربوط به سال ۱۹۴۹ می باشد. در واقع در این سال بازسازی های اساسی را برای این پارک انجام داده اند.

loverspark3

در آن زمان پس از اینکه تغییرات اساسی انجام شد نام پارک را به عنوان پوشکین معرفی کردند. با این وجود مدت زمان زیادی طول نکشید که پارک زیبای عشاق دوباره یک نام دیگر پیدا کرد و این بار نام دوستی را برای آن انتخاب کردند. در سال ۱۹۹۵ شورای شهر ایروان این پارک را به عنوان عشاق نامگذاری نمودند.

طراحی پارک زیبای ایروان چگونه است ؟

طراحی پارک عشاق ارمنستان با بسیاری از دیگر پارک های شهر ایروان متفاوت است. این پارک بارها در طول تاریخ مورد بازسازی قرار گرفته و طراحی زیبایی امروز آن کامل شده است. آخرین تغییرات اساسی که برای این پارک انجام دادند در سال ۲۰۰۷ بود. در سال ۲۰۰۵ تغییرات اساسی را برای این پارک آغاز نمودند.

loverspark4

بودجه این پروژه تا حدودی زیاد است و به همین دلیل شهرداری باید هزینه زیادی را پرداخت کند. بخش های مختلف این پارک بر اساس ایده های متفاوت طراحی شده است تا زیبایی و جذابیت آن افزایش پیدا کند. این پارک را بر اساس طراحی باغ های سنتی کشور ژاپن و ارمنستان طراحی کرده ‌اند.

طبیعت پارک عشاق ارمنستان

طبیعت پارک زیبای عشاق بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد. علاوه بر اینکه طراحی خیره کننده و مدرن برای این پارک در نظر گرفته اند طبیعت پارک، زیبایی آن را چندین برابر کرده است. در واقع این پارک را به عنوان شش تنفسی شهر ایروان می شناسند. چرا که آب و هوای پارک بسیار عالی و مناسب است. پارک زیبای شهر ایروان دو و نیم هکتار مساحت دارد و دارای جاذبه ‌های گردشگری متفاوت می باشد. دیدنی های پارک صرفا مربوط به طبیعت شگفت انگیز آن نیست. تمامی امکانات رفاهی که مورد نیاز بازدیدکنندگان می باشد در این پارک وجود دارد.

loverspark5

امکانات پارک زیبای ایروان چیست ؟

شما می توانید از کافی شاپ، آمفی تئاتر و بسیاری از امکانات دیگر پارک عشاق استفاده نمایید.  در آمفی تئاتر این پارک نمایشگاه‌ ها، کنسرت ها و جشنواره های شاد برگزار می گردد. اگر می خواهید به پارک زیبای ایروان بروید باید بهترین فصل را برای بازدید از این پارک انتخاب کنید. فصل بهار به عنوان یکی از بهترین فصل هایی شناخته می ‌شود که شما می ‌توانید برای بازدید از پارک انتخاب نمایید. پارک زیبای عشاق در این فصل جامه زیبایی از گل های رنگارنگ دارد. در واقع بسیاری از افرادی که مایل هستند از زیبایی پارک ایروان لذت ببرند فصل بهار را برای رفتن به پارک انتخاب می کنند.

مسیر دسترسی به پارک عشاق ارمنستان

از آنجایی که پارک عشاق ارمنستان در خیابان مشهور باقرامیان قرار گرفته است دسترسی به آن آسان می باشد. در صورتی که می خواهید با استفاده از وسایل نقلیه مانند مترو به این پارک بروید باید نزدیک ترین ایستگاه مترو را انتخاب کنید. در نزدیکی پارک زیبای ایروان می‌ توانید گالری هنری، آکادمی های هنری، موزه هوهانس، سالن کنسرت، سالن تئاتر و ... را مشاهده نمایید. هتل آدیس، هتل هومی، هتل گریگ و بسیاری از دیگر هتل ها در نزدیکی این پارک قرار گرفته اند. همچنین شما می توانید غذاهای رستوران هالب، رستوران تاتاستان و رستوران یویارتو که در نزدیکی این پارک قرار گرفته اند را سرو نمایید.

loverspark2

اگر می خواهید هر یک از ویژگی ها و امکاناتی که در نزدیکی پارک زیبای عشاق  وجود دارد را مورد بررسی قرار دهید بهتر است که نقشه الکتریکی این پارک را تهیه نمایید. به طور کلی بسیاری از افرادی که به تور ارمنستان می روند می توانند به لیدر خود اعتماد کنند تا از جاذبه های گردشگری متفاوت کشور ارمنستان و شهر ایروان بازدید نمایند. جاذبه های گردشگری ایروان متفاوت است که پارک تاریخی عشاق بهترین جاذبه تاریخی این شهر می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ