02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

تور پوکت

پوکت کجاست و تور پوکت جیست ؟ پوکت سرزمین افسانه ای برای سفر است. این جزیره بی نظیر استوایی مجموعه ای از سواحل شنی زیبا، اقیانوس آبی،گرم و زلال، جاذبه های فراوان زیر آب، جنگل های سرسبز گرمسیری، جنگل های نارگیل، تفریحات آبی و ساحلی، فیل سواری، سواری با قایق های بامبو، سالن های ماساژ و هر آنچه یک تعطیلات خاص و رویایی نیاز دارد؛ می باشد. تور لحظه آخری پوکت فرصتی فوق العاده برای یک سفر بی نظیر است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت کشور تایلند و شهرهای توریستی آن مثل پوکت ارزان تر بودن هزینه های سفر و اقامت و همچنین خورد و خوراک در تایلند در مقایسه با کشورهای مالزی و سنگاپور است.

پوکت کجاست؟

جزیره پوکت یکی از استان های کشور تایلند که خود از کشورهای جنوب شرق آسیاست، می باشد که در جنوب شرقی این کشور قرار گرفته است. آب و هوای کلی این منطقه گرم و استوایی است و جزیره پوکت هم آب و هوای این چنینی دارد. بهترین زمان سفر به پوکت از آبان ماه تا اردیبهشت است. در این بازه زمانی اقیانوس آرام است و بارش های موسمی کاهش پیدا می کند و هوا ایده آل  برای گشت و گذار و تفریح است. همه ی فعالیت های و تفریحات ساحلی پوکت در این زمان برای گردشگران در دسترس هستند و این فصل اوج حضور گردشگر در پوکت است و به طبع هزینه های نیز در این شهر اوج می گیرد و قیمت تور پوکت نیز افزایش پیدا می کند. اما اگر زمانی ارزان تر بخواهید به پوکت سفر کنید باید از اردیبهشت تا آبان را برای این سفر انتخاب کنید؛ توجه داشته باشید در این زمان بادها و بارش های موسمی در این منطقه شدت می گیرند و گاهی ممکن است خطر آفرین باشند.

جاذبه های گردشگری پوکت

در کنار تفریحات پوکت که از جذابیت های اصلی این شهر است؛ پوکت مکان های دیدنی بسیاری دارد که بیشتر آن ها پدیده های طبیعی بی نظیر هستند و تعدادی هم ساخت دست انسان اند. معبد وات چالونگ، منطقه قدیمی پوکت، پارک فانتاسی، مجسمه بودای بزرگ پوکت، پارک فانوم رانگ، باغ وحش پوکت، موزه پیلاتیک، موزه جانور شناسی و موزه معماری برخی از جاذبه های گردشگری پوکت هستند. همچنین مناطق طبیعی بی نظیری چون سواحل لائم سینگ، نائی هان، کارن، آزادی، بهشت، کاتا نوی، سورین، نای هارن همچنین خلیج فانگ نا و دماغه پروتمپ مکان هایی برای گشت و گذار در سفر با تور تایلند پوکت هستند. در این جزیره که خود از چندین جزیره تشکیل شده است؛ جزایر زیبایی چون کورال پوکت، جزیره کوه یائو، جزیره رانگ یای، جزیره سیمیلان، جزیره کوه سیری، جزیره فی فی، جزیره کوه بون، جزیره کوه مافراو، جزیره کوه خای پوکت، جزیره کوه کائو، جزیره کوه سیری، جزیره کوه پانی، جزیره کوه هونگ، جزیره کوه پانی، جزیره میتون پوکت، جزیره جیمز باند پوکت و جزیره راچای پوکت که هر کدام به تنهایی یک جاذبه ی گردشگری مهم محسوب می شوند. 

رستوران های پوکت

در سفر با تور بانکوک پوکت یکی از جذاب ترین اتفاق ها تجربه ی طعم لذیذ و خاص غذاهای تایلندی است. در این جزیره افسانه ای و زیبا علاوه بر غذاهای محلی کشور تایلند تمام غذاهای بین المللی را می توان با کیفیت های عالی پیدا کرد. رستوران هایی نظیر فیل آبی، روف تا پ سیزل، گرین تامارین کیچن، اردک قرمز، پد تای شاپ، ادیسیوس، استیک و گریل سام، سایام ساپر کلاب، تونگ دی و کان ایانگ در فهرست بهترین رستوران های پوکت از دیدگاه گردشگران این شهر بوده اند.

اقامت در پوکت 

جزیره پوکت یکی از زیباترین جزایر جهان است که گردشگران بسیاری را از سرتاسر جهان به سمت خود می کشاند. یکی از مهم ترین مسائل پیش روی گردشگران در هر شهری اقامتی خوب و مناسب در آن شهر است. پوکت هتل های بسیاری دارد که تمام مسافران را با هر توان مالی و سلیقه های متفاوت راضی نگه می دارند. طبق نظرسنجی ها هتل های سورین پوکت، هالیدی این اکسپرس، ریزورت و ویلای متادی، باومن رزیدنس، بابا هاوس، مموری ات وان وان، هریزون کارن بیچ، ده شور ات کاتاتانی، پرود پوکت و آنان تارا مای خائو در فهرست بهترین هتل های پوکت قرار گرفته اند. همچنین برای اقامت در یک هتل خانوادگی با محیط سالم می توان به هتل های هالیدی این اکسپرس، جی دبلیو ماریوت، هیلتون، لمردین، مرلین، کاتاتانی، آنگسانا، سانگ وینگ کامالا، موون پیک و هتل سنسز را انتخاب کرد تا یک سفر عالی و اقامتی بی نظیر به همراه خانواده در این جزیره رویایی را تجربه کنید.

دانستی های سفر به پوکت

قدمت جزیره پوکت به قرن یکم میلادی باز می گردد و نام قدیمی آن تالانگ بوده است. پوکت به جواهری در تاج دریای آندامان می ماند. فاصله تهران تا پوکت 2 ساعت و 30 دقیقه است و از تهران به پوکت پرواز مستقیم صورت نمی گیرد و برای رفتن به این شهر معمولا نیاز به توقف چند ساعته در فرودگاه بانکوک است. برای سفر به این شهر باید ویزای توریستی تایلند را دریافت کنید. برای این ویزا نیازی به مصاحبه نیست و فقط باید با مدارک به سفارت تایلند مراجعه کنید. ویزای توریستی تایلند بین 60 تا 90 روزه و چند بار ورود صادر می شود. گذرنامه برای ویزای تایلند باید باید 6 ماه اعتبار داشته باشد. هزینه های سفر به پوکت در فصول مختلف متفاوت است.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ