02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

پیکاپ پاسپورت چیست ؟

12 اردیبهشت ، 1402
راز آسمان پایتخت

راهنمای پیکاپ پاسپورت

با توجه به مسائل سیاسی ایران، کنسولگری برخی از کشورها مانند،آمریکا، انگلیس، کانادا و.. در ایران وجود ندارد. از آنجایی که افراد متقاضی اخذ ویزای این کشورها برای انجام مصاحبه و کارهایی از این قبیل حداقل یکبار باید حضوری به سفارت خانه کشور مورد نظر بروند و حتی بعد از موافقت با درخواست ویزای آنها مجدد برای الصاق ویزا با پاسپورت باید به کشور مذکور سفر کنند ، ممکن است دچار کمبود وقت ، صرف هزینه اضافی و... شوند.زیرا این افراد برای انجام کارهای مربوط به پاسپورت و ویزا باید به کشورهایی نظیر ترکیه یا ارمنستان بروند که اگر با خانواده سفر کنند مسلما هزینه بیشتری را متقبل می شوند. اینجاست که شما نیاز به پیکاپ پاسپورت دارید.

pickupvisa

به خدمات فرستادن پاسپورت به سفارت کشور مورد نظر و برگرداندن آن به همراه ویزا به شخص درخواست کننده ، پیکاپ ویزا یا پیکاپ پاسپورت می گویند.شما با انجام خدمات پیکاپ پاسپورت دیگر نیازی به صرف هزینه بالا و زمان اضافی ندارید بلکه شما می توانید به یک کارشناس مجرب در این حوزه مراجعه کرده تا او به عنوان نماینده شما خدمات پیکاپ پاسپورت را متقبل شود. اما نگران نباشید شرکت هواپیمایی راز آسمان پایتخت با داشتن کارشناسان خبره این خدمات را که کاری بسیار حساس و نیازمند دقت بالا در جزئیات می باشد را با حفظ امنیت و محافظت از از پاسپورت شما انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است که پیکاپ پاسپورت یا ویزا چیزی حدود 7 تا 10 روز زمان می برد. شخص درخواست کننده یک ماه زمان دارد تا برای خدمات پیکاپ ویزا یا پاسپورت خود اقدام کند در غیر این صورت ریجکت می شود. خدمات پیکاپ پاسپورت هر کشور با کشور دیگر متفاوت است.

پیکاپ پاسپورت چیست

شرایط درخواست پیکاپ ویزا به این صورت است که شما به همراه مدارکی نظیر پاسپورت، نامه و ایمیل سفارت به شرکت خدمات گردشگری معتبر که مجوز انجام این کار را دارند مراجعه کرده و مدارک شما مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت عدم بروز مشکل ، فرم وکالتنامه به شما داده می شود تا شما آن را تکمیل کنید، مراحل بعدی تا زمان رسیدن پاسپورت به همراه ویزا به دست شما بر عهده شرکت مذکور است.

نکته مهم: اگر شما قصد رفتن به کشوری را دارید که در ایران سفارت دارد ولی به دلیل شلوغی وقت سفارت می خواهید از کشور دیگری اقدام کنید پیکاپ ویزا برای شما مناسب نیست.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ