02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

هتل وستین اسپانیا | the westin palace, madrid Hotel اسپانیا

the westin palace, madrid Hotel اسپانیا

اسپانیا
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پزشک ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
آدرس: Pl. de las Cortes, 7, 28014 Madrid, Spain
تعداد اتاق: 800
توضیحات:

هتل 5 ستاره وستین مادرید

هتل 5 ستاره وستین مادرید به عنوان یکی از هتل های زیبا و 5 ستاره اسپانیا می باشد که هر ساله مسافرین زیادی این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند. افرادی که می خواهند به تور اسپانیا بروند ابتدا باید برای دریافت ویزای شنگن اقدام نمایند. با دریافت این ویزا مدت اقامت شان را به راحتی می توانند تعیین کنند. تعداد هتل های 5 ستاره در مادرید زیاد است. برای اینکه به راحتی بتوانید یکی از بهترین هتل ها را انتخاب کنید در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد هتل زیبای وستین مادرید، ارائه می دهیم.

موقعیت هتل زیبای 5 ستاره ویستن مادرید

هتل 5 ستاره وستین مادرید در مرکز شهر قرار گرفته است. به همین دلیل شما با اقامت در این هتل می توانید به راحتی از مکان های گردشگری نزدیک بازدید کنید.مکان های گردشگری مادرید در مرکز شهر هستند. به همین دلیل این هتل یکی از بهترین هتل هایی به شمار می ‌رود که جهت اقامت چند روزه در مادرید مناسب است. شما می توانید از ایستگاه های نزدیک به این هتل استفاده کنید تا با مترو به مکان های گردشگری گوناگون مادرید بروید. همچنین باید بدانید که مراکز خرید زیادی در نزدیکی این هتل واقع شده‌ اند.اگر اهل خرید کردن هستید و می خواهید از برندهای معروف جهانی کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنید به مراکز خرید نزدیک هتل 5 ستاره ویستن مادرید مراجعه نمایید. هر یک از مراکز خرید کالاهای متفاوت  فروش می ‌رسانند. بنابراین قبل از اینکه مرکز خرید مناسبی را انتخاب کنید باید در مورد ویژگی های مرکز خرید اطلاعات بیشتری کسب نمایید. موقعیت جغرافیایی هتل به گونه ‌ای است که شما به راحتی می توانید از تمامی مکان های گردشگری هتل و همچنین مراکز خرید مادرید بازدید کنید.

امکانات هتل 5 ستاره وستین مادرید

امکانات هتل 5 ستاره وستین مادرید به گونه ‌ای است که شما می توانید به راحتی تا چند روز اقامت لذت بخشی داشته باشید. ا تعداد اتاق های هتل زیاد است و هر یک از اتاق ها ویژگی های خاصی دارند. شما طبق تعداد نفرات تان می توانید یکی از انواع اتاق های هتل را رزرو نمایید. مسئول رزرو هتل هر یک از نکاتی که مربوط به اتاق مورد نظر می باشد را برای شما توضیح می دهد. در واقع برخی از ویژگی ‌ها و امکانات هتل موجب می گردد که قیمت برخی از اتاق ها افزایش پیدا کند. 
شما می توانید از امکانات اتاق مانند تلویزیون هوشمند، سرویس اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، حمام و سرویس اختصاصی، وسیله های بهداشتی و آرایشی رایگان، و ... استفاده کنید. همچنین هتل وستین مادرید امکانات زیادی مانند سالن ورزشی، رستوران، استخر روباز و ... را به مسافرین ارائه می دهد. هر یک از امکانات هتل را به راحتی در وب سایت می توانید مورد بررسی قرار دهید و در بازه زمانی مناسب از امکانات ویژه هتل استفاده کنید.

قیمت رزرو اتاق در هتل زیبای 5 ستاره وستین مادرید

قیمت رزرو اتاق در هتل 5 ستاره وستین مادرید به نوع اتاقی بستگی دارد که شما در نظر دارید آن را رزرو کنید. هر یک از آنها با قیمت متفاوتی رزرو می شوند. توجه داشته باشید که قبل از رزرو اتاق های هتل باید در مورد ویژگی ها و امکانات اتاق اطلاعات کافی کسب نمایید. این هتل از آنجایی که یکی از هتل های ۵ ستاره می باشد هزینه بالایی برای رزرو اتاق از مسافرین دریافت می کند.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ