02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

تور قطر

تور قطر جام جهانی

تور قطر جام جهانی 2022

تور ویژه برنامه های جام جهانی قطر 2022

با توجه به گرمای شدید کشور قطر، برنامه های جام جهانی قطر 2022 از 21 نوامبر تا 18 دسامبر، مصادف با تاریخ 30 آبان تا 27 آذر برگزار میشود. این اولین دوره از مسابقات است که در ماه می و ژوئن برگزار نمی‌شود. حضور تیم ملی کشورمان ایران در جام جهانی قطر 2022، یکی از شگفت انگیزترین سفرهای فوتبالی در سال 1401 خواهد بود. تیم ملی ایران با شکست تیم عراق در پنجشنبه 6 بهمن ماه، توانست به جام جهانی 2022 قطر صعود کند. این صعود شگفت انگیز با تک گل مهدی طارمی به وقوع پیوست.

تور برنامه های جام جهانی قطر و دیدن بازی ها برای عاشقان فوتبال یک اتفاق هیجان انگیز است. همانطور که می‌دانید هر 4 سال یکبار، کشورهایی که توانایی برگزاری مسابقات جام جهانی را دارند در قرعه کشی میزبانی جام جهانی شرکت داده میشوند. در سال 2018 قرعه کشی میان کشورهای واجد شرایط انجام شد و قرعه به نام قطر افتاد و این کشور به عنوان میزبان جام جهانی 2022 انتخاب شد. 

قطر و جام جهانی 2022

قطر کشوری در جنوب غربی آسیا و شرق شبه جزیره عربستان در خاورمیانه است. جاذبه های گردشگری قطر بسیار است و می‌توانید هر نوع تفریح هیجانی را در قطر بیابید. دیدن مکان‌های تاریخی و هنری، موزه‌ها، پارک‌های آبی و شهربازی‌های هیجان انگیز از تفریحات پر طرفدار قطر است. قطر یکی از امن ترین کشورهای جهان برای گردشگران محسوب می‌شود و نرخ جرم این کشور بسیار پایین است. این کشور یکی از ثروتمندترین کشورهای خاورمیانه است و به پرواز قطر ایرلاین که بهترین پرواز شناخته می‌شود، مجهز است. معمولا بهترین ماه و خنک‌ترین ماه برای سفر به این کشور، ماه ژانویه است که دمای هوا میانگین 21 درجه است.

می‌توان گفت برای مسیرهای نیازمند ویزا، تور نسبتا ارزانی وجود ندارد. می‌توانید تور ارزان قطر را با انتخاب درست پرواز و هتل، در راز آسمان پایتخت رزرو کنید. ویزای قطر را می‌توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت فرودگاهی تهیه کنید و مدت زمان اعتبار آن 30 روز است.

شرایط رفتن به دیدن بازی های جام جهانی در قطر

اگر شما هم علاقه مند به رفتن به استادیوم های قطر برای تماشای مسابقات جام جهانی قطر 2022 هستید، باید از شرایط رزرو تور جام جهانی قطر 2022 نیز مطلع باشید. تنها 4 فرودگاه در ایران دارای پرواز مستقیم به قطر هستند. پروازهای مستقیم به قطر از فرودگاه امام خمینی تهران، فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، شهید دستغیب شیراز و شهید بهشتی اصفهان انجام می شوند. قابل ذکر است که فرودگاه شهید مدنی تبریز نیز دارای پرواز غیر مستقیم به دوحه، پایتخت قطر است.

جهت حضور در تور قطر ویژه جام جهانی 2022 باید سه مدرک مهم را تهیه کرده باشید. مدارک اصلی ویژه تور جام جهانی قطر، واچر هتل، ها‌یا کارت و بلیط مسابقه هستند. این نکته را باید بدانید که تنها مسافرانی که دارای بلیط پرواز و رزرو هتل در قطر هستند، ها‌یا کارت را دریافت می‌کنند. ها‌یا کارت امتیازی است که دولت قطر برای بازدید کنندگان بازی های جام جهانی قطر در نظر گرفته است. داشتن ها‌یا کارت اجباری بوده و بعد از اخذ بلیط بازی، باید آن را تهیه کرد. برای دریافت ها‌یا کارت دیجیتالی میتوانید وارد سایت https://hayya.qatar2022.qa/  شده و با ایجاد حساب کاربری اقدام به دریافت آن کنید.

پکیج تور ویژه جام جهانی قطر 2022

اکثر تورهای جام جهانی قطر برای 7 روز برنامه ریزی شده اند و با رزرو تور قطر ویژه جام جهانی 2022، می‌توانید به راحتی هم از تماشای مسابقات هیجانی فوتبال لذت ببرید و هم تفریحات سفری عالی داشته باشید. جهت کسب اطلاعات و خرید تور برنامه های جام جهانی قطر، می‌توانید پکیج‌های تور قطر را در سایت راز پایتخت آسمان بررسی نمایید. سپس با توجه به بازی‌های ایران در جام جهانی، پکیج مورد نظر را انتخاب کنید.  پس از انتخاب پکیج مورد نظر، جهت خرید تور و دریافت ویزای قطر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. خدمات تور قطر جام جهانی شامل موارد زیر است.

ترانسفر سفر
گشت شهری و جاذبه های گردشگری قطر
بیمه مسافرتی حین سفر با تور قطر راز پایتخت آسمان
رزرو بلیط هواپیما
رزرو بهترین هتل
راهنمای فارسی زبان آشنا به شهر دوحه

قیمت تور جام جهانی قطر 2022

قیمت تور جام جهانی قطر 2022 با توجه به نوع بلیط های بازی متفاوت است. هزینه کلی سفر به این کشور شامل خرید بلیط پرواز، اقامت هتلی و ویزا می‌باشد. غیر از این سه هزینه، هزینه‌ی خرید بلیط بازی‌ها هم اضافه میشود. قیمت انواع بلیط به مراحل بازی بستگی دارد. قیمت بلیط مرحله اول و مرحله دوم باهم تفاوت دارند. قیمت بلیط به جایگاهی که انتخاب میکنید، نیز وابسته است، زیرا طبقات مختلف استادیوم نیز از نظر قیمت با هم تفاوت دارند

امکان خرید بلیط‌ های تور جام جهانی قطر 2022 به صورت تکی، چهار استادیومی و یا فقط بلیط بازی‌های یک تیم خاص، برای طرفداران وجود دارد. جایگاه های مختلف استادیوم های قطر از 1 تا 4 طبقه بندی میشوند که 1 بهترین جایگاه و 4 ضعیف ترین جایگاه است. در استادیوم بخشی خاص نیز برای معلولین اختصاص داده شده است. برای هر مرحله از بازی های جام جهانی، قیمت بلیط های طبقه بندی شده متفاوت خواهد بود. مرحله به مرحله نرخ بلیط ها افزایش میابد. با توجه به فاصله جغرافیایی کم بین ایران و قطر و روابط بسیار خوب دو کشور باهم، رزرو و خرید تور قطر برای ایرانیان بسیار راحت است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ