02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

فرصتی برای سفر به استانبول

13 خرداد ، 1403
راز آسمان پایتخت

فرصتی طلایی برای سفر به استانبول زیبا

فرصتی برای سفر به استانبول بهترین پیشنهاد سفر خارجی است. سفر به ترکیه برای ایرانیان بسیار ساده است و روش‌های مختلفی برای آن وجود دارد. سفر به ترکیه به حدی میان مردم رایج شده که شهرهای ترکیه مملو از ایرانیان است. البته اهالی ترکیه نیز از این مسئله استقبال کرده و با تزئینات جشن‌های مختلف و فستیوال‌های خرید از همسایگان ایرانی خود پذیرایی می‌کنند. خلاصه اینکه ترکیه برای ایرانیان زیباتر و هیجان‌انگیزتر از همیشه است. اگر هنوز برای سفر به استانبول تردید دارید با ما همراه باشید.

istanbulnowruz

مزایای سفر به استانبول

برای سفر به ترکیه هر هدف و انگیزه‌ ای داشته باشید سفر به استانبول رضایت شما را جلب خواهد کرد. اگر برای بازدید از آثار تاریخی ترکیه به این کشور سفر می‌کنید فرصت کافی برای بازدید از این اماکن وجود دارد. اگر طبیعت زیبای ترکیه انگیزه سفر شما باشد؛ در فصل بهار طبیعت در اوج زیبایی خود قرار دارد. اماکن دیدنی جذابی چون پارک اورمانیا، دریاچه ساپانجا و منطقه سرسبز ایگنی ادا در اطراف استانبول برای طبیعت گردی در استانبول شهرت زیادی دارند. اگر سفر به ترکیه برای خرید مدنظر شما باشد؛ بازهم تور استانبول یک گزینه ایده‌ آل است.

istanbulnowruz

معایب سفر به استانبول 

سفر به استانبول متقاضیان بسیار زیادی دارد. همین مسئله باعث افزایش شدید قیمت تور استانبول می‌شود. ضمن اینکه ظرفیت تورهای گردشگری محدود تر می‌شود. بنابراین اگر در زمان مناسب اقدام نشود ممکن است هزینه گزافی بابت تور ترکیه بپردازید اما در عمل،‌ خدمات مطلوبی دریافت نکنید.مشکلی دیگر به ندرت افراد می‌توانند برای سفر ۱۰ روزه به ترکیه برنامه‌ ریزی کنند.

istanbulnowruz

انواع توراستانبول

سفر به استانبول مشتریان فراوانی دارد. به همین دلیل آژانس‌ مسافرتی راز آسمان پایتخت برای جلب رضایت مشتریان تورهای متنوعی برگزار می‌کنند. مهمترین تورهای استانبول عبارتند از:

تور هوایی استانبول 

تور هوایی استانبول گرانترین و بهترین تور استانبول است. فاصله استانبول تا تهران زیاد است و یک سفر هوایی بهترین انتخاب است. البته همانطور که گفتیم تور هوایی استانبول ارزان نیست اما با در نظر سرعت و راحتی سفر، ارزنده است.

تور زمینی استانبول

تور زمینی استانبول تنها گزینه برای تجربه سفر ارزان به استانبول است. اما از جهت راحتی و مدت زمان سفر، تور زمینی ترکیه توصیه نمی‌شود. در تور زمینی استانبول با اتوبوس، مسافران حدود ۳۰ ساعت در مسیر هستند. سفر به استانبول با قطار نیز حدود ۷۰ ساعت طول می‌کشد. زیرا مسیر قطار تهران به ترکیه از شهر تهران تا شهر وان ترکیه است. مسافران استانبول پس از رسیدن به شهر وان باید دو بار دیگر قطار عوض کنند تا در نهایت به شهر استانبول برسند. بدیهی است تنها امتیاز سفر زمینی ترکیه در برابر سفر هوایی، قیمت ارزان آن است.

istanbulnowruz

قیمت تور استانبول

هزینه سفر به استانبول به دلیل تقاضای بسیار زیاد برای این سفر بالا است. در واقع قیمت تور استانبول همیشه بسیار بالا است. اگر قصد دارید یک سفر ارزان به ترکیه را تجربه کنید. اما اگر به خاطر شرایط کاری یا دلایل دیگر فقط فرصت سفر را دارید بهتر است از ماه‌های قبل برای رزرو تور استانبول اقدام کنید. 

البته شانس اندکی برای خرید تور لحظه آخری استانبول هم وجود دارد. ضمن اینکه اگر برای سفر خانوادگی به دنبال سفر به ترکیه هستید در نظر داشته باشید برای یافتن تور لحظه آخری به تعداد زیاد شانس بسیار کمی وجود دارد.

istanbulnowruz

نکات کلیدی سفر به استانبول

تنها مدرک مورد نیاز برای خرید تور استانبول گذرنامه معتبر با حداقل ۷ ماه اعتبار است.

هرچه زودتر برای رزرو تور در نوروز اقدام کنید حق انتخاب بیشتری خواهید داشت و هزینه معقول‌تری پرداخت می‌کنید.

در انتخاب هتل در ترکیه توجه داشته باشید ستاره‌های هتل‌های ترکیه بر مبنای استانداردهای بین‌المللی نیست. بهتر است پیش از انتخاب هتل نظرات مشتریان قبلی را بررسی کنید.

در نظر داشته باشید برخی عوامل جانبی در قیمت هتل های استانبول بسیار تأثیرگذار است. به عنوان مثال قیمت هتل های نزدیک میدان تکسیم بسیار گران‌تر از سطح کیفی هتل است.

توراقساطی استانبول گزینه جدیدی است که توسط برخی آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌شود. اگر برای سفر اصرار دارید می‌توانید شرایط تور اقساطی ترکیه را بررسی کنید.

در نظر داشته باشید قیمت تور استانبول به صرفه نیست. اما خرید از ترکیه  به صرفه است.

istanbulnowruz

آخرین فرصت برای سفر به استانبول

سفر به استانبول بهترین پیشنهاد سفر خارجی است. سفر به ترکیه برای ایرانیان بسیار ساده است و روش‌های مختلفی برای آن وجود دارد. سفر به ترکیه به حدی میان مردم رایج شده که در شهرهای ترکیه مملو از ایرانیان است. البته اهالی ترکیه نیز ازاین مسئله استقبال کرده خلاصه اینکه ترکیه برای ایرانیان زیباتر وهیجان‌انگیزتراز همیشه است. اگر هنوز برای سفر به استانبول تردید دارید با ما همراه باشید.

مزایای سفر به استانبول

برای سفر به ترکیه هر هدف و انگیزه‌ای داشته باشید سفر به استانبول رضایت شما را جلب خواهد کرد. اگر برای بازدید از آثار تاریخی ترکیه به این کشور سفر می‌کنید درفرصت کافی برای بازدید از این اماکن وجود دارد. اگر طبیعت زیبای ترکیه انگیزه سفر شما باشد؛ در فصل بهار طبیعت در اوج زیبایی خود قرار دارد. اماکن دیدنی جذابی چون پارک اورمانیا، دریاچه ساپانجا و منطقه سرسبز ایگنی ادا در اطراف استانبول برای طبیعت گردی در استانبول شهرت زیادی دارند. اگر سفر به ترکیه برای خرید مدنظر شما باشد؛ بازهم تور استانبول یک گزینه ایده‌ آل است.

معایب سفر به استانبول

سفر به استانبول متقاضیان بسیار زیادی دارد. همین مسئله باعث افزایش شدید قیمت تور استانبول برای می‌شود. ضمن اینکه هرچه نزدیک می‌شویم ظرفیت تورهای گردشگری محدودتر می‌شود. بنابراین اگر در زمان مناسب اقدام نشود ممکن است هزینه گزافی بابت تور ترکیه بپردازید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ