02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ساحل کاتا

ساحل کاتا کجاست ؟

دلیل معروفیت شهر پوکت در کشور تایلند در درجه اول مناظر گردشگری و تفریحی هستش. از اونجایی که مناطقی که دارای سواحل زیبا مثل ساحل کاتا هستند بیشتر مورد توجه گردشگران تور پوکت واقع میشن پس طبیعیه که شهر پوکت نظر گردشگران رو به خودش جلب کنه. از اونجا که کشور تایلند جاذبه های گردشگری زیادی واسه دیدن داره و هر گردشگری که وارد این کشور میشه لیست متعددی از جاهای دیدنی جلو روش قرار داره که میتونه با یه برنامه ریزی دقیق از همه بازدید کنه. در اینجا ما می خواییم یه ساحل زیبا و دنج رو بهتون معرفی کنیم که هر ساله گردشگرای زیادی از سراسر دنیا وارد این ساحل میشن و ازش لذت می برن. ساحل کاتا در جزیره پوکت در کشور تایلنده و یک جاذبه ی گردشگری فوق العاده زیبا هستش.

katabeachphuket

معرفی ساحل کاتا

ساحل کاتا یه منطقه گردشگری و تفریحی هستش که در بخش غربی جزیره پوکت واقع شده پس اگر هوس پیاده روی تو یه ساحل آروم و دنج رو دارید بهتره که سری به کاتا هم بزنید. تموم گردشگرایی که وارد این شهر میشن از خیر کاتا نمی گذرن و حتما یه تایمی رو به بازدید از این ساحل اختصاص می دن. به طور کلی شهر پوکت توسط سواحل مشهور و زیبایی مانند پاتونگ و کاتا احاطه شده و تفریحات آبی و سرگرمی هایی که تو این ساحل وجود داره میتونه ساعت ها گردشگر رو به خودش جذب کنه.

طبیعت چشم نواز اطراف ساحل کاتا و جنگل های اطراف ویوی چشم نوازی دارد. این ساحل بی نظیر و شگفت انگیز میتونه مکانی باشه واسه ثبت کردن خاطرات خوب و تکرار نشدنی.وجود شن های سفید و آبهای شفاف خیلی در معروفیت این ساحل تاثیر مثبت گذاشته. طول این ساحل ۱۰۵ کیلومتره که یک گزینه برای قدم زدن طولانیه. هوای این جزیره تو ماه های مه و اکتبر که شروع باران های موسمی هستش تقریبا گرمه پس نگران سردی هوا توی این ایام نباشید و در کنار ساحل از بارش باران و دیدن مناظر لذت ببرین. اگه می خوایید به ساحل کاتا برین بهتره که ابتدا مبدا مشخص باشه اگه شما تو ساحل پاتونگ هستین اول از همه باید ابتدا از ساحل کارون عبور کنین و با رانندگی ۳۰ دقیقه ای به مقصد برسین.

رستوران های اطراف ساحل کاتا

به طور کلی اطراف تموم سواحل پوکت رستوران های لوکس و معمولی زیادی وجود دارند و با یه سرشماری حدودی می تونیم بگیم که وجود بیش از ۲۳۳ رستوران و غذاخوری در شهر پوکت می تونه هر سلیقه ای رو پوشش بده. همانطور که میدونید ایرانیا با غذاهای دریایی میونه خوبی ندارن اما تو تایلند علاوه بر غذاهای تایلندی مشهور و غذاهای سنتی، غذاهای بین المللی هم سرو می شه پس اگه از گشت و گذار خسته شدین ساعتی رو تو رستوران های اطراف ساحل یه نوشیدنی یا یک وعده غذایی میل کنین. به طور کلی رستورانای اطراف ساحل کاتا به غذاهای دریایی مشهور هستن و غذاهای دریایی اونا فوق العاده متفاوت و خاص هستش. اگه سلیقه شما با غذای دریایی جوره پس حتما از این مجموعه ها بازدید کنین و غذاشون رو امتحان کنین.

sahelkata

تفریحات سواحل کاتا

ساحل کاتا یکی از بهترین و مناسب ترین سواحل واسه انجام تفریحات آبی هستش اگه به شنا و غواصی تو آب های شفاف علاقه دارید و میخواهید دنیای زیر آب رو ببینین حتما غواصی رو امتحان کنین. توی این ساحل انواع تفریحات آبی مختلف انجام داده می شه. هر ساله تو این ساحل زیبا و به یاد ماندنی مسابقات قایقرانی بادبانی انجام میشه. تو این ساحل می تونید از خدمات ماساژ؛ فروش انواع خوراکی های خیابانی، فروشنده های دست فروش خوراکی که همه ساله در این ساحل برگزار می‌شه رو ببینین. تو ساحل کاتا هر روز بازی های والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی انجام داده میشه که گردشگران زیادی ساعت ها به تماشای این مسابقات می شینن.

به طور کلی امکانات این ساحل شامل

پیاده روی در ساحل, آب تنی کردن اطراف ساحل, قایق سواری, اسکی روی آب, شاتل, بنانا, دوچرخه سواری, موتور چهار چرخ, جت اسکی, شکم گردی, شب گردی و  عکاسی هستش و از همه مهمتر اینه که تو ۲۴ ساعت شبانه روز می تونین از این ساحل دیدن کنین.

اطلاعات کلی درباره ساحل کاتا

شما قبل اینکه به ساحل کاتا برید بهتره که یه سری اطلاعات کلی در مورد هتل ها و امکانات و لوازم لازم برای ورود به این ساحل رو کسب کنین.اماکن نزدیک به ساحل شامل هتل کلاب در 200 متری، هتل ساحلی پی جی اس در 370 متری، هتل ایبیس کاتا در 245 متری هستن. امکانات موجود در این ساحل شامل سرویس بهداشتی, پارکینگ, کافه, رستوران , آنتن دهی موبایل , دسترسی به اینترنت , هایپرمارکت , غرفه صنایع دستی , آب خوری , نیمکت , ماساژ , حمام آفتاب , غریق نجات و ... هستن.

واسه ورود به این ساحل نیازی نیست که کل لوازم همراهتون رو با خودتون بیارید اضافه ها رو داخل هتل جا بزارید و امکانات زیر رو با خودتون به جزیره ببربن.

موبایل
وجه نقد
کارت بانکی
کفش راحتی
عینک و کلاه آفتابی
کوله پشتی
آب آشامیدنی
کرم ضد آفتاب
پاور بانک
شارژر
لباس اضافه
لوازم سرگرمی

در نهایت باید بگیم که اگه شما به دیدن سواحل متعدد علاقمندین بهتره که حتما به ساحل کاتا پوکت برین. زمان دقیق بازدید به ۲ الی 3 ساعت کشیده میشه. اما از اونجا که این ساحل به صورت شبانه روزی بازه پس عجله ای در بازدید و تفریح نداشته باشین و تا می تونید در این ساحل خوش بگذرونید و تفریحات آبی رو یکی پس از دیگری امتحان کنین.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ