02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ویزای شنگن در سال 2024

03 خرداد ، 1403
راز آسمان پایتخت

برای ورود به کشورهای حوزه شنگن نیاز به ارایه ویزای شینگن در سال 2024 دارید. باید عنوان کنیم کشورهایی که در حوزه شنگن وجود دارند یکی از کشورهای پر تردد هستند که افراد چه برای مسافرت، چه برای تحصیل و چه برای مهاجرت این نمونه از کشورها را انتخاب می‌کنند. 27 کشور در منطقه شینگن وجود دارد که برای رفت و آمد به آنها نیاز به ویزا نیاز دارید. با داشتن ویزا میتوانید بدون نگرانی به کشورهای حوزه شینگن سفر کنید. همانطور که می‌دانید دریافت ویزای شنگن از اعتبار و ارزش بسیار بالایی در جهان برخوردار است. به همین دلیل با توجه به کشور اروپایی که مد نظر دارید و قصد سفر به آن کشور را دارید، باید برای دریافت ویزا اقدام کنید. در این متن قصد داریم به شما مرحله به مرحله نحوه دریافت ویزای شینگن را عنوان کنیم. بدین صورت می‌توانید با دریافت ویزای شینگن در سال 2024 برای مسافرت کشور مدنظر اقدام نمایید.

maraheleschengen

آشنایی با مراحل اخذ ویزای شینگن

داشتن قصد سفر و دریافت ویزای شینگن اولین قدمی است که هر فردی باید آن را بردارد. وجود آب و هوای عالی در عید نوروز و بهار در کشورهای اروپایی می‌تواند سبب شود تا شما را نیز به سفر به این نمونه کشورها علاقمند نماید. دو راه پیش روی شماست. از طریق تورهای مسافرتی می توانید اقدام کنید و یا خودتان به صورت تکی برای مسافرت آماده شوید.  اگر بار اولی است که به کشورهای محدوده شینگن سفر می‌کنید، بهتر است برای دریافت ویزا و برای مسافرت راحت¬تر حتماً از طریق تورهای معتبر اقدام نمایید. به همین دلیل باید در دو حالت موجود با آشنایی کامل به مراحل اخذ ویزای شینگن بپردازید. سپس بر اساس شرایط موجود اقدام کنید تا در انتها بتوانید ویزای شنگن مربوط به سفرتان را دریافت کنید.شناخت نوع ویزای مد نظر مرحله ابتدایی است!

با توجه به دلیل سفرتان به کشورهای حوزه شینگن باید ویزای شینگن مد نظر را دریافت کنید. ویزاهای مختلف شینگن به نوع a،b،c و D طبقه‌بندی می‌شوند. از طرفی بر اساس فعالیتی که شما در کشور مقصد خواهید داشت می‌توانید ویزاهای متنوعی را مشاهده کنید. از انواع ویزاها می‌توانیم به ویزای تحصیلی، ویزای توریستی، ویزای کاری و ویزای علمی اشاره کنیم. برای آنکه سرعت روند دریافت ویزای خود را افزایش دهید، باید بدانید هدفتان از سفر چیست و باید چه نوع ویزایی دریافت کنید.

maraheleschengen

در مرحله دوم مقصدتان را تعیین کنید!

حوزه شینگن تعداد بسیار زیادی از کشورها را شامل می‌شود. بسته به نوع کشوری که شما قصد مهاجرت یا سفر به آن را دارید، باید به کنسولگری مربوط همان کشور مراجعه کنید. برای مثال برای مهاجرت و یا سفر به آلمان شما باید ویزای شینگن دریافت کنید اما برای دریافت ویزا باید به سفارت آلمان مراجعه نمایید. انتخاب مقصد شما می‌تواند در تعیین دریافت ویزای شنگن تاثیرگذار باشد.

در مرحله سوم درخواست ویزایتان را پر کنید!

سه ماه قبل از شروع برای سفرتان، شما باید برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید. این موضوع مربوط به آن است که باید حتماً درخواست خود را به کنسولگری ارائه دهید. توصیه‌ای که ما به شما داریم آن است که حداقل ۳ الی ۴ هفته قبل از آنکه سفرتان را شروع کنید. برای اخذ ویزا اقدام نمایید تا بتوانید مراحل را یکی پس از دیگری به اتمام برسانید.

maraheleschengen

برای دریافت ویزای شینگن در مرحله چهارم باید وقت سفارت بگیرید

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزای شینگن آن است که شما تایم مد نظری را که از سوی سفارت تعیین می‌شود، بدانید. در همان تایم مشخص شده برای دریافت و ارائه درخواست ویزا به کنسولگری مربوط مراجعه کنید. در برخی از موارد بسیاری از کشورها به دلیل شیوع ویروس کرونا تا به امروز سعی بر آن داشتند تا این مرحله را که برای دریافت ویزای شینگن است از طریق سایت آنلاین انجام دهند. به همین دلیل می‌توانید برای دریافت این مورد تنها به مراجعه حضوری فکر نکنید و به صورت آنلاین برای گرفتن ویزای شنگن اقدام کنید.

فرم درخواست ویزای شینگن را فراموش نکنید

در مرحله پنجم بهتر است فرم درخواست ویزای تان را ابتدا به صورت کامل تکمیل کنید. سپس در زمان ارائه مدارک به سفارت فرم درخواستتان را نیز تحویل دهید. شما می‌توانید این فرم را از طریق سفارت دریافت کنید یا به صورت اینترنتی دانلود نمایید. شما باید فرم دریافت شده و کپی شده را در دو نسخه دریافت نمایید. هر دو نسخه را کامل کنید و آن را امضا نمایید. توجه داشته باشید پر کردن این فرم موارد و نکات بسیار زیادی دارد که باید با دقت برای تکمیل آن اقدام کنید.

maraheleschengen

ارائه مدارک و وقت مصاحبه را فراموش نکنید

پس از آنکه مراحل مختلف را پشت سر گذاشتید تا ویزای شینگن دریافت کنید، باید در مرحله ششم مدارک لازم تان را برای مصاحبه و ارائه به سفارت آماده نمایید. مدارک مورد نیاز، مدارک احراز هویتی مانند شناسنامه کارت ملی و همچنین پاسپورت دارای اعتبار، عکس رنگی آن هم به تعداد دو عدد، بیمه مسافرتی، برگه رزرو بلیط رفت و برگشت تان، اثبات تعیین محل اقامتتان یا ارائه واچر هتل می‌تواند از مواردی باشد که باید به سفارت کشور مد نظر، آنها را ارائه دهید. وجود تمکن مالی و پشتوانه‌های مالی در طول سفر و موارد مختلف دیگر مهم است.

maraheleschengen

مرحله انتهایی دریافت ویزای شینگن به کمک بهترین شرکت‌های مسافرتی است

با توجه به مراحل عنوان شده برای دریافت ویزای شینگن شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی متعددی مانند آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت بر آن است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای دریافت ویزای شما اقدام نماید. بعد از موارد مختلف، درخواست ویزای شما یا تایید خواهد شد یا ریجکت خواهید شد. برای آنکه از مرحله ریجکت شدن رد شوید و یا بدون ریجکت شدن برای دریافت ویزا اقدام کنید، به کمک افراد خبره در این زمینه نیاز دارید. آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت بر آن است تا با اطلاعات موجود در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را برای اخذ ویزای توریستی شینگن و یا ویزاهای دیگر آماده نماید. شرکت ما بر آن است تا شما در سفرتان به حوزه شینگن بهترین لحظات را در کنار عزیزانتان با دریافت ویزای شینگن در سال 2024 معتبر تجربه نمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ