02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

اسکای دایو دبی

27 آبان ، 1400
راز آسمان پایتخت

اسکای دایو در دبی 

اسکای دایو دبی همان طور که از نامش پیداست یک نوع ورزش و سرگرمی ست که برای توریست ها و جهانگردان در نظر گرفته شده. این تفریح مفرح و پر هیجان با پرش از هواپیما و انجام حرکات آکروباتیک به وسیله چتر نجات همراه است. مجموعه ای از سرمایه گذاران این سرگرمی رو برای افراد تدارک دیده اند که یکی از پرهیجان ترین جاذبه های گردشگری در شهر دبی به شمار میاد که، در اون تمام امکانات پرواز و پرش برای افراد در نظر گرفته شده و با استفاده از یک هواپیمای فوق سبک اون ها رو به ارتفاع ۴۰۰۰ هزار متری و بر فراز جزیره پالم جمیرا می برن.  

اسکای دایو دبی شهرتی جهانی داره و در میان کشورهای آسیایی و خاورمیانه بهترین اسکای دایو هست. این مجموعه دارای دو شعبه هست که شعبه اصلی در جزیره پالم جمیرا یا جزیره نخل قرار داره. شرکتی که این مجموعه رو ساپورت می کنه بهترین و معتبر ترین شرکت در کل جهان هست که، آموزش های پرش آزاد در ارتفاع مجاز رو به افراد ارائه می ده. شرکت نام برده زیر نظر یک شرکت آمریکایی به نام USPA  کار آموزش پرش و چتر بازی رو انجام می ده. به غیر از آموزش های کلی و بنیادی در این مجموعه شرایط لازم برای گردشگرانی که دوست دارند فقط یک بار این ورزش را امتحان کنن، مهیا شده که یک مربی با تجربه و کارکشته از اول تا پایان پرش در کنار آن ها خواهد بود.

skydivedubai

میزان ایمنی اسکای دایو دبی چقدره؟ 

نحوه انجام اسکای دایو دبی

اسکای دایو دبی از بالاترین استاندارد های ایمنی برخوردار هست و تمام تجهیزات و چترهای پرش که، در این مجموعه برای افراد استفاده میشه از کیفیت بالایی برخوردارن و به طور مداوم کیفیت آن ها مورد بررسی قرار می گیره. مربیانی که در این مجموعه مشغول به کارند، دوره های آموزشی  مفید و جامعی رو طی کردن و جزو برترین مربیان جهان به شمار میان. بنابراین انجام این تفریح و سرگرمی از لحاظ ایمنی به هیچ عنوان نگران کننده نخواهد بود.

skydivedobai

اسکای دایو دبی در کجا قرار داره

اسکای دایو دبی در انتهای خیابان ملک سلمان و در کنار جمیرا بیچ واقع شده. اگر جزء افرادی هستین که به راحتی می تونید به انگلیسی یا عربی تکلم کنید، برای رسیدن به این مکان مشکلی نخواهید داشت. در غیر این صورت می تونید از یک لیدر و یا راهنما کمک بگیرید. علت قرار گیری این مجموعه در کنار پالم جمیرا اینه که، هتل ها و مکان های تفریحی دیگری در این محل قرار دارن و مسافران و گردشگران بدون طی کردن مسافت زیادی می تونن خودشون رو به این محل برسونن. مجموعه یاد شده دارای دو دراپ زون هست. دراپ زون جایی هست که، برای افرادی که سقوط آزاد خواهند داشت در نظر گرفته می شه. یکی از دراپ زون ها در بیرون از شهر و در صحرا قرار داره و بیشتر برای افراد تازه کار و مبتدی استفاده می شه و از وسعت زیادی برخورداره. 

skydubai

دراپ زون دوم در پالم قرار داره. این مکان برای چتر باز ها و اسکای دایورهای حرفه ای در نظر گرفته شده. برتری که این دراپ زون نسبت به دراپ زون صحرا داره اینه که، در داخل شهر دبی قرار داره و افراد هنگام پرواز می تونن مناظر زیبای شهر و همچنین جزیره نخل رو مشاهده کنن. افراد هنگام فرود می تونن برج العرب، برج خلیفه، هتل آتلانتیس، دبی مارینا و بسیاری از سازه ها و آسمان خراش های زیبای شهر رو مشاهده کنن.

اطلاعات مهم و کاربردی درباره اسکای دایو دبی

انجام این سرگرمی زیبا و سرشار از آدرنالین، هیچ گونه محدودیتی نداره و تمام گردشگران و افرادی که از لحاظ جسمی سالم باشن می تونن این ورزش رو انجام بدن و یک خاطره فراموش نشدنی و عالی رو برای خودشون رقم بزنن. اما اگه بخواید اطلاعات کاربردی دیگه ای راجع به این جاذبه گردشگری که در شهر دبی قرار داره کسب کنید، این مطلب رو تا پایان مطالعه کنید.

۱: مدت زمان انجام این سرگرمی ۲۰ دقیقه ست.
۲: از تمام هتل های سطح شهر ترانسفر داره.
۳: هر روز راس ساعت ۱۰ فعالیت این مجموعه شروع میشه.
۴: این مجموعه در روزهای تعطیل هم فعالیت داره.
۵: برای کنسل کردن رزرو باید ۷۲ ساعت قبل از نوبت تماس بگیرید.
۶: می تونید چند روز قبل از رفتن به دبی با این مجموعه تماس بگیرید و بلیط رزرو کنید.
۷: در صورتی که اولین بار این ورزش رو انجام میدید می تونید درخواست یک همراه و یا مربی با تجربه بکنید.

skydiveindubai

هزینه اسکای دایو دبی

در صورتی که تصمیم گرفتید این تفریح هیجان آور و شاید پر استرس رو برای یک بار امتحان کنید، باید ۵۰۰ دلار بابت لباس و تجهیزات و پرواز با هواپیما و همچنین فیلم و عکسی که در ارتفاع از شما گرفته می شه پرداخت کنید و در صورتی که بخواید این سرگرمی رو اساسی و به صورت آکادمیک و تحت نظر مربی یاد بگیرید، باید مبلغ ۴۰۰۰ دلار هزینه کنید.

آموزش اسکای دایو دبی

کسانی که دوست دارن این ورزش و تفریح جذاب رو یاد بگیرن و اونو امتحان کنن، باید یک سری مراحل و آموزش هایی رو طی کنن تا بتونن در یک شرایط امن و با کمک افراد باتجربه اونو انجام بدن. اولین مرحله شامل آموزش در سطح زمین است و سپس نوبت به آموزش های هوایی میرسه. افرادی که مبتدی هستن، نمیتونن این تفریح رو به صورت انفرادی انجام بدن بلکه باید گروهی و به همراه مربی و تحت نظر او این ورزش رو انجام بدن. بعد از یادگیری آموزش های لازم، افراد میتونن پرواز و سقوط از ارتفاع رو امتحان کنن.

iskydivedobai
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ