02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

جزیره سن میشل فرانسه

16 بهمن ، 1401
راز آسمان پایتخت

چگونه به جزیره ی سن میشل فرانسه برویم؟

با دریافت ویزای شینگن می توانید به کشورهای اروپایی سفر نمایید. مونت سن میشل به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری کشور فرانسه شناخته می‌ شود. شما با دریافت ویزای فرانسه می توانید از جاذبه های گردشگری این شهر بازدید نمایید. دقت داشته باشید که زمان دریافت ویزای شینگن باید بیمه ویزای شنگن را دریافت نمایید. با دریافت بیمه خیالتان راحت خواهد بود که سفری آسوده و امن خواهید داشت.

montsaintmichel1

امروزه بسیاری از افراد با استفاده از ویزای مولتی فرانسه می توانند مدت زمان زیادی در کشور فرانسه حضور داشته باشند تا از تمامی جاذبه های گردشگری این کشور بازدید نمایند. جهت دریافت ویزای مولوی فرانسه و همچنین ویزای شینگن می توانید با افرادی که در این زمینه تخصص و تجربه بیشتری دارند مشورت کنید. آنها به خوبی شما را راهنمایی می ‌کنند تا در کمترین بازه زمانی ویزا فرانسه را دریافت کنید.

جزیره زیبای سن میشل فرانسه کجاست؟

مونت سن میشل فرانسه یکی از صخره های نرماندی فرانسه به شمار می رود. در سواحل نرماندی می توانیم جاذبه های گردشگری متفاوتی را مشاهده کنیم که هر یک از آنها بسیار زیبا و خاص هستند. در واقع باید بگوییم که جزیره سن میشل به عنوان یکی از جزایر جادویی کشور فرانسه شناخته می‌ شود. در این جزیره صخره زیبایی را می توانید مشاهده کنید که مربوط به قرون وسطا است.

montsaintmichel2

صومعه ای که در این جزیره وجود دارد به اوایل قرن هشتم است. از سال ۹۶۶ به بعد تمامی اسقف های فرانسه با حمایت پادشاه فرانسه تلاش شان را برای توسعه صومعه انجام دادند.ساختمان های بزرگی در قرون وسطا به این جزیره اضافه گشتند. صومعه جزیره سن میشل به عنوان یک مکان مشهور شناخته می شد و بسیاری از آثار اروپا را در این صومعه نگهداری کردند. جزیره میشل به عنوان یکی از محبوب ‌ترین جاذبه‌ های توریستی فرانسه شناخته می ‌شود. این جزیره به دلیل زیبایی خاصی که دارد در یونسکو به ثبت رسیده است. شما در تور فرانسه می توانید از این منطقه توریستی که ساخته انسان است بازدید نمایید. علاوه‌بر صومعه ای که در این جزیره وجود دارد مناظر منحصر فردی در جزیره قرار گرفته که گردشگران زیادی را به خود جذب می نمایند.

montsaintmichel3

اقامت در مونت سن میشل فرانسه

یکی از مهمترین نکاتی که برای رفتن به جزیره مونت سن میشل فرانسه باید به آن دقت داشته باشید این است که محل اقامت تان را انتخاب کنید. اگر می خواهید شب را در این جزیره باشید بهتر است بهترین اقامتگاه را رزرو نمایید. بسیاری از افراد برای اینکه صدای دریا را بشنوند و در کوچه های سنگفرش شده قدم بزنند یک شب در این جزیره می مانند. محل اقامت تان بهتر است در این دهکده قرون وسطایی انتخاب شود. اقامتگاه های مقرون به صرفه تری در این جزیره وجود دارند که حدود ۲ کیلومتر با دهکده فاصله دارند. اگر می خواهید در جزیره اقامت داشته باشید باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید.

montsaintmichel4

یکی  از مهمترین ویژگی های جزیره سن میشل جزر و مد دریا می ‌باشد. سواحلی که در این جزیره قرار گرفته اند به طور دائم در حال تغییر هستند. جزر و مد دریا دارای مزیت های زیادی است. در جزر و مد این جزیره شما می توانید انعکاس آینه ای که ایجاد می شود را به طور کامل مشاهده کنید. جزرومد دریا به هر یک از افرادی که به جزیره رفته اند امکان می‌ دهد تا در اطراف ساحل با آرامش خاطر قدم بزنند. البته باید بدانید که این ویژگی در برخی از موارد امکان دارد خطرناک باشد. بنابراین اگر مایل هستید که با اطمینان خاطر از این جزیره بازدید کنید باید با یک تور حرفه ‌ای به جزیره بروید. برای اطلاعات بیشتر در مورد جاذبه های گردشگری این جزیره می توانید با تور لیدر خود مشورت کنید.

montsaintmichel5

سکونت در جزیره زیبای سن میشل فرانسه

مونت سن میشل به عنوان یک جزیره مسکونی شناخته می‌ شود. بنابراین شما باید به خوبی بدانید که این جزیره تنها به عنوان یک مقصد توریستی معرفی نمی گردد .حدود ۴۴ نفر از ساکنان این جزیره راهبه ها هستند. شما می توانید افراد محلی زیادی را در این جزیره مشاهده کنید که هر یک از آنها به مراسمات مذهبی اهمیت زیادی می‌ دهند. این مسئله که به حریم شخصی ساکنین جزیره تجاوز نکنید بسیار مهم است. به هیچ عنوان از مراسم مذهبی ساکنین جزیره نباید عکس بگیرید چرا که آنها روی این مسئله حساسیت زیادی دارند.

montsaintmichel6

تفریحات جزیره مونت سن میشل فرانسه

یکی از مهمترین تفریحاتی که در جزیره سن میشل می‌ توانید داشته باشید این است که پیاده ی کنید و از پله ها بالا بروید. صعود در این جزیره یکی از تفریحاتی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند. مسیری که به قله شیب دار منتهی می ‌شود سنگفرش شده و باریک است. همچنین تعداد زیادی پله در این مسیر قرار گرفته که باید از آنها بالا بروید. اگر می خواهید در این مسیر پیاده‌ روی کنید باید کفش مناسبی را همراه خود داشته باشید. غذاهای معروف جزیره مونت سنت میشل مونت سن میشل را می ‌توانید در هر بازه زمانی که مایل هستید میل نمایید.

montsaintmichel7

املت و کرپ به عنوان مهمترین غذاهایی هستند که در این جزیره سرو می‌ شوند. رستوران های گوناگونی را در این جزیره مشاهده می کنید که هر یک از آنها غذاهای متفاوتی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌ دهند. از سال ۱۸۷۸ رستوران های متفاوتی در این جزیره فعالیت شان را آغاز کرده اند. در تمامی رستوران های جزیره غذاهای خوش طعم فرانسوی را می توانید میل نمایید.

خرید سوغاتی از جزیره زیبای سن میشل فرانسه

در نگاه اول شاید جزیره سن میشل برای خرید سوغاتی جای مناسبی نباشد، اما باید بدانید که کوکی های این جزیره به عنوان بهترین سوغاتی شناخته می ‌شوند. در خواربار فروشی های فرانسه می توانید کوکی ها را خریداری کنید.

montsaintmichel8

اگر مایل هستید به این جزیره بروید بهتر است که فصل بهار و پاییز را برای رفتن به جزیره انتخاب کنید. در این فصل ها آب و هوای جزیره بسیار عالی است و گردشگران کمتری را مشاهده خواهید کرد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ