02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ویزای تحصیلی شینگن

31 تیر ، 1400
مهرابی

ویزای تحصیلی شینگن چیست؟

آیا شما نیز به دنبال راهنمای دریافت ویزای تحصیلی شنگن مورد نظر خود در کوتاه ترین زمان ممکن هستید؟ آیا می دانید که اصلی ترین و مهمترین مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی شینگن کدامند؟ از شما دعوت می گردد که مقاله درج شده در آژانس آسمان پرداخت را تا انتها مورد مطالعه قرار داده و ارزشمندترین اطلاعات را به دست آورید.ادامه تحصیل در یکی از مشهورترین و پیشرفته ترین کشورهای دنیا یکی از آرزوهای بسیاری از جوان ها می باشد چرا که به خوبی می دانند با تحصیل در دانشگاه های معروف جهانی، می توانند آینده شغلی درخشانی را برای خود رقم بزنند. منطقه شینگن نیز به منطقه ای از قاره اروپا اطلاق می شود که شامل 26 کشور بوده و هیچ گونه محدودیت مرزی را در میان این 26 کشور مشاهده نمی کنید. اتباع غیر اروپایی بایستی برای ادامه تحصیل در یکی از کشورهای این منطقه، اقدام به اخذ ویزا و دریافت ویزای تحصیلی شینگن داشته باشند تا بتوانند به راحتی سفر و مهاجرت تحصیلی مورد نظر خود را انجام داده و از این طریق ادامه تحصیل دهند. سالانه هزاران دانشجو در مقاطع مختلف از کشورهای گوناگون، خود را برای مهاجرت های تحصیلی آماده می کنند تا از این طریق به اهداف خود دست پیدا نمایند.

schengenvisatahsili

همچنین در نظر داشته باشید که ویزای تحصیلی شینگن از معتبرترین و مهمترین انواع ویزای شینگن می باشد که در حال حاضر، بسیاری از دانشجویان به دنبال راهنمای اخذ آن از سفارت خانه مورد نظر خود هستند. متقاضیان این ویزا می توانند با در دست داشتن ویزای تحصیلی شنگن به راحتی ورود و خروج لازم را به منطقه شینگن داشته و هیچ مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

مشاوران و متخصصان ما نیز در آژانس پیش روی شما سعی بر آن دارند تا بهترین و بروزترین اطلاعات و راهنمایی ها را در خصوص اخذ و دریافت ویزای تحصیلی مذکور برای شما به ارمغان آورند؛ بنابراین توصیه می کنیم که در صورت داشتن هرگونه ابهام یا سوالی، فرصت را از دست نداده و با ما در تماس باشید.در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا راجع به هزینه های مربوط به اخذ ویزای تحصیلی شنگن و دلیل ریجکت درخواست ویزای تحصیلی شینگن توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه شوید.

مدارک لازم برای ویزای تحصیلی شینگن

ویزای تحصیلی شنگن همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره شد، یکی از مهمترین و محبوب ترین انواع ویزاهای شینگن می باشد که سالانه هزاران نفر به دنبال دریافت و اخذ آن هستند. برای دریافت و صدور ویزای تحصیلی شینگن نیز مانند ویزاهای دیگر، بایستی یک سری از مهمترین و اصلی ترین مدارک و اسناد را تهیه و آماده کنید که از ضروری ترین این مدارک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         ارائه مدارک تحصیلی معتبر و ریز نمرات ترجمه شده
-         ارائه دعوتنامه
-         ارائه پاسپورتی که حداقل دارای 6 ماه اعتبار است.
-         ارائه فرم تکمیل شده اپلیکیشن
-         ویزای تحصیلی شنگن
-         ویزاهای گذشته
-         پرداخت هزینه و ارائه رسید
-         دو قطعه عکس
-         ارائه گواهی پزشکی
-         ارائه گواهی مبنی بر تمکن مالی

شرایط ویزای تحصیلی شینگن

افرادی که دوست دارند تا در روزهای آتی اقدام به دریافت ویزای تحصیلی شنگن مد نظر خود داشته باشند، می توانند فرصت طلایی را از دست نداده و با اصلی ترین شرایط مربوط به اخذ ویزای مذکور از نزدیک آشنا شوند. همچنین پیروی از شرایط تدوین شده برای صدور ویزای تحصیلی شینگن یکی از مهمترین مراحلی می باشد که بایستی به آن توجه شود.

از مهمترین و اصلی ترین شرایط مربوط به اخذ و دریافت ویزای تحصیلی شنگن، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         افرادی که سن بالای سی سال را دارند، بایستی سابقه یک سفر به اروپا را داشته باشند چرا که در این صورت به راحتی می توانند ویزای مدنظر خود را دریافت نمایند.
-         یکی از مهمترین شرایط مربوط به دریافت و صدور ویزای تحصیلی شینگن را داشتن تمکن مالی متقاضیان شکل داده است به طوری که متقاضیان بایستی ثابت نمایند که در طول اقامت خود در منطقه شینگن، می توانند به راحتی هزینه های زندگی خود را تقبل کنند.
-         ارائه دعوتنامه از معتبرترین دانشگاه های منطقه شینگن از دیگر مهمترین شرایط مربوط به اخذ ویزای تحصیلی شینگن می باشد.
دیگر وقت آن رسیده است که با دریافت و در دست داشتن ویزای تحصیلی شینگن، مهاجرت تحصیلی خود را به قاره اروپا شکل داده و زندگی بسیار جدیدی را در این قاره تجربه کنید.

schengenvisatahsili

هزینه ویزای تحصیلی شنگن

ویزای تحصیلی شنگن نیز مانند دیگر ویزاهای شینگن نیازمند پرداخت یک سری از مهمترین هزینه ها می باشد که در کل می توان هزینه های مربوط به ویزای تحصیلی شنگن را به دسته تقسیم بندی کرد که عبارتند از:
-         هزینه های مستقیم برای صدور ویزای تحصیلی شنگن: متقاضیان بایستی این هزینه را به شکل مستقیم به شماره حساب کنسولگری مدنظر کشور خود پرداخت کرده و رسید آن را در میان مدارک لازم، قرار دهند.
-         هزینه های غیر مستقیم برای صدور ویزای تحصیلی شینگن: شامل هزینه های تهیه عکس، پاسپورت، ترجمه مدارک تحصیلی و شناسایی و غیره می باشد.

هزینه ویزای تحصیلی شینگن پس از پرداخت به هیچ عنوان قابل عودت نبوده و شما نمی توانید هیچ مبلغی را از کنسولگری دریافت کنید. آیتم های بسیار متعددی در هزینه های مربوط به دریافت ویزای تحصیلی شنگن وجود دارد که از مهمترین و اصلی ترین این عوامل می توان به سن فرد متقاضی، کشوری که قصد مهاجرت دارید، مقطع تحصیلی و غیره اشاره کرد. شما می توانید هزینه های مربوط به صدور ویزای تحصیلی شنگن را به شکل اینترنتی با کارت های اعتباری خود پرداخت کرده و رسید مربوط به آن را به کنسولگری تحویل دهید. البته برخی از افراد ترجیح می دهند که مبلغ هزینه ی صدور ویزای تحصیلی شنگن را به شکل حضوری پرداخت کنند.

schengenvisatahsili4

اعتبار ویزای تحصیلی شینگن: ویزای تحصیلی شنگن

یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که ذهن بسیاری از متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی شنگن را به سوی خود جذب کرده است، اعتبار مربوط به صدور ویزای مذکور می باشد. توجه داشته باشید که اعتبار مربوط به ویزای تحصیلی شنگن با توجه به مقطع تحصیلی شما در قاره اروپا، ممکن است بسیار متفاوت باشد. برای مثال دانشجویان مقطع لیسانس دارای ویزای تحصیلی با اعتبار چهار ساله هستند و این در حالی است که دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد، اعتبار دو سال را برای ویزای خود دارند. شما بایستی در طول مدت معین شده، تحصیلات و دوره های آموزشی خود را به اتمام برسانید چرا که در این غیر این صورت با مشکلات بسیار متعددی روی به روی خواهید شد.

ریجکت ویزای تحصیلی شینگن

در برخی از مواقع ممکن است درخواست مربوط به دریافت و صدور ویزای تحصیلی شنگن با ریجکت مواجه شود که در این صورت فرد متقاضی با مشکلات و هزینه های بسیار زیادی مواجه می شوند. یکی از مهمترین آیتم هایی که سبب رد شدن درخواست مربوط به صدور ویزای تحصیلی شنگن متقاضی می شود، ارائه مدارک نامعتبر به کنسولگری می باشد که بی دقتی متقاضیان سبب بروز چنین اتفاقی می شود. پیشنهاد می کنیم که حتما مدارک مورد نیاز را با دقت بررسی کرده و سپس آن را تحویل سفارتخانه دهید تا با ریجکت درخواست خود مواجه نشوید.

schengenvisatahsili1

کم هزینه ترین کشورهای تحصیلی شنگن

بسیاری از متقاضیان ویزای شنگن تحصیلی، دوست دارند تا کشوری را برای ادامه تحصیل و مهاجرت تحصیلی انتخاب کنند که بتوانند کم ترین هزینه های ممکن را برای تحصیل و زندگی پرداخت کنند. شما برای این امر می توانید با دقت شهریه های تحصیل و هزینه های مربوط به اقامت، خورد و خوراک و حمل و نقل کشورهای مختلف اروپایی را با یک دیگر مورد مقایسه قرار دهید و از این طریق ویزای شنگن مربوط به آن کشور را اخذ نمایید. کشور مجارستان یکی از ارزان ترین کشورهای قاره اروپا می باشد که امروزه توجه بسیاری از دانشجویان را به سوی خود جذب کرده است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ