02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ویزای توریستی شنگن

18 مهر ، 1400
مهرابی

آیا شما نیز به دنبال اخذ و صدور ویزای توریستی شنگن مورد نظر خود هستید؟ آیا می دانید که اصلی ترین مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای گردشگری شینگن کدام می باشد؟

ویزای شنگن به انواعی از ویزا گفته می شود که افراد برای سفر به محدوده ی جغرافیای خاصی از قاره اروپا، بایستی این ویزا را تهیه و آن را در اختیار داشته باشند.از مهمترین کشورهایی که در محدوده شینگن قرار گرفته اند می توان به اتریش، جمهوری چک، فرانسه، استونی، دانمارک، بلژیک، یونان، آلمان، مجارستان، پرتغال، هلند، اسلواکی؛ سوئیس، اسپانیا، سوئد و لیتوانی اشاره کرد. امروزه مسافران بسیار زیادی را می توانید در کشورهای مختلف مشاهده کنید که به دنبال بهترین و مناسب ترین فرصت برای سفر به کشورهای عضو شینگن هستند. البته در نظر داشته باشید که ویزای شینگن از تنوع بسیار بالایی برخوردار است به طوری که افراد نیز می توانند با توجه به هدف خود از سفرشان، بهترین و مناسب ترین این ویزاها را تهیه و آن را در اختیار داشته باشند.

visatoristischengen

از مهمترین و اصلی ترین انواع ویزای شنگن می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

-         ویزای توریستی شنگن
-         ویزای تحصیلی شینگن
-         ویزای سرمایه گذاری شنگن
-         ویزای پزشکی شنگن
-         ویزای نمایشگاهی شینگن
-         ویزای کار شینگن

مسافران می توانند با توجه به هدف خود از سفرشان، اقدامات مربوط به دریافت یکی از مناسب ترین انواع ویزاهای شنگن را از سوی سفارت مورد نظر خود انجام دهند. یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین انواع این ویزاها را ویزای گردشگری شینگن شکل داده است.همانطور که می دانید گردشگری یکی از مهمترین صنایع موجود در جهان می باشد که اقتصاد بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای عضو شنگن رابطه ی مستقیمی را به این صنعت دارد. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای مذکور و مدت زمان لازم صدور ویزای گردشگری شینگن، توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

visatoristischengen2

ویزای توریستی شنگن چیست؟

با نزدیک تر به تعطیلات سال نو، بسیاری از گردشگران و مسافران از کشورهای مختلف از جمله کشور ما، به دنبال اخذ و دریافت ویزای مذکور هستند تا از این طریق بتوانند سفر مورد نظر خود را به کشورهای عضو منطقه شنگن داشته باشند و لحظات فوق العاده ای را برای خود به ارمغان آورند. ویزای توریستی شنگن به گردشگران این اجازه را می دهد که حداکثر به مدت 90 روز اقدام به بازدید از کشورهای عضو شنگن داشته و از این طریق یک سفر جذابی را به همراه نزدیکان خود تجربه کنند. تمام گردشگران غیر اروپایی بایستی برای سفر به این قاره، اقدام به دریافت ویزای گردشگری شینگن داشته باشند تا بتوانند بدون بروز هرگونه مشکلی، به راحتی سفر خود را شکل دهند.اگر شما نیز دوست دارید تا در روزهای آتی، اقدام به بازدید از زیباترین و دوست داشتنی ترین کشورهای اروپایی داشته باشید، می توانید این فرصت طلایی و بی نظیر پیش روی خود را از دست نداده و همین حالا اقدام به اخذ و دریافت ویزای توریستی شنگن خود و خانواده تان داشته و از این طریق چمدان سفرتان را به مقصد اروپا ببندید.

همچنین شما می توانید برای اخذ راهنمایی و مشاوره مورد نیاز خود در خصوص نحوه ی دریافت و صدور ویزای گردشگری شینگن، با متخصصان حرفه ای ما از وب سایت آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت در تماس باشید و از این طریق راهنمایی های مورد نیاز خود را به دست آورید. همکاران ما در این وب سایت سعی بر آن دارند تا بهترین راهنمایی و خدمات را برای شما گردشگران و مسافران عزیز به ارمغان آورند.

انواع ویزای توریستی شنگن چیست؟

ویزای توریستی شنگن با توجه به مدت زمان حضور گردشگران در قاره اروپا و دفعات ورود و خروج به این قاره، به انواع بسیار مختلفی تقسیم بندی می شود و گردشگران و توریست ها می توانند قبل از دریافت ویزای گردشگری شینگن مورد نیاز خود، اطلاعاتی را در خصوص انواع این ویزا، به دست آورید. از مهمترین انواع ویزای توریستی شنگن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         ویزای گردشگری شینگن یک بار ورود
-         ویزای گردشگری شینگن دوبار ورود
-         ویزای گردشگری شینگن چند بار ورود

شما نیز می توانید با توجه به مدت زمانی که می خواهید در این قاره به گشت و گذار بپردازید، یکی از مناسب ترین انواع این ویزاهای گردشگری شینگن را از سفارت خانه مد نظر خود درخواست دهید.

visatoristischengen3

مراحل اخذ ویزای شنگن

برای اخذ ویزای توریستی شنگن مورد نظر خود باید یک سری از مهمترین مراحل را پشت سر بگذارید تا بتوانید با موفقیت ویزای شنگن را دریافت کنید. از مهمترین مراحل مربوط به دریافت ویزای گردشگری شینگن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         تهیه و آماده کردن مدارک مورد نیاز برای صدور ویزای توریستی شنگن و بارگذاری آنها در سایت مربوط به سفارت خانه
-         اخذ وقت سفارت
-         مراجعه به سفارت خانه
-         ارائه مدارک به سفارت خانه
-         پرداخت هزینه های مربوط به صدور ویزا
-         مصاحبه
-         صدور ویزای مورد نظر

visatoristischengen4

مدارک ویزای توریستی شنگن

برای صدور ویزای توریستی شنگن در گام اول باید مدارک مورد نیاز برای تهیه این ویزا را تهیه کنید. در نظر داشته باشید که کوچکترین نقص در مدارک ویزای توریستی شنگن، می تواند درخواست شما برای صدور این ویزا را با مشکل روی به روی سازد. از مهمترین و اصلی ترین مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی شنگن، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         اصل و کپی مدارک شناسایی
-         ارائه پاسپورتی که حداقل 6 ماه اعتبار دارد
-         ارائه و پر کردن فرم اپلیکیشن
-         پرداخت هزینه های لازم و ارائه رسید آنها
-         دو قطعه عکس
-         ارائه مدرک عدم سوء سابقه
-         ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی
همچنین شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با همکاران ما از همین سایت در تماس باشید.

هزینه ویزای توریستی شینگن

گردشگران برای دریافت ویزای توریستی شنگن مد نظر خود، نیازمند پرداخت یک سری از هزینه ها می باشند تا بتوانند در زمان مشخصی، ویزای گردشگری شینگن خود را دریافت نمایند. هزینه های مربوط به دریافت و صدور ویزای گردشگری شینگن به شکل یورو پرداخت شده و حتما رسید آن را تا لحظه آخر در نزد خود نگه دارید. همچنین در نظر بگیرید که پول پرداخت شده صرفا جهت بررسی مراحل مربوط به ویزای توریستی شنگن بوده و اگر درخواست تان با ریجکت مواجه شود، شما نمی توانید هزینه ی خود را عودت کنید.

visatoristischengen5

ریجکت ویزای توریستی شینگن

در برخی از مواقع درخواست صدور ویزای توریستی شنگن برخی از گردشگران با ریجکت مواجه می شود که در این صورت، متقاضیان مجبور هستند تا علل ریجکت را بررسی کرده و مشکل را رفع کنند تا از دوباره بتوانند ویزای گردشگری شینگن مورد نظر خود را درخواست دهند. از مهمترین آیتم هایی که سبب ریجکت ویزای شنگن می شود، می توان به نواقص موجود در مدارک و ممنوع الخروج بودن متقاضی این ویزا اشاره کرد.

رفع ریجکت ویزای توریستی شینگن

در صورت مواجه شدن با ریجکت ویزای توریستی شنگن خود، سریعا اقدامات مورد نیاز برای رفع را انجام دهید تا بتوانید در زمان مد نظر خود، اقدام به استفاده از ویزای توریستی شنگن داشته باشید. شما می توانید دلیل ریجکت شدن درخواست خود را از سفارتخانه پیگیری کرده و از این طریق مشکل به وجود آمده را رفع کنید. توصیه می شود که حتما هنگام درخواست ویزای گردشگری شینگن، دقت بیشتری را داشته باشید تا با چنین اتفاق ناگواری مواجه نشده و زمان زیادی را از دست ندهید.

مدت زمان اخذ ویزای توریستی شنگن

ویزای توریستی شنگن درخواستی اگر تمام مراحل مورد نیاز برای صدور را بدون مشکل سپری کند، در مدت زمان حدود یک ماه آماده است. البته شما می توانید برای اخذ و دریافت ویزای شینگن مورد نظر خود، یک مشاوره ی حرفه ای را داشته باشید تا بدون بروز مشکلی بتوانید در کم ترین زمان اقدام به دریافت و صدور ویزای گردشگری شینگن خود داشته باشید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ