02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

شهر لو آور فرانسه

12 بهمن ، 1401
راز آسمان پایتخت

شهر لو آور فرانسه کجاست؟

امروزه بسیاری از افراد با دریافت ویزای شینگن مایل هستند که به کشور فرانسه بروند. شما پیش از رفتن به کشور فرانسه باید در مورد جاذبه های گردشگری این شهر اطلاعات بیشتری کسب کنید. شهر لو آور فرانسه به عنوان یکی از شهرهای زیبای فرانسه شناخته می شود. در صورتی که مایل هستید از این شهر بازدید کنید باید ویزای فرانسه را دریافت نمایید. با دریافت ویزای مولتی فرانسه در کمترین بازه زمانی می‌ توانید به این کشور بروید.

lehavrefrance1

مزیت های ویزای مولتی فرانسه نسبت به دیگر ویزاها برای گردشگری بیشتر است. دقت داشته باشید که بیمه ویزای شینگن را دریافت نمایید تا با استفاده از آن سفری آسوده داشته باشید. امروزه بسیاری از افراد جهت رفتن به کشورهای اروپایی باید ویزای شینگن دریافت کنند. بدون ویزای شینگن اجازه وارد شدن به کشورهای اروپایی را نخواهید داشت.

موقعیت مکانی شهر لوآور فرانسه

شهر لو آور فرانسه به عنوان یکی از شهرهای ناحیه نرماندی فرانسه شناخته می شود. این شهر را می توانید در قسمت شمال غربی فرانسه مشاهده کنید. مساحت این شهر حدود 1772 کیلومتر مربع می باشد. این شهر تابستان های معتدل دارد و زمستان‌ هایش طولانی است. دمای هوای این شهر در طول سال متغیر می باشد. در واقع شما برای بازدید از این شهر بهتر است که فصل تابستان را انتخاب کنید. البته بسیاری از افراد که به سرمای زمستانی علاقه دارند فصل های طولانی زمستان برای رفتن به این شهر انتخاب می نمایند. دمای متوسط این شهر در فصل سرد سال حدود ۱۱ درجه سانتیگراد می باشد.

lehavrefrance2

تفریحات شهر لو آور فرانسه

به طور کلی باید به خوبی بدانید که هزینه های زندگی در این شهر زیبای فرانسه مناسب و به صرفه می باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد به این شهر مهاجرت می نمایند و از شرایط زندگی مناسب در این شهر بهره‌ مند می‌ شوند. امروزه بسیاری از افرادی که قصد گردشگری به شهر های متفاوت فرانسه را دارند این شهر را فراموش نمی ‌کنند. جاذبه های گردشگری زیادی در این شهر وجود دارد. اگر شما در فصل زمستان به این شهر زیبای فرانسه بروید می توانید از پیست اسکی های شهر برای بازی اسکی استفاده نمایید. همچنین اگر در فصل تابستان به این شهر بروید می توانید به مناطق گردشگری شهر که آب و هوای مناسبی دارند مراجعه کنید.

lehavrefrance3

شهر لو آور فرانسه یکی از شهر های زیبا و منحصر به فرد شناخته می شود. امروزه بسیاری از افراد برای بازدید از شهرهای گوناگون فرانسه ابتدا ویژگی های آنها را ابتدا بررسی می کنند سپس به شهرها مراجعه می نمایند. این شهر زیبای فرانسه به عنوان یکی از شهرهای مهمی شناخته می شود که توریست های زیادی را می پذیرد.

سرویس حمل و نقل در شهر لوآور

جهت مراجعه به شهر زیبای فرانسه باید در مورد سرویس حمل و نقل این شهر اطلاعات بیشتری به دست آورید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که قیمت بلیط حمل و نقل داخلی در این شهر مناسب و به صرفه می‌ باشد. افرادی که از تاکسی برای رفت و آمد استفاده می نمایند باید هزینه بیشتری برای رسیدن به مقصد پرداخت کنند. به طور کلی هزینه های مربوط به تاکسی ها نسبت به مترو و اتوبوس ها بیشتر است. شما می توانید با استفاده از اتوبوس ها به بیشتر مناطق گردشگری شهر فرانسه مراجعه نمایید.

lehavrefrance4

جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهر لو آور فرانسه 

پیش از رفتن به هر یک از مناطق گردشگری باید در مورد جذابیت های مناطق اطلاعات بیشتری به دست آورید. یکی از مهمترین نکاتی که در بازدید از شهر لو آور فرانسه اهمیت دارد این است که جاذبه های تاریخی و فرهنگی این شهر را بشناسید. در این شهر تعداد موزه های زیادی در این شهر قرار نگرفته است. با این وجود برخی از آثار تاریخی که مربوط به صخره ها و کوه ها هستند را می‌ توانید در این شهر مشاهده نمایید. اگر علاقه زیادی به صخره نوردی دارید می توانید به جاذب ه‌های گردشگری این شهر مراجعه کنید. توجه داشته باشید که جهت رفتن به هر یک از جاذبه های گردشگری شهر باید وسایل مورد نیاز را با خودتان ببرید. در صورتی که فصل سرد سال را برای رفتن به این شهر انتخاب کرده ‌اید باید لباس گرم همراه خود داشته باشید.

lehavrefrance5

وسیله های مورد نیاز برای رفتن به شهر لوآور

یکی از مهمترین نکاتی که جهت رفتن به شهر زیبای فرانسه باید به آن دقت نمایید این است که تمامی وسیله های مورد نیاز را همراه خود ببرید. این مسئله که وسیله های شخصی تان همراهتان باشد بسیار مهم است. تمامی وسیله های مربوط به پیاده ‌روی، خرید کردن، استراحت و ... را باید همراه خود داشته باشید. توجه نمایید که بر اساس فصل مورد نظر باید لباس های مناسبی را همراه خود به این شهر ببرید. برای رفتن به این شهر زیبای فرانسه باید در مورد هتل ها و مهمانسراهایی که در شهر قرار گرفته اند اطلاعات بیشتری کسب کنید.

شرایط اقامت در شهر لو آور

شما برای اقامت در شهر لو آور مشکلی نخواهید داشت. چرا که هتل ها و مهمانسراها های زیادی در این شهر وجود دارند. در صورتی که می خواهید با هزینه کمتری در این شهر اقامت نمایید بهتر است که آپارتمان های کوچک را اجاره کنید. برای اجاره هر یک از آپارتمان های خارج از مرکز شهر باید حدود ۲۰۰ یورو پرداخت نمایید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که هزینه‌ های مسکن در این شهر برای افراد ایرانی زیاد است. در واقع هزینه ها طبق یورو مشخص می‌ شوند و ارزش یورو در کشور ایران بالا می باشد. اگر مایل هستید مدت زمان طولانی در این شهر اقامت داشته باشید باید بهترین مکان را برای اقامت انتخاب کنید.

lehavrefrance6

رستوران های شهر لوآور 

رستوران ها و سالن های غذاخوری متفاوتی در شهر لو آور فرانسه قرار گرفته اند. هر یک از این رستوران ها و سالن ها، غذاهای اروپایی و بین ‌المللی را سرو می کنند. شما می توانید با میل کردن وعده‌ های غذایی متفاوت در این رستوران ها از مزه غذا ها لذت ببرید. تمامی غذاهایی که در این رستوران ها سرو می شوند کیفیت مناسبی دارند. هزینه ای که باید برای صرف وعده غذایی در رستوران پرداخت کنید به نوع غذایی بستگی دارد که انتخاب می نمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ