02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ایتالیا

کشور ایتالیا کشور فرا قاره ای است که در جنوب اروپا واقع گردیده. پایتخت کشور ایتالیا شهر تاریخی رم میباشد . ایتالیا جزء هفتمین کشور توسعه یافته در اروپا شناخته شده است. واحد پول این کشور با یورو محاسبه میشود . زبان رسمی این کشور ایتالیایی است. ایتالیا پنجمین کشور پرجمعیت اروپا محسوب میشود. دین مسیحیت دراین کشور رواج دارد. کشورهای واتیکان و سان مارینو نیز در خاک ایتالیا قراردارند و بخشی از خاک ایتالیا در سوئیس قرارگرفته است.

ویزای توریستی ایتالیا چه شرایطی دارد؟

جهت اخذ ویزای توریستی کشور ایتالیا میبایست متقاضیان وقت سفارت رزرو کنند وپس از مشخص شدن وقت کلیه مدارکی را که سفارت نیاز دارد به همراه ترجمه رسمی به زبان انگلیسی به سفارت ارائه دهند. از زمان تحویل مدارک و انگشت نگاری در سفارت دو الی سه هفته زمان میبرد تا سفارت نتیجه ویزا را اعلام کند. قابل توجه عزیزانی که قصد ویزای توریستی کشور ایتالیا را دارند نحوه پوشش لباس و آرایش ظاهری بسیار اهمیت دارد ومتقاضیان میبایست هنگام ورود به سفارت نکات ریز را رعایت نمایند . درحال حاظر کشور ایتالیا کلیه محدودیت های کرونایی خود را لغو کرده است و ورود عموم بدون تست کرونا آزاد است. سفارت ایتالیا هیچ مصاحبه ای ندارد و متقاضیان صرفا جهت انگشت نگاری و تکمیل مدارک وارد دفتر کارگزاری سفارت میشوند.

نکات مهم جهت اخذ ویزای توریستی ایتالیا 

گردش حساب 

تمکن مالی 

گواهی اشتغال به کار

دعوتنامه 

تاریخچه سفرشینگن

ارائه اسناد ملکی

ارائه بیمه تامین اجتماعی 

رزرو هتل و بلیط رفت وبرگشت هواپیما 

بیمه مسافرتی

بهترین زمان سفر به کشور ایتالیا ؟

درفصل تابستان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان به این کشور سفر می‌کنند. لازم به ذکر است با توجه به آب و هوای معتدل این کشور توریست های بسیاری در فصل زمستان نیز به این کشور سفر می‌کنند. هزینه سفر در فصل سرما نسبتا ارزانتر است. ماه آگوست ماه تعطیلات در کشور ایتالیا هست و بهترین زمان سفر برای شهرهای ساحلی ایتالیا محسوب می‌شود. شهر رم و میلان یکی از پرطرفدارترین شهرهای تاریخی ایتالیا شناخته شده است . اصولا در فصل بهار بین ماه های (مارچ و می) فستیوال غذا و خوراکی برگزار می‌شود.

شهرهای توریستی ایتالیا

ونیز

رم

فلورانس

میلان

ناپل

کومو

بولونیا

چینکوتره

سیسیل

ساردینیا

اگرشما عزیزان نیز قصد سفر به کشورایتالیا را دارید میتوانید با مشاورین راز آسمان پایتخت به صورت رایگان در ارتباط باشید. دراین مشاوره کارشناسان بهترین تایم سفر و ارزان ترین تورهارا در اختیار شما عزیزان قرارمی‌دهند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ