02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

تور پاتایا

در پاسخ به پرسش پاتایا کجاست ؟ باید گفت شهری کوچک و ساحلی با طبیعتی بکر و بی نظیر، در بخش خلیج شرقی کشور آسیایی تایلند است، که در سمت شمال غربی پایتخت این کشور شهر بانکوک قرار گرفته است و در سال های اخیر تور پاتایا تبدیل به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری شده. ایرانی ها هم علاقه ی بسیاری به سفر با تور لحظه آخری پاتایا دارند و در طول سال سفرهای زیادی از ایران به این شهر توریستی صورت می گیرد و همه مسافران پاتایا با رضایت کامل به کشور باز می گردند.

بهترین زمان سفر به پاتایا

آب و هوای کلی کشور تایلند گرم و استوایی ست و بارندگی زیادی در این کشور مشاهده می شود. شهر تایلند هم آب و هوایی گرم و مرطوب دارد. از ماه آبان تا فروردین ماه هوا در این شهر کمی خنک تر می شود و همچنین سطح رطوبت و بارندگی در این منطقه کاهش پیدا می کند و بهترین زمان سفر به پاتایا همین نیمه دوم سال است که فصل گردشگری پاتایا محسوب می شود. از اردیبهشت ماه روزهای گرم این شهر استوایی فرا می رسند و رطوبت هوا بسیار زیاد می شود. در این مدت تعداد گردشگران تا حدودی کاهش پیدا می کند؛ زیرا تحمل گرما و رطوبت این فصل کار دشواری است.

بهترین هتل های پاتایا

در تمام شهرهای توریستی مجموعه های اقامتی متعددی ساخته می شود تا تمام گردشگران بتوانند با هزینه های متفاوت و سلیقه های مختلف اقامتی خوب را در آن شهر تجربه کنند. شهر ساحلی پاتایا نیز هتل های بسیاری در سبک های و رده های کیفی متفاوت دارد تا گردشگران مطابق با سلیقه و قیمت تور پاتایا یکی از آن ها را برای اقامت انتخاب کنند. طبق نظر سنجی ها بهترین هتل های پاتایا از دیدگاه توریست ها، مرکید پاتایا اوشن ریزورت، ربیت ریزورت پاتایا، مونتر هتل، سنتارا گرند میراژ، رویال کلیف پاتایا، ویستا هتل، گاردن کلیف ریزورت، ای وان هتل، آماری رزیدنس و نیو نردیک هالیدی بوده اند. شاید پیدا کردن محیط های خانوادگی در این شهر کمی سخت باشد؛ اما هتل های دوسیت تانی، بای ویو، هارد راک و هالیدی این، فضایی سالم و محیطی مناسب خانواده را برای میهمانان خود فراهم آورده اند تا خانواده ها نیز اقامتی خوب و به یاد ماندنی را در شهر زیبای پاتایا تجربه کنند.

جاذبه های گردشگری پاتایا

شهر پاتایا هم مثل هر گوشه از کشور تایلند در جنوب شرق آسیا دارای طبیعتی بی نظیر و بکر و رویایی ست و طبیعت آن اصلی ترین جاذبه گردشگری در این شهر محسوب می شود. در کنار این طبیعت زیبا و تفریحات فوق العاده پاتایا می توان به مکان هایی چون؛ مینی سیام، جزیره مرجانی، کوه بودا، دهکده فیل ها، دنیای زیر آب پاتایا، باغ نانگ نوچ، معبد پناهگاه حقیقت، موزه های ریپلی و بطری های شیشه ای پاتایا، باغ وحش ببرها، معبد وانسانگ وارارام و تئاتر آلانگ کارن به عنوان معروف ترین جاهای دیدنی پاتایا اشاره کرد. پارک های آبی، انواع تفریحات آبی، صخره نوردی و غواصی نیز تفریحات پاتایا هستند که می توانید با تجربه کردن آن ها لحظاتی به یاد ماندنی را در سفر با تور تایلند پاتایا برای خود و همراهان تان رقم بزنید.

بهترین رستوران های پاتایا

در بیشتر مناطق توریستی جهان رستوران های تایلندی به چشم می خورند و غذاهای این کشور طرفداران بسیاری در نقاط مختلف دنیا دارد. پس در سفر به این کشور و شهرهای مختلف آن رفتن به رستوران و چشیدن طعم غذاهای محلی این منطقه یکی از جذابیت های سفر شما خواهد بود. همچنین در این شهر تمام غذاهای بین المللی را در رستوران ها با کیفیتی عالی می توان یافت. اگر بخواهیم بهترین رستوران های این شهر را نام ببریم به این فهرست می رسیم:

رستوران گرین روم اند واین سلر (گریل و دریایی)، بار و رستوران مانترا (بین المللی)، رستوران دگلس هاوس (دریایی، اروپایی، محلی تایلند)، رستوران ماتا هاری (بین المللی و محلی تایلند)، رستوران کاسا پاسکال (دریایی، اروپایی)، کافه دس آمیس (دریایی، اروپایی)، رستوران شوگر هات (آسیایی و محلی تایلند)، رستوران و بار برونو (ایتالیایی، فرانسوی) و در آخر رستوران و بار کادیلاک (آمریکایی، اروپایی).

حمل و نقل در پاتایا 

ترافیک در ساعات اوج رفت و آمد و هنگام بارندگی در این شهر آزار دهنده است و آرامش گردشگران را برهم میزند؛ همچنین فرهنگ رانندگی اهالی پاتایا بسیار پایین است. اتوبوس محلی، تاکسی، مینی بوس و تاکسی موتور وسایل نقلیه ی این شهر هستند. همچنین گردشگران می توانند موتور یا ماشین کرایه کنند تا راحت تر در سطح شهر رفت و آمد داشته باشند.

چرا پاتایا ؟

ایرانی های برای دریافت ویزای تایلند نیاز به مصاحبه ندارند و فقط نیاز است مدارک خود را به سفارت ببرند و درخواست اخذ ویزا کنند تا ویزای توریستی برای آن ها صادر شود. این سهولت در دریافت ویزا محبوبیت سفر به کشور تایلند را میان هم وطنان چند برابر کرد. شهر پاتایا و سایر شهرهای توریستی تایلند هرچه برای یک سفر رویایی نیاز است را دارند و بهترین مکان برای سپری کردن یک تعطیلات فوق العاده هستند. مجموعه ای از تفریحات، زیبایی های طبیعی، غذاهای خوش طعم، فرهنگ ها و جشنوارهای خاص و هیجان انگیز و ده ها دلیل دیگر سبب شده که این کشور در جنوب شرق آسیا مقصد سفر ایرانی ها و سایر ملیت ها از سراسر جهان باشد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ