02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ماجراجویی در کیش

تور جزیره کیش 

جزیره کیش یکی از پر طرفدارترین مقصد توریستی ایرانیان و دارای جاذبه های گردشگری بسیاربه ویژه برای نسل جوان است. مراکز خرید کیش، رستوران ها، تفریحات آبی کیش و سواحل مرجانی آن یک پکیج بزرگ جهت ریلکسیشن و تفریحات رمانتیک را فراهم می آورد. یک دلیل معروف بودن این جزیره این است که در فصل زمستان نیز آبها گرم است. زمانیکه در نقاط دیگر ایران هوا سرد و پوشیده از برف است شما میتوانید انگشتان خود را در ماسه های گرم سفید رنگ ساحل بگذارید و در آب های فیروزه ای خلیج فارس به جت اسکی در کیش بپردازید.

جزیره مرجانی کیش

بهترین زمان سفر به کیش

بهترین ماه  سفر به کیش از ماه ژوئن تا آوریل است. آب و هوای کیش گرم و مرطوب با دمای 26 درجه سانتیگراد در سال است. فصل تابستان دمای آن تا 40 درجه سانتیگراد می رسد. کیش یک منطقه آزاد تجاری است که حدود 15 درصد واردات ایران از طریق آن صورت می گیرد. شما می توانید از طریق کشورهای همسایه خلیج فارس توسط یک پرواز کوتاه و یا به صورت دریایی به کیش سفر کنید. همواره آزانس های هواپیمایی معتبری همچون آژانس راز آسمان پایتخت وجود دارند که انواع تور کیش مانند تور لحظه آخری کیش ، تور کیش از ساری و تور لوکس کیش را برای گردشگران علاقه مند ارائه می کنند توریست ها برای ورود به جزیره نیازی به داشتن ویزا ندارند.

بهترین زمان سفر به کیش

ماجراجویی در کیش

چنانچه شما یک غواص ماجراجو هستید و در جستجوی جزایر مرجانی خلیج فارس ، یا به دنبال هوایی گرم و آفتابی برای لم دادن روی ماسه های نقره ای هستید و می خواهید از بوی نمک لذت ببرید و کتاب بخوانید، منطقه تجاری آزاد جزیره کیش تمامی اینها را داراست. کیش یکی از کوچکترین جزایر خلیج فارس و نیز یکی از زیباترین جزایر مرجانی در جهان است جذابیت اصلی این جزیره سواحل پر زرق و برق آن است . با وجود اینکه کیش جزیره بزرگی نیست اکثر جاهای آن با سواحل زیبا پوشیده شده که شما می توانید در آبهای آبی درخشان آن شنا کنید. مرجان های کف دریا باعث تصفیه آب شده وآن را شفاف می کنند بنابراین شما می توانید با تماشای دنیای زیرآب از ریلکسیشن در سواحل لذت ببرید.

در لاکچری ترین جزیره ایران شما می توانید از میراث فرهنگی آن که به دو میلیون سال قبل برمیگردد بازدید کنید. کیش در زمان امپراطوری هخامنشیان توسط ایرانیان اشغال شد و از نظر تاریخی بسیار قوی است . کاریز کیش از بازماندگان قنات قدیمی است که به یک شهر زیرزمینی و موزه ای برای بازدید عموم تبدیل شده است . حدود 5 الی 6 هزار سال پیش ایرانیان این کاریز را جهت سازگاری با محیط خشک و لم یزرع طراحی کرده بودند.

ماجراجویی در کیش

کشتی یونانی کیش

سلفی گرفتن با کشتی یونانی را هنگام غروب آفتاب زمانی که آسمان پشت زمینه عکس شمارا نارنجی و بنفش می کند را فراموش نکنید زیرا این تصویری آرام و رمانتیک از سفر شما به کیش خواهد بود.در سراسر دنیا کشتی های عظیم الجثه ای  با عنوان کشتی کروز وجود دارند که همانند هتلی مجهز و دارای بیش از صد اتاق با امکانات رفاهی جهت ارائه خدمات گردشگری بین شهرهای بندری در رفت و آمدند. جالب است بدانید که روزهای اول سال 96 ایران برای اولین بار کشتی کروز با نام سانی را جهت ارتقا خدمات گردشگری تولید و وارد آبهای جزیره کیش کرد.اگر به هتل های دریایی کیش مانند هتل ترنج علاقه دارید در آینده مطالبی جالب در رابطه با انواع هتل در کیش از جمله، هتل های ارزان کیش به همراه تور لحظه آخری کیش، هتل های دریایی کیش ، هتل های لوکس کیش و... به شما ارائه خواهیم کرد.

کشتی یونانی

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ