02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل باکسوس ارمنستان | baxos armenia Hotel ارمنستان

baxos armenia Hotel ارمنستان

ارمنستان
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Koryun Street 5, Kentron, Yerevan, Armenia, 0025
تعداد اتاق: 15
توضیحات:

هتل 3 ستاره باکسوس ارمنستان

هتل ۳ ستاره باکسوس ارمنستان یکی از ایده آل ترین اقامتگاه های شهر ایروان است. باکسوس در مرکزی ترین نقطه شهر واقع شده و از راه های اصلی و فرعی متعددی می توان به آن وارد شد. ساختمان هتل در سال ۲۰۱۴ میلادی افتتاح شد و از آن زمان تاکنون به عنوان هتل پذیرای مسافران و توریست های خارجی است. هزینه اقامت در این هتل تا حدودی مناسب است و در صورت اقدام از طریق تور ارمنستان می توان میزان هزینه ها را تا حد زیادی پایین آورد.

امکانات رفاهی هتل ۵ ستاره باکسوس ارمنستان

نکته بسیار مهم در خصوص هتل ۳ ستاره باکسوس ارمنستان آن است که دارای امکانات محدودی است با این حال از خدمت رسانی خوبی برخوردار است. با وجود این شرایط این هتل یکی از محبوب ترین هتل های ایروان به شمار می آید. دلیل امر خدمت دهی و رفتار مناسب پرسنل آن است.

ترانسفر فرودگاهی
روم سرویس
پارکینگ اختصاصی
صرافی یا چنج پول
خدمات مخصوص معلولین
اینترنت
خشکشویی
آرایشگاه پذیرش ۲۴ ساعته
سیستم تهویه مناسب
سیستم سرمایشی و گرمایشی
تلویزیون
تخت
لوازم بهداشتی
کمد لباس چشم انداز تمامی اتاق های هتل رو به محوطه سرسبز هتل و یا رو به شهر می باشد.

رستوران هتل ۳ ستاره باکسوس ارمنستان توسط یک سر آشپز کاملا حرفه ای و با تجربه اداره می شود.‌ در این رستوران انواع غذاهای ارمنی سرو می شوند. همچنین صبحانه مهمانان به صورت بوفه عرضه می شود.هتل ۳ ستاره باکسوس ارمنستان دارای ۱۵ اتاق است که برخی از آن ها مجهز به جکوزی هستند. اتاق های ۲ تخته دبل، ۳ نفره با سه تخت مجزا و اتاق های سینگل با ۱ تخت از جمله اتاق های تدارک دیده شده در این هتل می باشند.

نزدیکترین مکان ها دیدنی به هتل ۳ ستاره باکسوس ارمنستان

قلعه اربونی
موزه نسل کشی ارامنه
ورزشگاه جمهوری خواه وازگن سرکیسیان
سالن تئاتر شهر
خیابان کوریون
میدان جمهوری ایروان

درضمن ما به مسافران تور زمینی ارمنستان پیشنهاد میکنیم که حتما از معبد گارنی ارمنستان و دریاچه سوان ارمنستان دیدن کنید.

فاصله هتل تا مکان های مهم شهر

هتل ۳ ستاره باکسوس ارمنستان تا مترو تنها ۵ دقیقه فاصله دارد و فاصله آن تا اپرا ۱۰ دقیقه می باشد. اگر از این هتل قصد رفتن به فرودگاه زوارتنوتس را داشته باشید باید مسافتی ۹ کیلومتری را طی کنید. همچنین به دلیل موقعیت مکانی هتل بسیاری از مراکز تجاری و پاساژ های شهر در نزدیکی آن واقع شده اند.

سخن پایانی

اگر قصد سفر به ارمنستان زیبا را دارید پیشنهاد ما به شما اقامت در هتل ۳ ستاره باکسوس است. جهت رزرو اتاق در این هتل می توانید از طریق تور لحظه آخری ارمنستان اقدام کنید تا هنگام ورود نگرانی بابت اتاق و محل اقامت خود نداشته باشید.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ