02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

تور تایلند

کشور استوایی و سر سبز تایلند یکی از زیباترین کشورها در جنوب شرقی آسیاست. در کنار تمام جذابیت های که این کشور گرمسیری آسیایی برای جذب توریست دارد؛ ارزان بودن هزینه های سفر به تایلند در مقایسه با کشورهایی چون مالزی و سنگاپور که دیگر کشورهای توریستی این منطقه هستند، نیز سبب شده گردشگران بیشتری این کشور را برای گذراندن یک تعطیلات رویایی انتخاب کنند. تایلند مجموعه ای از معابد بودایی زیبا، مراکز خرید جذاب، سواحل شنی بی نظیر، جزایر افسانه ای، جنگل های سر سبز گرمسیری و بسیاری جاذبه های دیگر است که همه در کنار هم یک مکان فوق العاده برای سفر را تشکیل داده اند.

تایلند کجاست؟

کشور پادشاهی تایلند با نام سابق سیام در شبه جزیره هندو چین در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است. زبان مردم این کشور تایلندی ست و دین اکثریت مردم آن بودایی است و جمعیتی حدود 67 میلیون نفر دارد. واحد پول کشور تایلند بات است. شهر بانکوک پایتخت این کشور است و مدت زمان پرواز از تهران به بانکوک حدود 5 تا 6 ساعت است. تایلند از دو بخش تای و لند تشکیل شده است که به معنای "سرزمین حوری" است. این کشور 76 استان دارد و به آن "سرزمین آزاد" نیز می گویند.

 تایلند آب و هوایی گرم و استوایی دارد و دارای سه فصل گرم و مرطوب، بارانی و خنک است. بهترین زمان سفر به تایلند از آبان ماه تا اردیبهشت است. فصل بهار و ماه فرووردین هم زمانی مناسب برای سفر با تور تایلند نوروز است تا گردشگران بتوانند در آب و هوایی مناسب گشت و گذاری جذاب و به یاد ماندنی در این کشور سرسبز داشته باشند.

شهرهای توریستی تایلند کدامند؟

کشور تایلند یکی از مقاصد محبوب گردشگری در تمام دنیاست؛ افراد بسیاری در طول سال با تورهای تایلند به این منطقه سفر می کنند. این سفرها به مقصد شهرهای توریستی تایلند است. جزیره پوکت، شهر بانکوک پایتخت تایلند و شهر پاتایا شهرهایی هستند که در تمام فصول سال پذیرای توریست های بسیاری از گوشه و کنار دنیا هستند. 

معروف ترین جاذبه های گردشگری تایلند 

هر یک از شهرهای توریستی تایلند که پیش تر به آن ها اشاره کردیم جاذبه های گردشگری خاصی دارند. جاذبه های بانکوک بیشتر بناهای تاریخی و معابد بودایی با سازه های خاص و چشمگیر هستند. تور تایلند پاتایا فرصتی برای استفاده از سالن های ماساژ بی نظیر و تفریحات هیجان انگیز در این شهر است. جاهای دیدنی پوکت بیشتر پدیده ها و مناطق طبیعی زیبا و بی نظیر هستند که گردشگران در این جزیره افسانه ای از آن ها بازدید می کنند. کاخ بزرگ تایلند، روستای پای تایلند، پارک آبی تایلند، جزایر رویایی سیمیلان، جزیره ریلای تایلند، پارک ملی خاو یای، مراکز خرید تایلند، شهرهای کرابی و آیوتا، خلیج فانگ نا، جزایر فی فی، چیانگ مای و معبد سپیده دم یا وات آرون تعدادی از مشهورترین مکان های دیدنی کشور زیبای تایلند هستند.

بهترین غذاهای تایلندی

در تمام نقاط دنیا رستوران های تایلندی وجود دارد. طعم و مزه خاص غذاهای این منطقه باعث شهرت آن ها شده و طرفداران زیادی دارند. غذاهای تایلندی ترکیب هیجان انگیزی از مزه ها هستند و بیشتر آن ها تند و تیز هستند. در سفر با تور پوکت یا سفر به بانکوک و پاتایا بی شک زمانی برای امتحان کردن همه ی غذاهای بومی این کشور نخواهید داشت، اما اگر نام بهترین و معروف ترین غذاهای تایلندی را بدانید می توانید طعم برترین های آن ها را بچشید. تام خا گای، سام تام، تام یام گونگ، یان نوا، پد خائو، مرغ سبز، سوپ نارگیل با مرغ، گائنگ دائنگ، فت کپرائو، لارب، گوشت خوک سرخ شده به همراه ریحان، یاکیسوبا مرغ و نودل سرخ شده به سبک تایلندی محبوب ترین غذاها از دیدگاه گردشگرانی که به این کشور سفر کرده اند، هستند.

بهترین هتل های تایلند

تایلند و شهرهای توریستی آن هم چون سایر مناطق توریستی مجموعه های اقامتی بسیاری در رده های کیفی و قیمت های مختلف دارند که گردشگران باتوجه به سلیقه ی شخصی یا قیمت تور پوکت، بانکوک یا پاتایا می توانند یکی از آن ها را برای اقامت خود انتخاب کنند. تعدادی از هتل های این کشور در فهرست بهترین ها در سایت های گردشگری قرار گرفته اند. بهترین گزینه ها برای تور بانکوک هتل های ایتاس لومپینی، پولمن بانکوک جی، آماری واتر گیت، گرند سنتر پوینت، سترا گرند ات سنترال وورلد و شانگری لا هستند. هتل هوریزون کارون پیچ و هتل هالیدی این اسکپرس بهترین هتل های پوکت از نظر گردشگران این شهر بوده اند. همچنین بهترین گزینه ها برای اقامت در سفر با تور پاتایا، هتل های ویستا پاتایا، گاردن کلیف و هتل ای وان پاتایا هستند.

ویزای تایلند

برای دریافت ویزای توریستی تایلند نیازی به مصاحبه و حضور در محل کنسولگری نیست و فقط با ارائه مدارک مورد نیاز به کارگزار خود می توانید به راحتی این ویزا را دریافت کنید. ویزای توریستی این کشور 90 روزه و یک با ورود است. زمان انتظار برای دریافت این ویزا 7 تا 10 روز کاری می باشد. روزهای کاری سفارت تایلند یکشنبه تا پنج شنبه است و روزهای جمعه و شنبه این سفارت تعطیل است. ساعت کار این مرکز از 8:30 صبح تا 16:30 بعد از ظهر می باشد.

نشانی سفارت کشور تایلند: تهران – میدان بهارستان – رو به روی بیمارستان طرفه – کوچه استقلال – پلاک 20

6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ