02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

تور بانکوک

بانکوک کجاست ؟ تور بانکوک چیست ؟ پایتخت کشور تایلند یک شهر تاریخی و توریستی زیبا که این روزها به یکی از مقاصد گردشگری محبوب و پر طرفدار تبدیل شده است. این شهر آسیایی با فرهنگ و آداب و رسوم جالب و جشنواره های متعدد، در کنار بناها و معابد تاریخی زیبا یک مکان مناسب برای سفری خاطره انگیز است. ایرانیان نیز در سال های اخیز سفرهای بسیاری به کشور تایلند و پایتخت آن با تور لحظه آخری بانکوک دارند و به این شهر فوق العاده وهیجان انگیز سفر می کنند. به این شهر زیبا لقب ونیز آسیا را داده اند و همچون سایر شهرهای این کشور در جنوب شرقی آسیا به معابد زیبا و طبیعیت بی نظیر شهرت دارد.

بهترین زمان برای سفر به بانکوک

کشور تایلند به طور کلی آب و هوایی گرم مرطوب دارد؛ پایتخت این کشور نیز آب و هوای این چنین دارد. بانکوک یک شهر گرمسیری با آب و هوای استوایی ست که به طور کلی دو فصل گرم و خشک و گرم و مرطوب دارد. در شش ماه اول سال میزان بارش در این شهر زیاد است و نیمه دوم سال میزان بارندگی در این منطقه کمتر می شود. از ماه آبان تا بهمن ماه سطح بارندگی در بانکوک تایلند پایین است و به همین جهت این بازه زمانی فصل پرگردشگر این شهر است. بهار و ماه فروردین و همچنین ماه های دی و بهمن بهترین زمان زمان سفر به بانکوک است.

جاذبه های گردشگری بانکوک

شهر بانکوک نیز همچون سایر شهرهای توریستی کشور تایلند جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. اما تفاوتی در جاذبه های گردشگری بانکوک با سایر نقاط این کشور وجود دارد. در این شهر بیشتر جاذبه ها آثار تاریخی هستند که از گذشتگان بر جای مانده اند. وات سوسات معبدی برای تاج گذاری، وات ترایمیت که یکی از بزرگ ترین مجسمه های طلایی بودای در آن قرار گرفته است؛ قصر دوسیت، عمارت ویمانک، شهر تاریخی آیوتا، خانه ی جیم تامپسون، معبد طلوع یا وات آرون، وات فو یا معبد بودای لمیده، گرند پالاس یا کاخ بزرگ بانکوک که به وات پراکائو یا معبد زمردین نیز معروف است؛ جاهای دیدنی بانکوک هستند که همگی ریشه در تاریخ این کشور دارند. در کنار این ها، جاده خائوسان که محلی پر از غذاهای خیابانی و مهمان پذیرهای ارزان قیمت است؛ مرکز خرید ترمینال، موزه ملی بانکوک، رود چائو فرایا، دنیای وحش سافاری بانکوک، شهربازی دریم وورلد، مزرعه تمساح ها، پارک لومفینی، بازار شناور و جمعه بازار چاتوچاک دیگر مکان های دیدنی بانکوک هستند. همه ی این مکان ها انتخاب های پیش روی گردشگران بانکوک هستند برای یک گشت و گذار بی نظیر در این شهر.

مراکز خرید بانکوک

یکی از جذاب ترین بخش ها در هر سفری خرید کردن است. خرید بخش جدایی ناپذیر از سفر است. پس در سفر به بانکوک هم آشنایی با مراکز خرید این شهر لازم و ضروری است. در شهر بانکوک تنوع اجناس به اندازه ای است که تمام سلیقه های راضی نگه دارد. مرکز خرید آزیاتیک، میدان سیام، بازارچه های شبانه، مرکز خرید پانتیپ پلازا، بازار پرانتونام، بازار چینی ها و بازار گل معروف ترین مراکز خرید بانکوک هستند. اما اگر هزینه های سفر برای شما مهم است و نمی خواهید مبلغ زیادی برای خرید خود پرداخت کنید می توانید به مراکز خرید ارزان قیمت تر سر بزیند که به آن ها اوت لت می گویند. اوت لت ها لباس های کمی قدیمی تر برندهای معروف را با قیمت پایین تری به فروش می گذارند. اوت لت بانکوک، اوت لت کارخانه لیویز، اوت لت کارخانه جیم تامسون، اوت لت مینور و اوت لت سوپر اسپورت همگی مکان هایی برای یک خرید مقرون به صرفه در شهر بانکوک هستند. بازار شناور و چاتوچاک هم از جذاب ترین مراکز خرید پایتخت تایلند هستند. 

اقامت در بانکوک

مهم ترین بخش از هر سفری اقامت در آن شهر و انتخاب هتل است. شهر بانکوک هم مانند سایر شهرهای توریستی جهان و تایلند هتل های بسیاری دارد که همه ی گردشگران متناسب با قیمت تور بانکوک خود و سلیقه ای که دارند بتوانند هتلی مناسب را برای اقامت در این شهر زیبا و توریستی انتخاب کنند. هتل های رامادا پلازا، دیوان، تنفیس، بست وسترن پرایمر، اد لیب، نو ووتل، هتل موزه لانگسوان، هتل ریمبراند، دریم هتل و هتل پاتو آمان پرنسس بهترین هتل های بانکوک از دیدگاه گردشگران این شهر هستند. همچنین هتل های دامین نانا، چرن هاستل، ساکورا اسکای، ویرهاوس، سیتی پوسنت، سینادینس، آی چک اینا، هالیدی این اکسپرس، هتل ایییس بانکوک و هتل داوین نانا گزینه های پیش روی مسافران تور ارزان بانکوک هستند که با قیمت های مقرون به صرفه و خدمات با کیفیت توانسته اند رضایت میهمانان شان را جلب کنند.

فرودگاه های بانکوک

این شهر دو فرودگاه دارد؛ فرودگاه بین المللی دو موئنگ که فرودگاه قدیم یشهر بانکوک است و پروازهای ارزان قیمت و عمدتا محلی در آن انجام می شود و سووار نابومی. پروازهای ایران به مقصد بانکوک از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران در فرودگاه بین المللی سووار نابومی به زمین می نشینند. این پایانه ی حمل و نقل هوایی رتبه 12 جهانی و نخست کشور تایلند را در پر رفت و آمد بودن از آن خود کرده است و در فاصله 26 کیلومتر شهر بانکوک واقع شده. هواپیمایی ماهان، ایران ایر و هواپیمایی قشم به این مقصد پرواز انجام می دهند. 

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ