02157691000
آژانس مسافرتی راز آسمان پایتخت

ریجکت شدن ویزا شنگن

21 شهریور ، 1400
مهرابی

ریجکت شدن ویزا شنگن چیست ؟

آیا می دانید که مهمترین دلایل ریجکت ویزای شینگن کدام ها می باشد؟

بار دیگر از شما دعوت می شود که مقاله و مطالب درج شده در آژانس مسافرتی ما را تا پایان مورد بررسی قرار داده و از این طریق در خصوص دلایل ریجکت ویزای شینگن اطلاعات و مطالب مد نظر خود را به دست آورید. سالانه صدها نفر از هم وطنان کشورمان به دنبال راهنمای دریافت و صدور ویزای شنگن مدنظر خود هستند تا بتوانند در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن اقدام به مهاجرت مورد نظر خود داشته باشند؛ اما جالب است بدانید که همه درخواست های مربوط به صدور ویزای شنگن با موفقیت روی به روی نمی شوند بلکه برخی از آنها ریجکت شده و زمان سفر متقاضیان را با مشکل مواجه می کنند.

rejectschengenvisa

ریجکت و رد شدن درخواست مربوط به صدور ویزای شینگن یکی از معضلات مربوط به صدور ویزاهای شینگن می باشد که درخواست متقاضیان بنا به دلایل بسیار متعددی دچار ریجکت شده و فرد متقاضی بایستی با دقت بیشتری علت را جویا شده و آن را رفع نماید. ریجکت ویزا درخواستی از سوی کنسولگری می تواند مشکلات بسیار متعددی را برای متقاضیان به وجود آورد.شما می توانید برای مواجه نشدن به ریجکت و رد شدن درخواست مربوط به صدور ویزای شینگن خود، با افراد خبره و آگاه در این زمینه مشورت های لازم را انجام دهید تا از این طریق با دقت بیشتری اقدام به طی کردن مراحل مربوط به صدور ویزای شینگن داشته باشید.

rejectschengenvisa1

همچنین از قبل می توانید اصلی ترین و مهمترین دلایل ریجکت ویزای شینگن را مورد بررسی قرار داده و سپس از بروز ریجکت و رد شدن درخواست مربوط به صدور ویزای شینگن خود، جلوگیری کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد نحوه ی رفع ریجکت شدن ویزای شنگن و دلایل ریجکت ویزای شینگن می شود، اطلاعات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه شوید.

دلایل ریجکت ویزای شینگن

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، یکی از مشکلات مربوط به صدور ویزای شینگن را، ریجکت شدن آن شکل داده است. عوامل و پارامترهای بسیار متعددی ممکن است در ریجکت شدن ویزای شنگن تاثیر گذار باشند.اگر شما نیز با پیغام ریجکت و رد شدن درخواست مربوط به صدور ویزای شینگن خود مواجه شدید، می توانید سریعا از همین وب سایت ما با همکارانمان در تماس بوده و مشکل را پیگیری و رفع کنید.

از مهمترین و ضروری ترین دلایل ریجکت ویزای شینگن ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         خالی بودن پاسپورت و نداشتن سفری به خارج از کشور در سال های گذشته
-         ارائه مدارک نامعتبر به کنسولگری
-         داشتن سوء سابقه یا سوء پیشینه
-         نداشتن هدف معین و مشخصی از سفر
-         ارائه گذرنامه یا پاسپورت نامعتبر
-         نداشتن اقامت در مقصد
-         ارائه بیمه نامه نامعتبر
-         نداشتن تمکن مالی مناسب و کافی

با توجه به عوامل ریجکت و رد شدن درخواست مربوط به صدور ویزای شینگن، توصیه می کنیم که مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای شینگن مد نظر خود را تهیه و آماده کنید تا با چنین پیغام ناگواری مواجه نشوید.

rejectschengenvisa3

زمان اقدام مجدد ویزای شنگن بعد از ریجکت شدن: دلایل ریجکت ویزای شینگن

ریجکت شدن ویزای شنگن ممکن است برای درخواست شما نیز اتفاق بیفتد به همین دلیل توصیه می شود که حتما با دقت بسیار بالایی گام های مورد نیاز برای صدور ویزای شینگن خود را بردارید تا با پیغام ریجکت و رد شدن درخواست مربوط به صدور ویزای شینگن خود مواجه نشوید. همچنین توصیه می کنیم که حتما قبل دیرتر شدن، اقدامات مربوط به رفع ریجکت شدن ویزای شنگن را انجام داده و از دوباره اقدام به صدور ویزای شینگن داشته باشید.

زمان اقدام مجدد برای صدور ویزای شنگن، بلافاصله بعد از مطلع شدن از پیغام ریجکت می باشد و شما می توانید از طریق کارگزار خود یا تماس مستقیم با کنسولگری، علت ریجکت را مطلع شده و سپس اقدامات مربوط برای رفع آن را انجام دهید. همچنین می توانید برای اخذ کمک یا راهنمایی بیشتر، جهت آگاهی از دلایل ریجکت ویزای شینگن رفع مشکل به وجود آمده، با متخصصان خبره ی ما در ارتباط بوده و اطلاعات مد نظر خود را به دست آورید.

rejectschengenvisa4

مشکلات (عواقب) ریجکت ویزای شینگن: دلایل ریجکت ویزای شینگن

ریجکت شدن ویزای شنگن متقاضیان می تواند مشکلات بسیار زیادی را برای آنها داشته باشد به طوری که بسیاری از متقاضیانی که با پیغام مربوط به دلایل ریجکت ویزای شینگن و رد شدن درخواست مربوط به صدور ویزای شینگن مواجه می شوند، بلیط هواپیما و حتی هتل خود را رزرو کرده اند و رد شدن درخواست آنها سبب می شود که ضررهای مالی بسیار زیادی را متحمل شوند.همچنین برخی از متقاضیان بایستی در تاریخ مشخص شده ای در کنفرانس یا جلسه کاری مهمی حضور داشته باشند که در صورت مواجه شدن با ریجکت شدن ویزای شنگن، ممکن است به قرار مورد نظر خود نرسند و فرصت طلایی را برای همیشه از دست دهند؛ بنابراین توصیه می شود که حتما با دقت بالایی اقدام به اخذ و دریافت ویزای شینگن خود داشته باشید تا با چنین اتفاق ناراحت کننده ای روی به روی نشوید.

rejectschengenvisa5

رفع ریجکتی شنگن چگونه است؟ دلایل ریجکت ویزای شینگن

متقاضیانی که با ریجکت شدن ویزای شنگن خود روی به روی شده اند، می توانند به کنسولگری مراجعه کرده و بعد از آگاهی از دلایل ریجکت ویزای شینگن و رد شدن درخواست مربوط به صدور ویزای شینگن خود، اقدام به رفع داشته باشند. متقاضیانی که درخواست آنها به دلیل نواقص مدارک و اسناد ریجکت شده است، به سادگی می توانند اسناد صحیح را تهیه کرده و آن را به کنسولگری تحویل دهند و از دوباره مراحل مربوط به صدور ویزای شینگن خود را طی نمایند؛ اما متقاضیانی که به دلایلی مانند داشتن سوء سابقه یا پیشینه کیفری با پیغام ریجکت شدن ویزای شنگن خود مواجه شده اند، فرایند دشواری را در پیش روی دارند و بایستی با مراجعه به سازمان های مربوطه، این مشکل را رفع کرده و صلاحیت لازم برای خروج از کشور و دریافت ویزای شینگن را به دست آورند.

rejectschengenvisa6

علت ریجکت شدن ویزای توریستی شنگن

اگر شما نیز با ریجکت شدن ویزای شنگن خود مواجه شدید، بهتر است که بلافاصله علت را پیگیری کرده و گام های مورد نیاز برای رفع ریجکت و رد شدن درخواست مربوط به صدور ویزای شینگن خود را انجام دهید. در روزهای اخیر بسیاری از توریست ها با ریجکت شدن ویزای شنگن توریستی خود مواجه می شوند که این امر علت های بسیار مختلفی را دارد.

از مهمترین و اصلی ترین دلایل ریجکت ویزای شینگن و رد شدن درخواست مربوط به صدور ویزای شینگن توریستی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         ارائه مدارک شناسایی و پاسپورت نامعتبر
-         عدم پر کردم فرم درخواست صدور ویزا
-         مغایرت داشتن اطلاعات موجود در فرم اپلیکیشن با مدارک ارائه شده به کنسولگری
-         داشتن بیماری خاص و سوءپیشینه 
-         ممنوع الخروج بودن متقاضی صدور ویزای توریستی شینگن 
-         عدم اخذ اجازه والدین برای افرادی که زیر 18 سال هستند.

ریجکت شدن ویزای توریستی شنگن: دلایل ریجکت ویزای شینگن

ریجکت شدن ویزای شنگن برای همه انواع ویزاهای شینگن امکان پذیر می باشد و متقاضیان می توانند در صورت مواجه شدن با ریجکت و رد شدن درخواست مربوط به صدور ویزای شینگن خود، خونسردی خود را حفظ کرده و دلایل ریجکت ویزای شینگن را پیگیری کرده و اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.تعداد ریجکت شدن ویزای شنگن توریستی در مقایسه با دیگر ویزاهای شینگن بسیار بیشتر می باشد چرا که مسافران و توریست ها با عجله مدارک خود را تحویل داده و هیچ گونه دقتی را خرج نمی کنند. ریجکت و رد شدن درخواست مربوط به صدور ویزای شینگن توریستی می تواند کل برنامه ریزی سفر گردشگران را به هم بزند، به همین دلیل توصیه می شود که با دقت بالایی اقدام به درخواست صدور ویزای مورد نظر خود داشته باشید تا در زمان معین شده به گشت و گذار خود بپردازید. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
6LdutkwbAAAAAGxi8OGG4PNFoX0eVt2izESzckrJ