02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ماجراجویی در تایلند

23 خرداد ، 1403
راز آسمان پایتخت
اگر اهل ماجراجویی در تایلند هستید و دوست دارید در تور تایلند خاطرات عالی را در کنار ماجراجویی ثبت کنید، بهتر است برای رزرو این تور اقدام نمایید. تایلند کشوری در شرق آسیاست که دارای طبیعت شگفت انگیز و زیبایی میباشد. تایلند گزینه بسیاری از افراد برای سفر دراست. این کشور زیبا در شبه جزیره هند و چین واقع است و پایتخت آن شهر بانکوک می‌باشد. 

معمولاً زمانی که از تور تایلند صحبت می‌کنیم در خصوص شهری به نام بانکوک صحبت نموده‌ایم. بسیاری از تورها بدین صورت برگزار می‌شوند که شما را تنها به شهر بانکوک می‌برند و شما در این شهر زیبا که یکی از پرجمعیت‌ ترین شهرهای تایلند است، می‌توانید به گشت و گذار بپردازید و از آب و هوای زیبای بانکوک در بهار لذت ببرید. تایلند یکی از شهرهایی است که دارای معابد بسیار زیاد، بازارهای مختلف محلی و پاساژهای مختلف موجود در شهر، حیات وحش بی‌نظیر و سواحل بسیار زیبا میباشد. شما طبیعت بکر تایلند را در هیچ قسمتی از دنیا مشاهده نخواهید کرد. در این متن سعی داریم تفاوت تور ترکیبی با تور تایلند را بیان کنیم و همچنین در خصوص آب و هوا و عوامل موثر بر قیمت تور تایلند صحبت خواهیم نمود.

thai

تفاوت میان تورهای ترکیبی با تور معمولی تایلند

تایلند یکی از کشورهای بسیار زیبا در جنوب شرقی آسیاست که هم غذاهای متعدد و متنوعی در آن مشاهده می‌شود و هم فرهنگ غنی آن سبب شده است تا مکان‌های دیدنی و تاریخی بسیاری را در آن مشاهده کنید. این کشور دارای تمدن تاریخی است و شهرهای مختلفی در آن وجود دارد. سواحل تایلند سفید پوش است و جنگل‌های استوایی، میوه‌های مختلف استوایی موجود در آن را می‌توانید مشاهده کنید. شهرهای مختلف تایلند که شما می‌توانید برای دیدن آنها اقدام کنید، به موارد زیر طبقه‌ بندی می‌شوند:

بانکوک

پاتایا

پوکت

بسیاری از افراد بر این باورند که پاتایا نقطه عطف کشور تایلند است. به همین منظور گاهی تنها برای رزرو تور پاتایا اقدام می‌کنند و کل مدت زمان سفرشان را در پاتایا می‌گذرانند. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که برخی از افراد قصد دارند به هر سه شهر موجود سفر کنند و از مکان های دیدنی آن شهر دیدن نمایند. به همین دلیل تورهای ترکیبی را خود انتخاب می‌کنند. 

تور تایلند با پرواز مستقیم ماهان معمولا بین سه شهر بانکوک، پاتایا و پوکت برگزار می‌شود. شما می‌توانید در مدت زمان اقامت تان در این کشور به این سه شهر مراجعه کنید و از دیدن جاذبه‌های گردشگری موجود در این شهرها لذت ببرید.

thai

آب و هوای مناسب تایلند

زمانی که برای رزرو تور تایلند اقدام می‌کنید، قطعاً مزایای مختلفی را مد نظر دارید و سپس برای رزرو اقدام نموده‌اید. از مهم‌ترین مزایای تور تایلند می‌توانیم به آب و هوای مناسب تایلند اشاره کنیم. آب و هوای تایلند در فصل بهار معتدل و البته دلنشین است. در این فصل شما می‌توانید از باغ‌ها، از جزیره‌های مختلف تایلند و از شکوفه‌های بسیار زیبای موجود در پارک‌ها دیدن نمایید. پیاده‌راه‌ها، مراکز خرید و حتی مراکز خرید محلی به دلیل وجود گل و گیاه‌های معطر موجود در تایلند بسیار زیبا شده‌اند. همین موارد تجربه خاطره انگیز و آرامش بخشی را از سفرتان به تایلند برایتان به ارمغان می‌آورد.

thai

تور تایلند

نه تنها آب و هوا بلکه موارد بسیار زیادی وجود دارد که از مزیت‌های تور تایلند است. برای مثال شما با تنوع غذایی بسیار زیادی در تایلند مواجه هستید. همچنین می‌توانید از تفریحات دریایی مانند غواصی، کایاکینگ و تفریحات دریایی دیگر در حین سفرتان لذت ببرید. این تور معمولاً به صورت ترکیبی برگزار می‌شود و شما با پرداخت هزینه تنها یک تور می‌توانید به سه شهر یا چهار شهر موجود در این کشور سفر کنید و مناطق مختلف آن را ببینید.  قطعاً با در نظر داشتن این ویژگی‌ها خوب می‌دانید که رزرو تور تایلند یکی از بهترین انتخاب‌های موجود برای شما خواهد بود.

thai

رزرو تور تایلند چه مدارکی لازم است؟

برای آنکه بتوانید تور تایلند را رزرو کنید و سپس به این کشور زیبا سفر نمایید، باید مدارک لازم را به کنسولگری ارائه دهید. این موضوع بدین معنی است که کشور تایلند برای ورود ایرانیان و افراد مختلف دیگر به ویزا نیاز دارد. از مهمترین مدارک مورد نیاز می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

داشتن پاسپورت معتبر با میزان اعتبار بالای شش ماه

در دست داشتن ویزا و یا دریافت ویزا با مدارک شناسایی و واچر محل اقامت و بلیط هواپیما

داشتن بیمه مسافرتی برای سفر به تایلند

داشتن تمکن مالی مناسب برای سفر به تایلند

با در دست داشتن کلیه مدارک موجود می‌توانید برای رزرو تور تایلند اقدام کنید.

عوامل موثر بر قیمت تور تایلند 

همانطور که می‌دانید همه افراد برای سفر در تایلند و تعطیلات آن آماده می‌شوند. این در حالتی است که در زمان رزرو تور تایلند افراد به هزینه و قیمت‌های متغیر توجه بسیار زیادی دارند. با توجه به مواردی که عنوان کردیم این تور و هزینه آن متغیر است و به عوامل و شرایط مختلفی بستگی دارد. از مهمترین عوامل و شرایط می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

سطح خدماتی که در تور تایلند ارائه می‌شود، تاثیر بسزایی در هزینه کلی دارد.

نوع هتل و تعداد ستاره‌های هتل بر روی قیمت تور تایلند در تاثیر می‌گذارد.

نوع پرواز و ایرلاین انتخابی از سوی شما و سطح آن نشان دهنده قیمت تور تایلند در انتهاست.

تعداد روزهایی که شما در تایلند اقامت دارید نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت تور تایلند خواهد داشت.

با در نظر داشتن این موارد می‌توانیم عنوان کنیم که قیمت تور تایلند در شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی متفاوت با یکدیگر مختلف است.

thai

چرا باید تور تایلند را از آژانس راز آسمان پایتخت خریداری نمود؟

با توجه به اطلاعاتی که در خصوص تور تایلند عنوان کردیم شما می‌توانید برای رزرو تور تایلند ترکیبی و یا تور تایلند مجزا اقدام کنید. برای این موضوع باید به بهترین سایت‌ها و آژانس‌های مسافرتی مراجعه نمایید. یکی از بهترین آژانس‌های مسافرتی موجود آژانس راز آسمان پایتخت می‌باشد. دلیل انتخاب این آژانس برای رزرو تور تایلند به قرار زیر میباشد:

قیمت‌های مناسب تور تایلند در آژانس راز آسمان پایتخت

امکان رزرو ساده و ارائه مدارک برای رزرو تور

معتبر بودن آژانس و ارائه خدمات بی‌نظیر در حین سفر

امکان اخذ ویزا به راحتی برای رزرو تور تایلند

ارائه بیمه مسافرتی از سوی آژانس مسافرتی

داشتن ترانسفر فرودگاهی و جابجایی در شهرهای مختلف تایلند

امکان رزرو هتل و رزرو پرواز به صورت کلی

با در نظر داشتن چنین اطلاعاتی شما خوب می‌دانید که شرکت راز آسمان پایتخت می‌تواند بهترین گزینه برای رزرو تور تایلند برای شما باشد. برای رزرو تنها کافی است با این مجموعه ارتباط برقرار کنید و با مشاورین موجود در مجموعه در خصوص نحوه سفرتان صحبت نمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ