02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

تور دبی

بزرگترین بیابان جهان این روزها تبدیل به یکی از مدرن ترین و لوکس ترین مناطق گردشگری جهان تبدیل شده است. شهر دبی هیچ گاه خالی از گردشگر و توریست نیست. این شهر مجموعه ای رویایی از هتل های لوکس، رستوران های مجلل، انواع تفریحات آبی و غیر آبی و مراکز خرید بی نظیر است. همچنین به دلیل موقعیت اقتصادی سفرهای کاری و تجاری زیادی سالانه به این شهر صورت می گیرد.

بهترین زمان سفر به دبی

شهر توریستی دبی در منطقه استوایی کره زمین قرار دارد و به طور کلی آب و هوای گرم و شرجی دارد. در فصل بهار کم ترین و بیشترین دما 17 و 36 درجه سانتی گراد ثبت شده است. تابستان های این منطقه هوایی بسیار گرم با رطوبت بالا دارد تور دبی قیمت مناسبی در این فصل دارد زیرا گردشگران کم تری در تابستان به این شهر سفر می کنند. کم ترین و بیشترین دمای ثبت شده در پاییز دبی 27 و 35 درجه بوده است؛ اما بهترین زمان سفر به دبی اواخر پاییز و 2 ماه نخست زمستان است، که هوا هم رطوبت کمی دارد. دما در این بازه زمانی بین 15 تا 25 درجه است و مطلوب گردش و تفریح می باشد.

جاذبه های گردشگری دبی

گوشه و کنار دبی پر است از تفریح و جاهای دیدنی، گشت و گذار در این شهر پایانی ندارد. سافاری دبی، بزرگ ترین پیست اسکی جهان در دل بیابان ، آکواریوم بزرگ دبی، دلفیناریوم، دبی مارینا، باشگاه گلف، پارک آبی واید وادی و ساحل های تفریحی بی نظیر و زیبای این شهر تنها گوشه ای از تفریحات دبی هستند. بازدید از نخل های مصنوعی خارق العاده، برج العرب، برج خلیفه و آب نمای دبی هم بی شک تجربه ای جالب برای مسافران این شهر خواهد بود. 

مراکز خرید دبی 

در سفر به دبی می توان یک خرید فوق العاده را تجربه کرد. فستیوال های خرید دبی همچون جمعه سیاه یا فروش های ویژه سال نوی میلادی بی نظیرند. اگر با تور ارزان دبی سفر کرده اید و نمی خواهید هزینه ی زیادی برای خرید پرداخت کنید اوت لت های مال و ویلیج و مراکز خرید دراگون مارت و ابن بطوطه پیشنهادهای مناسبی برای شماست تا با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه خریدی عالی را تجربه کنید. همچنین مراکز خرید مرکاتو، برجمان، وافی، سیتی سنتر دیره، امارات مال و دبی مال دیگر مراکز خرید مشهور و مهم شهر دبی هستند که برندهای مطرح جهانی در آن ها فعالیت دارند. 

بهترین هتل های دبی

دبی شهر هتل های لوکس است. هتل آتلانتیس، هتل های فوق العاده منطقه ی جمیرا، هتل القصر و برج العرب تنها چند نمونه از مجموعه های اقامتی بی نظیر این شهر عربی هستند. اما در دبی هتل ها ارزان قیمتی نیز وجود دارد که قیمت تور لحظه آخری دبی را مناسب می کنند. هتل های 3 ستاره ی میان رده اما با کیفیتی چون سیتی استار، سان اند سندز، دریم پالاس، مای فر و فونیکس چند نمونه از هتل های دبی هستند که با قیمت های مناسب خدماتی عالی را به مسافران این شهر ارائه می دهند و هرچه برای یک اقامت خوب نیاز است را در اختیار میهمانان شان قرار می دهند.

انواع ویزای دبی 

کشور امارات و شهر دبی نیز مانند بسیاری از شهرها و کشورهای دیگر برای ورود ایرانیان ویزا صادر می کند. برای دریافت ویزای دبی نیازی نیست به کنسولگری یا سفارت مراجعه کنید و آژانس های مسافرتی اقدامات لازم را انجام می دهند. ویزای دبی انواع مختلفی دارد؛ ویزای گردشگری یا توریستی که 14 روزه، یک ماهه و سه ماهه صادر می شود و گاهی قابل تمدید است. ویزای ترانزیت که 14 روزه صادر می شود و قابل تمدید نیست. همچنین ویزای کار و تجارت که شرایط و قوانین به خصوصی دارد و اعتبار آن طولانی تر از 2 نوع ویزای دیگر است.

بهترین رستوران های دبی

شهر دبی در کنار تمام دیدنی ها و مراکز خرید و تفریحی اش رستوران های بی نظیری نیز دارد و انواع غذاهای بین المللی و غذاهای بومی خاورمیانه را با بهترین طعم و کیفیت می توان در این شهر تجربه کرد. رستوران های پیرچک و آل ماهارا (غذاهای دریایی)، رستوران ایزون (غذاهای ژاپنی)، رستوران لاپاتیته ماسیونی (غذاهای مدیترانه ای)، رستوران نوبو (غذاهای ژاپنی)، رستوران ژنگ هس (غذاهای چینی)، رستوران المحدیه ( غذاهای سنتی محلی و عربی)، رستوران تیپتارا (غذاهای تایلندی) و رستوران مشهور بودا بارا چند نمونه از بهترین رستوران های دبی هستند که با سبک و با منوهای مختلف به گردشگران ارائه سرویس می کنند. 

فرودگاه دبی 

با خرید بلیط دبی و راهی شدن به سمت این شهر هیجان انگیز دروازه ورود شما به این منطقه فرودگاه بین المللی دبی خواهد بود. این فرودگاه در سال 2014 با 2900 هکتار مساحت افتتاح شده است. Dubai Airport با جا به جایی سالانه نزدیک به 70 میلیون مسافر پر رفت و آمدترین فرودگاه جهان به شمار می رود. از این پایانه ی حمل و نقلی به 270 مقصد در سرتاسر جهان پرواز صورت می گیرد. فرودگاه بین المللی دبی 3 ترمینال مسافربری و باری دارد و انواع خدمات رفاهی را به مسافران ارائه می دهد. خدمات مالی، اینترنت رایگان، غرفه ها و فروشگاه های تجاری، انواع کافه و رستوران و هرچه مسافران برای سفر و حمل بار نیاز دارند با بهترین کیفیت در این مجموعه ارائه می شود.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ