02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

تفریحات آبی کیش

12 بهمن ، 1400
راز آسمان پایتخت

تفریحات آبی کیش

جزیره کیش امروزه به یکی از برترین قطب های گردشگری و توریستی جنوب ایران تبدیل شده است. این منطقه از نظر جاذبه های گردشگری، تاریخی، تفریحی و ...  جز بهترین شهر ها و نقاط ایران می باشد که میتواند نظر هر توریست با هر سلیقه ای را به خود جلب کند. این جزیره مرجانی به علت موقعیت خاص جغرافیایی خود دارای تفریحات آبی بی نظیر در سطح کشور و حتی دنیا می باشد که این تفریحات و جاذبه های ابی میتوانند خاطرات و تجربه های بسیار فوق العاده از برای توریستان و گردشگران تور کیش بر جای بگذارد. ما در این مقاله به معرفی ۷ تا از تفریحات آبی جزیره کیش می بپردازیم.

مهیج ترین تفریحات آبی جزیره کیش

معرفی ۷ تا از مهیج ترین تفریحات آبی جزیره کیش

در ادامه می خواهیم به بررسی مهیج ترین تفریحات آبی جزیره کیش بپردازیم. جهت آشنایی بیشتر با این جزیره همراه ما باشید.

1-  غواصی در کیش

غواصی یکی از مهیج ترین تفریحات آبی جزیره کیش می باشد که طرفداران بسیار زیادی در بین توریستان مراجعه کننده به این جزیره پیدا کرده است. انجام غواصی در شهر های دیگر و پارک های آبی دیگر نقاط ایران نیز وجود اما غواصی در آب های جزیره کیش یک تفاوت بسیار چشمگیر با آن ها دارد. جزیره کیش جز جزایر مرجانی خلیج فارس محسوب می شود و یک جزیره سنگی نمی باشد. به همین دلیل وارد شدن به آب های جزیره کیش میتواند تجربه یک غواصی خاص و بی نظیر را برای شما و همراهانتان به ثبت برساند. در زمینه انجام غواصی به این نکته دقت داشته باشید که برای انجام این کار ابتدا باید یک دوره آموزشی بسیار کوتاه را بگذرانید تا بتوانید از لباس ها و تجهیزات مخصوص غواصی استفاده نمایید.

tafrihatabikish

2-  بازدید از کشتی داما

بازدید از کشتی داما بی شک یکی از مهیج ترین تفریحات آبی جزیره کیش می باشد. کشتی داما در سال ۱۳۸۵ هجری در قسمت شرقی جزیره غرق شده است. باقی مانده این کشتی در اعماق دریا به یک زیستگاه بسیار زیبا برای جانوران زیر آب تبدیل شده است. علاقه مندان به ماجراجویی در آب میتوانند با کمک تجهیزات و لباس های مخصوص غواصی به این منطقه سفر کرده و از باقی مانده کشتی داما و جانوران دریایی موجود در آن بازدید کنند. شما میتوانید در عمق ۳۰ متری دریا با لاشه ی کشتی داما عکس بگیرید و یکی از هیجان انگیز ترین سفر های خود را تجربه کنید.

damakish

3-  اسکوتر غواصی کیش

اسکوتر غواصی با اسکوتر زیر دریایی یکی دیگر از مهیج ترین تفریحات آبی جزیره کیش می باشد. اسکوتر دریایی امروزه به یکی پرطرفدار ترین تفریحات آبی جزیره در بین گردشگران و توریستان تبدیل شده است. امکان استفاده از اسکوتر دریایی تنها در جزیره زیبای کیش وجود دارد و این وسایل در هیچ کجای ایران پیدا نمی شوند. شما با کمک اسکوتر دریایی میتوانید به عمق ۱۰ متری آب های خلیج فارس وارد شوید. البته به این نکته دقت داشته باشید که هنگام سفر به عمق آب یک مربی غواصی در کنار شما وارد آب شده و مراقب سلامتی شما می باشد. قبل از استفاده از اسکوتر دریایی مانند غواصی، نیاز به گذراندن یک دوره آموزشی کوتاه مدت دارد.

skoterofkish

4-  اسکی روی آب های خلیج فارس

بزرگترین سایت اسکی روی آب در خاورمیانه درون جزیره زیبای کیش قرار دارد. اسکی روی آب یکی از مهیج ترین تفریحات آبی جزیره کیش می باشد که هزینه استفاده از آن حدود ۱۵۰ هزار تومان برای ۲۰ دقیقه می باشد. امکان انجام اسکی بر روی آب با این کیفیت در هیج جایه ایران وجود ندارد در نتیجه به شما توصیه میکنیم اگر به این جزیره سفر کردید، حتما از سایت اسکی رو آب جزیره کیش بازدید کنید.

skiroyeabdarkish

5-  پاراسل در کیش

پاراسل یکی دیگر از مهیج ترین تفریحات آبی جزیره کیش می باشد. پاراسل برای علاقه مندان به پرواز و دریا مناسب می باشد. هنگام استفاده از پاراسل می توانید یک هیجان بی سابقه را در هنگام پرواز بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس تجربه نمایید. پرواز بر فراز دریا با کمک پاراسل برای حدود ۱۰ دقیقه، ۱۲۰ هزار تومان می باشد. شما میتوانید با پرداخت هزینه بیشتر مدت زمان بیشتری بر فراز آب های خلیج فارس پرواز کنید.

paraselofkishisland

مهیج ترین تفریحات آبی جزیره کیش

6-  فلای برد

فلای برد یکی دیگر از هیجان انگیزترین تفریحات آبی جزیره کیش می باشد. هنگام استفاده از فلای برد شما با کمک جت اسکی های بسیار قدرتمند به منطقه ی خاصی از اب رفته و در آنجا با کمک فلای برد بر بالای آب پروازد خواهید کرد. این دستگاه می تواند شما را به طور ثابت برای دقایق قابل توجهی بر روی آب نگه دارد و هر زمان که خواستید شما را به سطح اب بازگردانید.  امروزه از فلای برد در کنار غواصی و پارک دلفین های کیش به عنوان یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین تفریحات آبی کیش محسوب می شود.

flyboardofkish

7-  کایت بردینگ

کایت بردینگ یکی از سخت ترین و مهیج ترین تفریحات آبی جزیره کیش می باشد. استفاده از کایت بردینگ برخلاف اکثر تفریحات معرفی شده نیاز به قدرت بدنی و آمادگی نسبی نیز می باشد. در کف کایت بردینگ ها از تخت اسکی برای حرکت راحت تر بر روی آب استفاده شده است و این وسایل به کمک جریان باد حرکت میکنند. به شما توصیه می کنیم اگر از آمادگی جسمانی مناسب و مهارت کافی برخوردار هستید و به انجام ورزش های دریای علاقه مند می باشید، حتما به کایت بردینگ موجود در جزیره کیش مراجعه فرمایید.

kaytboardinofkishisland

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با تفریحات آبی ، جاذبه های تاریخی، گردشگری، توریستی ، بزرگترین مراکز خرید موجود در جزیره، بهترین رستوران ها و بهترین سواحل کیش به مجله آسمان پایتخت مراجعه فرمایید.


اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ