02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

طبیعت تایلند

23 بهمن ، 1402
راز آسمان پایتخت

طبیعت منحصر به فرد تایلند  

تایلند یکی از کشورهای توریستی و فوق العاده زیبا در دنیا می باشد. اغراق نکرده ایم اگر این موضوع را بیان کنیم که در این کشور جاذبه های توریستی فوق العاده زیادی وجود دارند. با توجه به این موضوع حتی 1 ماه حضور در این کشور نیز نمی تواند برای دیدن تمامی طبعیت تایلند کافی باشد. تقریبا 99 درصد شهرهای تایلند توریستی هستند و می توان لحظاتی خوش با استفاده از تور پوکت نوروز در تایلند سپری کرد. قطعا با یک بار دیدن این کشور؛ هر ساله تمایل سفر مجدد به ان جا را دارید. اگر تاکنون به این کشور زیبا سفر نکرده اید؛ با ما در این محتوا همراه باشید؛ چرا که قصد داریم در مورد جاذبه های توریستی و زیبای این کشور صحبت کنیم. 

ThenatureofThailand

خلیج کارت پستالی در کشور تایلند

این خلیج زیبا در شهر پوکت قرار دارد. با قاطعیت می توان بیان کرد نام این خلیج برازنده آن می باشد و این خلیج در واقعیت نیز کاملا چشم نواز و دل رباست. این منطقه بسیار رویایی و رمانتیک می باشد. اگر به دنبال یک سفر رمانتیک هستید انتخاب این جزیره و طبیعت آن بسیار زیبا و خاطر انگیز می باشد. یکی از ویژگی های بارز این طبیعت کوه های آهکی خالص آن می باشد. این خلیج در تمامی فصل های سال دارای بادهای موسمی است. در انتها لازم است بدانید اگر به دنبال طبیعت منحصر به فرد تایلند هستید، انتخاب خلیج کارت پستالی یک انتخاب بی نظیر می باشد. 

جزیره سیمیلان در تایلند 

این جزیره زیبا در 84 کیلومتری جزیره زیبای پوکت قرار دارد. یکی از ویژگی های فوق العاده طبیعت منحصر به فرد این منطقه، آب های زلال و طبیعت بکر این منطقه می باشد. این جزیره یکی از  جذاب ترین مناطق برای غواصی در کشور تایلند است. شاید بتوان گفت بارز ترین ویژگی این جزیره کوه ها و صخره های بلند آن می باشد. همانطور که بالاتر نیز قید کردیم سواحل مرجانی و سفید این جزیره طبیعت منحصر به فردی را در شهر پوکت به وجود آورده است. 

ThenatureofThailand

آبشار اروان تماشای طبیعت منحصر به فرد

این آبشار در پارک ملی اروان قرار گرفته است. پارک اروان دارای مناطق بکر و زیبایی می باشد که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. مناطقی نظیر: 

استخر های غوطه ور
جنگل و صخره های بارانی
آبشار های خیره کننده

اگر قصد پیاده روی به سمت آبشار اروان را دارید لازم است بدانید، این پیاده روی 4 ساعت به طول می انجامد. همچنین در این آبشار نهایت هیجان را تجربه خواهید کرد. 

پارک ملی خائو یای

این پارک سومین پارک ملی در تایلند می باشد. این پارک یکی از جاذبه های طبیعی تایلند است. پارک ملی خائویای در شهر بانکوک قرار دارد. فاصله این پارک تا شهر بانکوک 3 ساعت می باشد. 

آبشار تی لر سو

ارتفاع این آبشار 250 متر می باشد. آبشار تی لر سو از جاذبه های فوق العاده کشور تایلند محسوب می شود. این آبشار نزدیک به مرز تایلند و میانمار قرار دارد. توجه داشته باشید مسیر رسیدن به این آبشار بسیار طولانی است. آبشار تی لر سو در یک منطقه دور افتاده قرار دارد و شاید همین مورد باعث شده تا این منطقه کاملا بکر و دست نیافتنی باقی بماند. 

پارک ملی Khao Yai

این پارک سومین پارک بزرگ در دنیا می باشد که یکی از جاذبه های دیدنی کشور تایلند است. با قاطعیت می توان بیان کرد بازدید از این پارک زیبا برای تمامی گردشگران یک الزام می باشد. ابشار های زیادی در دل این پارک ملی قرار دارد که برای تماشای آن ها لازم است تا دل را به دریا بزنید و اهل ماجراجویی باشید. در این پارک گونه های مختلف جانوری زندگی می کنند که قطعا با دیدن آن ها حس ترس وجود شما را فرا خواهد گرفت. 

ThenatureofThailand

طبیعت منحصر به فرد با حضور در سوکوتای تایلند

این مکان تاریخی برای افراد علاقمند به فرهنگ و تاریخ مکانی فوق العاده می باشد. سوکوتای زمانی پایتخت کشور تایلند بوده و اکنون از این شهر تنها طبیعت بکر آن بر جای مانده است. با حضور در این شهر قطعا مسحور زیبایی و عظمت طبیعت خواهید شد. در طبیعت منحصر به فرد سوکوتای شاهد معابد، مجسمه های بودا و غیره خواهید بود. یکی از مهم ترین معبد ها در این پارک معبد ماهاتات است. طبیعت منحصر به فرد تایلند علت زیبایی این کشور برای توریستان می باشد این جزیره پنجمین جزیره بزرگ در تایلند می باشد. یکی از ویژگی های بارز این جزیره شرایط ساده اقامت و زندگی در آن است. دقیقا به همین دلیل با حضور در این جزیره احساس نزدیکی بیشتری را در طبیعت خواهید داشت. از جمله تفریحات هیجان انگیز و خاص در این منطقه می توان به غواصی اشاره نمود.

ThenatureofThailand

 با قاطعیت می توان این جزیره را یکی از خاص ترین جزایر کشور تایلند در نظر گرفت. شاید برایتان جالب باشد بدانید شب هایی که ماه در این منطقه کامل می شود جشن های بزرگی برگزار می شود. هنگامی که در این منطقه جشن برگزار می شود؛ تمامی اهالی و افراد حاضر در جزیره کوفانگان امکان شرکت در آن را دارند. معمولا جشن هایی که در این جزیره برگزار می شوند با رقص، آواز و پایکوبی همراه است. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم تایلند دارای شهرها و جاذبه های گردشگری بسیاری می باشد و به همین دلیل نمی توان بهترین شهر تایلند برای زندگی را مشخص نمود؛ چرا که هر شهر دارای یک ویژگی منحصر به فرد است. 

برای پرواز به تایلند می توانید از شیوه های زیر استفاده نمایید:

تور بانکوک با پرواز با ماهان
تور تایلند با پرواز ماهان
تور لحظه آخری پوکت

تور تایلند با تمامی پرواز هایی که در بالاتر عنوان کردیم انجام می شود. با حضور در این کشور از طبیعت منحصر به فرد آن لذت ببرید و اوقاتی خوش را سپری کنید. در صورتی که نمی توانید دست به خرید تور تایلند با قیمتی ایده آل و متناسب با بودجه خود بزنید؛ جای نگرانی برای شما وجود ندارد چرا که مجموعه ما در کنار شماست. 

ThenatureofThailand

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ