02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

جاهای دیدنی کیش در زمستان

07 آذر ، 1400
راز آسمان پایتخت

بهترین مکان های کیش در زمستان

در این مقاله قصد معرفی جاهای دیدنی کیش در زمستان را داریم. جهت آشنایی بیشتر با این موضوع، همراه ما باشید. جزیره کیش در جنوب ایران واقع شده است. آب و هوای این جزیره گرمسیری است. این جزیره به علت داشتن هوای پاک، دریای زیبا، آثار تاریخی، مراکز خرید متعدد، مناظر دیدنی و زیبا، سالانه گردشگران بسیاری را جذب خود میکند. این جزیره در فصل های پاییز و زمستان، از آب و هوای سرد برخوردار نمی باشد و در این فصل ها می توانید به جزیره کیش سفر کنید. هر سالانه گردشگران بسیاری در هر چهار فصل سال به جزیره کیش سفر می کنند. در ادامه به معرفی  بهترین مکان های دیدنی زمستانی کیش می پردازیم.

makanhayedidanikishdarzemestan

معرفی لیست بهترین مکان های دیدنی زمستانی کیش

باغ پرندگان و پارک دلفین ها

پارک دلفین ها و باغ پرندگان دوتا از بهترین مکان های دیدنی زمستانی کیش هستند. نام این مجموعه پارک دلفین ها است. با وارد شدن به مجموعه ابتدا باغ پرندگان را مشاهده می کنید. در باغ پرندگان حدود 5۰ گونه از پرنده های متفاوت وجود دارد.   طاووس ها، طوطی ها، پلیکان ها و غیره نمونه هایی از پرندگانی هستند که در این مجموعه وجود دارند.  بخش دیگر این مجموعه آکواریوم آب شور واقع شده است. در آکواریوم آب شور انواع پستانداران دریایی وجود دارد که می توانند از آنها دیدن کنید. گربه دریایی، پنگوئن ها، شیر دریایی و غیره نمونه هایی از پستانداران دریایی هستند. بخش دیگر این مجموعه به دلفین ها اختصاص داده شده است. در این بخش میتوانید نمایش دلفین ها را مشاهده کنید.

parkdolphinkish

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش یکی از بهترین مکان های دیدنی زمستانی کیش محسوب می شود. مساحت این بوستان حدود 2 هکتار می باشد. بوستان آهوان کیش در انتهای خیابان فردوسی این جزیره قرار دارد.  در این بوستان علاوه بر آهو حیوانات دیگری مانند شغال، میمون، گوزن، شیر و روباه نگهداری می شود و هنگام بازدید از بوستان آهوان کیش می تواند از این حیوانات هم دیدن کنید. آهو هایی که در این بوستان هستند در قفس نگهداری نمی شوند و به صورت آزادانه در این بوستان زندگی می کنند انا سایر حیوانات در قفس نگهداری می شوند. در این بوستان وسایل بازی برای کودکان وجود دارد که کودکان شما علاوه بر دیدن حیوانات می توانند با این وسایل هم بازی کنند.

baghparandegankish

بهترین مکان های دیدنی زمستانی

اسکله تفریحی کی

اسکله تفریحی کی یکی از بهترین مکان های دیدنی زمستانی کیش می باشد که در ادامه می خواهیم به معرفی آن بپردازیم. هنگامی که با تور لحظه آخری کیش به این جزیره سفر می کنید می توانید همراه تور خود به دیدن جاذبه های گردشگری این جزیره بروید و از دیدن آنها لذت ببرید.  اسکله تفریحی کیش در ساحل این جزیره واقع شده است. عرشه این اسکله از جنس چوب است دارای زیبایی بسیاری می باشد. اسکله تفریحی کیش می تواند مکان مناسبی برای پیاده روی باشد. سازندگان این اسکله، متخصصان ایرانی هستند. طول این اسکله حدود ۴۸۰ متر است. در نزدیکی این اسکله جاذبه های دیدنی و گردشگری دیگری مانند بولینگ مریم، سینما چهار بعدی، کلوپ تفریحات دریایی وجود دارد. در اطراف  این اسکله رستوران، کافه و مراکز تفریحی بسیاری وجود دارد.

keyskelekish

خانه مردم شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسی جزو بهترین مکان های دیدنی زمستانی کیش محسوب می شود. قدمت این مکان حدود ۲۰۰ سال است. سبک معماری این خانه بومی می باشد  و که در یکی از محله های قدیمی جزیره کیش قرار دارد. صاحب این خانه حاج عبدالله بن شاهین بوده است. حاج عبدالله بن شاهین یکی از شخصیت های معروف در جزیره کیش بوده است. هنگام بازدید از این خانه می توانید از سبک زندگی بومیان در گذشته مطلع شوید و همچنین در این خانه ابزار و وسایل های قدیمی مانند وسایل آشپزخانه، وسایل ماهیگیری و غیره وجود دارد.

khanemardomshenasikish

شهر حریر

شهر حریر در جزیره کیش واقع شده است. این شهر یکی از بهترین مکان های دیدنی زمستانی کیش محسوب می شود. شهر حریر در قسمت شمالی این جزیره واقع شده است. این شهر یکی از آثار ملی ثبت شده در ایران است.  وسعت شهر حریر حدود 3 کیلومتر مربع است. این شهر در زمان های قدیم شهری بزرگ و آباد بوده است که دارای جمعیت بسیاری بوده است. در بخش شمالی این شهر ساختمان های بندرگاه قابل مشاهده است.

harirehcitykish

مجموعه پارس سافاری کیش

مجموعه سافاری کیش یکی از  بهترین مکان های دیدنی زمستانی کیش است. سالانه گردشگران بسیاری جهت تفریح و گردش در این مجموعه به جزیره کیش سفر می کنند. در این مجموعه بیش از ده ها تفریح وجود دارد. این تفریحات برای تمامی سنین مناسب است و افراد با توجه به سن خود می توانند به تفریح و گردش در این مجموعه بپردازند. رفتن به صحرا با خودرو لندکروز یکی از تفریحات این مجموعه است.  تور شتر سواری هم یکی دیگر از تفریحاتی است که در این مجموعه وجود دارد. یکی دیگر از تفریحات مجموعه پارس سافاری کیش، موتور سواری و کارتینگ است.

safarikish

کشتی یونانی

کشتی یونانی جزو بهترین مکان های دیدنی زمستانی کیش محسوب می شود. این کشتی در سواحل نیلگون واقع شده است. کشتی یونانی کیش، یک کشتی به گل نشسته است. این کشتی در سال ۱۳۴۵ در نزدیکی یکی از روستاهای جزیره کیش به نام باغو به گل نشسته است. عده ای هستند که می‌گویند این اتفاق به علت مه بودن هوا اتفاق افتاده است.

kashtiyonanikish

شما میتوانید برای کسب اطاعات بیشتر در زمینه ی بهترین مکان های دیدنی زمستانی کیش، مراکز خرید جزیره، بهترین رستوران های کیش، بهترین سواحل موجود در جزیره کیش و ... به مجله آسمان پایتخت مراجعه فرمایید.

    

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ