02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

تور کیش

ساحل نقره ای، آفتاب درخشان، آسمان آبی، دریای فیروزه ای، هوای تمیز و آرامش کامل را در سفر با تور کیش می توان تجربه کرد. جزیره کیش مروارید خلیج فارس توریستی ترین منطقه کشور است که در طول سال میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف است. کیش محلی برای تفریح، خرید، هیجان، گشت و گذار و آرامش است.

بهترین زمان برای سفر به کیش

این جزیره زیبا به طور کلی آب و هوایی گرم و خشک دارد و میزان بارندگی کیش همیشه پایین است. تابستان های طولانی با گرمای زیاد و آفتاب سوزان و زمستان های کوتاه و ملایم گاهی با بارش های رگباری و سیل آسا مشخصه های اصلی آب و هوایی جزیره کیش هستند. کیش هیچ گاه یخبندان ندارد و گاهی اوقات در تابستان رطوبت آن به 100% هم می رسد. بهترین زمان برای سفر به کیش از ماه دی تا اردیبهشت ماه است در این بازه ی زمانی هوایی مطلوب و دلپذیر در جزیره حکم فرماست و شرایط برای گشت و گذاری عالی در این منطقه برای گردشگران فراهم است.

شلوغ ترین زمان در کیش ماه فرودین است؛ مسافران زیادی با تور کیش نوروز در این زمان راهی جزیره می شوند. در فرووردین ماه و عید نوروز پروازها به مقصد کیش 2 برابر می شود. تابستان های کیش شاید خیلی گرم باشد اما خلوت نیست. پایین بودن قیمت ها در این فصل و برپا بودن تمام تفریحات آبی در جزیره و همچنین جشنواره های تابستانی باعث می شوند که در گرما هم بازار توریست در جزیره گرم باشد.

بهترین هتل های کیش

این جزیره همچون سایر مناطق توریستی هتل ها و مراکز اقامتی بسیاری دارد. مجموعه از هتل های لوکس گران قیمت در کنار هتل های میان رده و یا ارزان قیمت و پایین رده در جزیره کیش نیازهای گردشگران را برای اقامتی خوب و به یاد ماندنی فراهم می کنند. میهمانان جزیره می توانند به نسبت قیمت تور کیش خود هتلی را از فهرست بلند بالای هتل های کیش انتخاب کنند.

در میان مجموعه های گران قیمت و لوکس هتل ترنج کیش، هتل شایان، مارینا پارک و هتل مریم از بهترین ها هستند. هتل های آریان، ارم، سورینت صدف، هتل هلیا و هتل های فلامینگو و گراند در فهرست مراکز اقامتی 4 ستاره جزیره جزو بهترین ها هستند. ستاره طلایی، سان رایز، جام جم، لوتوس و هتل سارا در بین هتل های 3 ستاره کیش برترین ها به انتخاب گردشگران هستند که گزینه های مناسبی برای تور لحظه آخری کیش می باشند. 

محبوب ترین تفریحات کیش

یکی از اصلی ترین انگیزه های سفر به کیش تجربه کردن تفریحات مهیج و خاص این جزیره برای گردشگران است. مراکز تفریحی چون قلعه وحشت، پارک آبی اوشن که بزرگ ترین پارک آبی روباز ایران است؛ مجموعه آوای خلیج فارس، پلاژ بانوان، پارک های ساحلی مرجان، سیمرغ، مرد ماهیگیر و میرمهنا، پارک شهر، مسیر دوچرخه سواری و کلوپ های تفریحی جزیره مکان هایی برای خوش گذرانی و هیجان در کیش هستند. مناطق شمالی کشور دریا و ساحل را دارند اما این امکانات تفریحی مختص این جزیره جنوبی ست که با تور کیش از ساری می توان از آن ها بهره برد.

 تور کشتی تفریحی کروز و تور سافاری کیش نیز از دیگر برنامه های تفریحی جزیره هستند که در سفر با تور کیش از کرمانشاه می توان آن ها را تجربه کرد. اما تفریحات آبی کیش از همه محبوب ترند؛ غواصی، اسکی روی آب، جت اسکی، شاتل، بنانا، پاراسل فلای بورد و قایق سواری همگی دست به دست هم می دهند و لحظاتی به یاد ماندنی را برای گردشگران در سواحل خلیج فارس رقم می زنند. قیمت تفریحات کیش با یک دیگر متفاوت است و می تواند روی هزینه های سفر تاثیر زیادی داشته باشد.

جاذبه های گردشگری کیش

در جزیره کیش هم همچون سایر مناطق ایران بناها و آثاری از گذشتگان بر جای مانده که امروز تبدیل به جاذبه های گردشگری این منطقه شده اند. شهر باستانی حریره، شهر کاریز کیش، آب انبار دوقلو، خانه ی اعیانی ها، روستای باغو، درخت سبز کیش، کشتی یونانی و خانه ی مردم شناسی کیش دیدنی های تاریخی جزیره هستند. در کنار این آثار مکان های چون جزیره هندورابی، باغ پرندگان، پارک دلفین کیش، آکواریوم بزرگ کیش، بوستان آهوان کیش و نمایشگاه خزندگان مکان های دیدنی تازه ساخت جزیره کیش هستند.

بهترین مراکز خرید کیش 

کیش در کنار تمام جذابیت هایی که برای سفر دارد مکانی مناسب برای یک خرید عالی است. در سرتاسر جزیره مراکز خرید متعددی ساخته شده است و مسافران هر چه بخواهند برای خود و سوغاتی می توانند در آن ها پیدا کنند. مراکز خرید لوکس در کنار مرکز خریدهای معمولی و میان رده نیازهای تمام مسافران جزیره کیش را با هر سلیقه و توان مالی تامین می کند. رویال مال، لاریسا مال، رویا مال، کوروش برند سنتر، مرکز تجاری کیش، مجتمع های تجاری پردیس 1 و 2 و سارینا 1 و 2، بازارهای مرجان و مریم و همچنین مراکز خرید دامون، مروارید، زیتون، ونوس و پانیذ بهترین مراکز تجاری این جزیره می باشند. این روزها برندهای مطرحی نیز در این منطقه فعالیت دارند. زارا، بنتون، دلسی، کارلتون و اریکا تعدادی از این برندهای مشهور هستند. در سفر با تور کیش از اصفهان می توان یک خرید فوق العاده را در این جزیره زیبا در دل آب های نیلگون خلیج فارس تجربه کرد.

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ