02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

چگونه در تایلند بهترین ماساژ را تجربه کنید؟

31 مرداد ، 1402
راز آسمان پایتخت

تجربه احساسی بی نظیر با انجام بهترین ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی نوعی لمس درمانی می باشد، این نوع از ماساژ در بسیاری از موارد با ماساژ سنتی متفاوت می باشد. ماساژ تایلندی نوعی از طب سنتی می باشد. این ماساژ نیز مانند ماساژ ژاپنی، با انرژی بدن سر و کار دارد. در بسیاری از انواع ماساژ، افراد بر روی تخت های مخصوص دراز می کشند تا عملیات مربوط به ماساژ انجام شود اما در این مدل، تنها کافی است بر روی زمین دراز بکشید تا بهترین ماساژ تایلندی را تجربه نمایید. اگر می خواهید با تور پاتایا با پرواز ماهان به سفررفته و به طور کامل با ماساژ تایلندی و مراحل انجام آن آشنا شوید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. 

thaimassage

بهترین ماساژ تایلندی چیست؟

ماساژ تایلندی را یوگای افراد تنبل نیز می دانند. در این مدل از ماساژ شخص درمانگر با استفاده از حرکات دست و پا، حرکات کششی را بر روی بدن پیاده سازی می کند و باعث افزایش انعطاف در بدن فرد می شود. انجام حرکاتی که به وسیله درمانگر انجام می شود موجب انعطاف بیشتر در عضلات، کاهش تنش در ماهیچه ها و مفاصل می شود.

لازم است بدانید ماساژ تایلندی معمولا از ناحیه پا آغاز می شود. این نوع از ماساژ، از ماساژ های معمولی سخت تر و دشوار تر می باشد. این مدل از ماساژ از روی لباس نیز انجام می شود و افراد در صورت تمایل می توانند درخواست استفاده از روغن های مخصوص را داشته باشند که در این صورت لازم است تا ناحیه های مورد نظر عاری از هر گونه پوششی باشد. 

thaimassage

شاید برایتان جالب باشد این مدل از ماساژ بسیار قدیمی و سنتی می باشد. قدمت آن به 2500 سال پیش بر می گردد. پایه گذار این مدل از ماساژ شخصی به نام دکتر ژیواگو بود. لازم است بدانید دکتر ژیواگو پدر علم پزشکی شناخته شده است. یک مدل از نماز در تایلند به یاد دکتر ژیواگو خوانده می شود. شهرت این پزشک به سرعت جهانی شد و در ابتدا آوازه آن در تایلند و بعد از آن در آمریکا و سایر کشور های دنیا پیچید. 

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم این نوع از ماساژ تفاوت های بسیار زیادی با انواع دیگر ماساژ دارد. با قاطعیت می توان بیان کرد بهترین ماساژ مربوط به کشور تایلند می باشد. یکی از ویژگی های بارز این مدل از ماساژ فعالیت بیشتر حین انجام آن می باشد و همین مورد وجه تمایز این ماساژ با سایز ماساژ ها می باشد. 

علت محبوبیت ماساژ تایلندی

برای انجام این ماساژ در بعضی از موارد از دست و یا پا و در بعضی از موارد از اشیا برای شل کردن عضلات استفاده می شود. شخص درمانگر در ماساژ تایلندی با تمامی اعضای کلیدی بدن فرد آشنا می باشد و با دست گذاشتن بر روی همین نواحی، باعث ایجاد احساس آرامش در فرد می شود. در حین انجام این ماساژ آرام باشید و اجازه دهید فرد درمانگر با تمرکز کافی به انجام امور درمانی خود بپردازد چرا که در حین انجام این ماساژ جای هیچ نگرانی وجود ندارد و آسیبی به بدن فرد وارد نمی شود. 

thaimassage

فواید بهترین ماساژ تایلندی

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم بهترین ماساژ، ماساژی است که تمامی اعضای بدن را درگیر کند و باعث انعطاف در بدن شود، لازم است بدانید ماساژ تایلندی ویژگی های بسیار زیادی دارد که در ادامه به 6 مورد از این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد. 

تسکین سردرد

اگر به میگرن و یا سردرد های شدید دچار هستید انجام ماساژ تایلندی بهترین گزینه برای برطرف کردن این مشکل می باشد. طبق آمار های موجود و درمان های انجام شده توسط پزشکان، مشخص شده است انجام ماساژ تایلندی بهترین روش برای برطرف کردن سردرد های آلرژیک و یا میگرنی می باشد به صورت کلی انجام ماساژ تایلندی برای افرادی که به دنبال روش های غیر شیمیایی می باشند یک روش فوق العاده است. شاید برایتان جالب باشد بدانید اثرات ماساژ تایلندی ماندگار است و تا 1 ماه شاهد نتایج باورنکردنی آن خواهید بود. 

کاهش درد کمر

با قاطعیت می توان بیان کرد بهترین ماساژ برای رفع درد های کمر ماساژ تایلندی می باشد. محققین ماساژ تایلندی را بر روی گروه های مختلف افراد انجام دادند و از نتایج فوق العاده آن شگفت زده شدند. با انجام این ماساژ به صورت ماهانه درد کمر آن ها طی مرور زمان کاهش قابل توجهی داشت و به همین دلیل است که افراد بسیار زیادی بهترین ماساژ را ماساژ سنتی تایلندی می دانند. 

massage

کاهنده درد و سفتی مفاصل

در صورتی که در هنگام حرکت درد در ناحیه مفاصل احساس می کنید، لازم است تا بهترین ماساژ، یعنی ماساژ سنتی تایلندی را امتحان کنید. برای کاهش این درد نیز محققان آزمایش های بسیار زیادی انجام دادند. آخرین آزمایشی که به وسیله محققین انجام شد، آزمایش بر روی یک گروه 8 نفره بود که درگیر درد در ناحیه مفاصل بودند. با انجام ماساژ تایلندی طی هفته های مداوم این درد کاهش پیدا کرد و افراد راحت تر از قبل حرکت می کردند. در نتیجه اگر گرفتار درد عضلات هستید کافی است تا بهترین ماساژ تایلندی را انجام دهید تا از درد های ایجاد شده راحت شوید. 

کاهنده اضطراب 

یکی از ویژگی های فوق العاده ماساژ تایلندی افزایش آرامش و اضطراب می باشد. انجام ماساژ تایلندی باعث ایجاد انرژی در افراد می شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید انجام بهترین ماساژ تایلندی موجب افزایش آرامش سیستمیک در بدن افراد می شود. این مورد به اثبات رسیده است. برای اثبات آن بین دو گروه، اسکن مغزی انجام شد و گروهی که ماساژ تایلندی را انجام داده بودند دارای آرامش بیشتری بودند و همین مورد نقطه عطف این نوع از ماساژ در مقایسه با ماساژ های دیگر می باشد. 

massage

احیا انرژی

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم انجام ماساژ تایلندی باعث احیا انرژی و ایجاد آرامش در افراد می شود. حرکات ماساژ تایلندی بسیار نزدیک به حرکات یوگا می باشد و دقیقا به همین دلیل انجام این حرکات باعث ایجاد آرامش در افراد می شود. انجام ماساژ تایلندی به افرادی که در طی روز استرس زیادی را تجربه می کنند به شدت پیشنهاد می شود. 

massage

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ