02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ویزای کار شنگن در سال 2024

30 اردیبهشت ، 1403
راز آسمان پایتخت

نحوه دریافت ویزای کار شنگن

دریافت ویزای کار شنگن یکی از راه‌ های مطمئنی است که افراد می‌توانند برای مهاجرت به کشورهای حوزه شینگن آن را انتخاب کنند. امروزه به دلیل شرایط اقتصادی و سیاسی موجود در جامعه بسیاری از متخصصین و فعالان ایرانی سعی دارند در کشورهای دیگر اروپایی که در حوزه شنگن قرار گرفته‌اند، فعالیت کنند. فعالیت آنان منوط به آن است که جاب آفر دریافت کنند و سپس برای دریافت ویزای کار اقدام نمایند. ویزای کار شنگن در سال 2024 که شما دریافت می‌کنید یکی از سخت‌ترین ویزاهایی است که باید برای دریافت آن اقدامات بسیار زیادی را مبذول نمایید.  افراد ویزای شینگن را برای موارد مختلفی دریافت می‌کنند. برای مثال زمانی که قصد دارید به یکی از کشورهای حوزه شینگن سفر کنید، باید برای دریافت ویزای توریستی اقدام نمایید. اگر قصد دارید در کشورهای اروپایی تحصیل کنید، باید برای دریافت ویزای شینگن تحصیلی اقدام کنید. 
در این متن سعی داریم نحوه دریافت ویزای شینگن را عنوان کنیم. همچنین شرایط، مدارک لازم و احتمال ریجکتی و نحوه برخورد با ریجکتی انجام شده را نیز توضیح خواهیم داد. با در نظر داشتن چنین مواردی قطعاً می‌دانید که دریافت ویزای کار شنگن چگونه انجام می‌پذیرد و چگونه می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کمک آژانس‌های مسافرتی به بهترین شکل ممکن عمل کنید. 

RahiMotmaEn

ویزای کار شنگن راهی مطمئن برای مهاجرت

روش‌ها و راهکارهای مختلفی برای دریافت ویزای کار شنگن وجود دارد.  بسیاری از ما خوب می‌دانیم که بهترین راه و مطمئن‌ ترین راهی که می‌توانیم برای مهاجرت انتخاب کنیم، دریافت ویزای کار شنگن و یا دریافت ویزای تحصیلی شنگن است. با دریافت چنین ویزاهایی می‌توانیم به مدت محدود و تعیین شده در کشور مقصد حضور داشته باشیم و به تحصیل و یا کار بپردازیم. نوع ویزای دریافتی شما باید از نوع ویزای D باشد که اهداف‌های کاری به دست آورده را تعیین می‌کنند. شما می‌توانید بر اساس اهداف‌های تعیین شده در کشور مقصد به کار بپردازید. شما باید برای دریافت چنین ویزایی فرم درخواست را به سفارت ارائه میدهید. در چنین شرایطی شما ابتدا باید جاب آفر داشته باشید یا باید درخواست کاری از سوی شرکت‌های برتر فعال در زمینه تخصصی خود را از کشور مقصد دریافت نمایید.

RahiMotmaEn

دریافت ویزا با نامه جاب آفر

زمانی که برای دریافت ویزای کار شنگن اقدام می‌کنید معمولاً سفارت از شما نامه جاب آفر دریافت می‌کند. جاب آفر بدین منظور است که شرکت‌های برتر که در حوزه تخصصی فعالیت شما در کشور مقصد فعالیت می‌کنند، نامه درخواست کار و یا جذب نیرو را برای شما ارسال نموده باشند. نامه مطرح شده از سوی سفارت به عنوان جاب آفر یا نامه درخواست کاری تلقی خواهد شد. بدین روش دلیل منطقی دارید تا آفیسر سفارت را قانع نمایید که ویزای کار شنگن را به شما تحویل دهد. 

RahiMotmaEn

شرایط دریافت ویزای کار شنگن چیست؟

افرادی که قصد دریافت ویزای کار شنگن را دارند، باید بدانند که ویزای کار شنگن در سال 2024 منوط به آن است که شرایط زیر را فراهم نمایید. 

در سال 2024 شما باید برای دریافت ویزای کاری شنگن مدرک زبان معتبر آیلتس یا تافل داشته باشید.
متقاضیانی که قصد کار در کشور اروپایی را دارند باید از سلامت جسمی، روحی و روانی برخوردار باشند. 
فردی که قصد دارد به واسطه ویزای کار شینگن در کشورهای حوزه شنگن فعالیت کند باید دارای هیچگونه سابقه کیفری و یا سوء پیشینه کیفری نباشند. 
داشتن سابقه کاری در زمینه تخصصی از نمرات مثبت برای دریافت ویزای کار است.  

برای آنکه اطلاعات دقیق تری به دست آورید، بهتر است با آژانس‌ مسافرتی راز آسمان پایتخت ارتباط بگیرید و برای دریافت مشاوره و پرسش سوال‌های متعدد، با شماره تماس 02157691000 تماس حاصل فرمایید و برای دریافت ویزای شنگن سال 2024 اقدام کنید.

RahiMotmaEn

مدارک لازم برای دریافت ویزای کار شنگن

برای آنکه بتوانید با دریافت ویزای کار شنگن و سپس فعالیت در حوزه کاری تخصصی خود اقدام کنید، ابتدا باید مدارک لازم را در زمان درخواست ویزای کار به سفارت ارائه نمایید. از مهمترین مدارکی به موارد زیر اشاره میکنیم:

فرم درخواست ویزا

دو قطعه عکس جدید با ابعاد مد نظر سفارت
ارائه پاسپورت معتبر و دارای حدود ۶ ماه اعتبار
ارائه بیمه مسافرتی
ارائه واچر هتل یا ارائه واچر محل اقامت
ارائه تمکن مالی
ارائه بلیط هواپیمای رفت و برگشت
ارائه نامه سفر و توضیح دلیل و هدف از سفر به کشور مقصد
ارائه دعوتنامه حمایتی و یا دعوتنامه کاری یا جاب آفر

با تکمیل نمودن چنین مدارکی و مدارک احراز هویتی مانند شناسنامه، پاسپورت و موارد دیگر می‌توانید برای دریافت ویزای کار شنگن 2024 اقدام کنید.

RahiMotmaEn

ریجکت ویزای کار

به دلایل مختلفی ممکن است سفارت ویزای کار شنگن شما و درخواستتان را ریجکت کند. از مهمترین این دلایل می‌توانیم به داشتن سوء سابقه کیفری، عدم ارائه کلیه مدارک معتبر، عدم ارائه مدرک مبتنی بر اشتغال به کار، نداشتن پاسپورت معتبر، تایید نشدن توانایی مالی شما برای زندگی در کشور مقصد و یا تکمیل نبودن مدارک کلی اشاره کنیم. 

اطلاعاتی در خصوص رفع ریجکتی ویزا

اگر ویزای کار شنگن شما ریجکت شد و یا رد شد اصلاً نگران نباشید. ریجکت شدن ویزای شما نمی‌تواند به این معنی باشد که شما هرگز اجازه ورود به کشور مقصد را ندارید. در ابتدایی‌ترین قدم شما باید بدانید دلیل رد شدن ویزای تان چیست. پس از بررسی مشکل ریجکت شدن و ترمیم مشکل موجود بار دیگر برای رفع ریجکتی اقدام کنید. در دومین قدم شما باید نامه درخواست تجدید نظر را به سفارت ارائه دهید.

هزینه‌های قابل پرداخت برای دریافت ویزای کار شنگن در سال 2024

هزینه‌های دریافت ویزای کار شنگن به دو دسته هزینه‌های مخصوص برای سفارت و هزینه‌های موجود برای ارائه مدارک تقسیم بندی می‌شوند. برای مثال اگر قصد دارید تمکن مالی خود را مشخص کنید باید هزینه‌های بسیار زیادی را متحمل شوید. این موارد ممکن است در طول سال بسته به نوع مدارک ارائه شده و موارد مختلف دیگر هزینه‌های متنوعی را در بر داشته باشند. برای دریافت ویزا دارای مدت زمان ۹۰ روز، متقاضی مد نظر باید حدود ۶۰ یورو را برای دریافت ویزا بپردازد. اگر ویزا بیشتر از ۹۰ روز مدت دارد، شما باید مبلغ ۹۹ یورو را به سفارت بپردازید.

از بهترین آژانس‌ها مشاوره دریافت کنید

بعد از آنچه که در خصوص ویزای کار شنگن 2024عنوان کردیم شما می‌توانید با داشتن اطلاعات کافی در خصوص هزینه‌ها و همچنین مدارک لازم برای دریافت ویزای شنگن اقدام کنید. مشکلات متعدد در این مسیر سبب می‌شوند تا شما به کمک یک فرد متخصص نیازمند باشید. آژانس مسافرتی راز آسمان در کنار شماست تا با مشاورین برتر در این زمینه به شما کمک کند، شرایط لازم، هزینه‌های لازم و نحوه دریافت ویزای کار شینگن 2024 را مورد بررسی قرار دهید. بدین ترتیب احتمال ریجکت ویزای کار شینگن شما کاهش پیدا می‌کند و شما می‌توانید به راحتی برای دریافت ویزای مد نظر خود اقدام کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ